تشک بادی چند کاره دو نفره Queen

Coleman 2000018359 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره دو نفره Queen

تشک بادی چند کاره دو نفره Queen محصولی از شرکت آمریکایی کلمن می باشد که تا کنون توانسته محصولات فوق العاده با کیفیتی را روانه بازار کند. رویه این تشک بادی از ماده ای به نام وینیل ساخته شده است که با رویه مخملی پوشانده شده است. این نوع ساختار به همراه سطح مواج رویه باعث می شود که این کالا کاملا ضد تعریق شود و برای استفاده های طولانی مدت یکی از بهترین گزینه های بازار شود. به دلیل استفاده از وینیل در قسمت کناری و زیرین می توان این کالا را بر روی آب و به عنوان تشک روی آب نیز استفاده نمود و با توجه به عدم وجود پمپ باد برقی متصل به بدنه می توانید آن را بدون مشکل در برخورد با آب استفاده کنید. از سایر مشخصه های این کالا می توان به والف دابل لاک آن اشاره کرد، این نوع والف در زمان باد کردن تشک از خروج هوا جلوگیری می کند و عملیات باد کردن آن را بسیار آسان می کند. باد کردن این کالا با استفاده از پمپ باد برقی همراه کمتر از سه دقیقه زمان نیاز دارد و پس از باد کردن آماده استفاده می باشد. به علاوه جهت رفاه بیشتر مشتریان ساک حمل این تشک بادی به بدنه آن متصل شده است. و زمانی که تشک را درون این ساک حمل قرار دهید به سادگی می توانید آن را در کوله پشتی قرار داده و یا توسط خود ساک حمل کنید، با توجه به وزن کم این محصول حمل کردن آن فوق العاده آسان است. 

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره دو نفره Queen

تشک بادی چند کاره دو نفره Queen

تشک بادی دو نفره Queen محصولی با کیفیت و سطح بالا از شرکت کلمن بوده که دارای ساختار بدنه قوی نسبت به بسیاری از همنوعان خود می باشد. این تشک بادی نه تنها به عنوان تشک خواب و استراحت در منزل و محل کار کاربرد داشته بلکه می تواند گزینه ای مناسب برای مسافرت ها بخصوص استفاده در چادر های مسافرتی نیز باشد. گزینه ای که کاملا بر حسب استاندارد های محصولات بادی همچون تخت ها و تشک ها ساخته شده است. امری که در زمان استفاده نیز مشخص خواهد بود. برای آشنایی بیشتر با این تشک بادی در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر آن بپردازیم...

طراحی و ساخت بدنه

طراحی و ساخت بدنه این تشک همانند دیگر همنوعان خود به صورت مستطیلی طراحی شده و از ساختار مشبک و مواج در قسمت رویه خود بهره مند می باشد. طراحی مواج و مشبک در بسیاری از تشک ها و تخت های بادی دیده می شود زیرا مزیت هایی همچون در بر گرفتن اعضای بدن و همچنین عبور بهتر جریان هوا برای جلوگیری از تعریق را به همراه خواهد داشت. یکی دیگر از ویژگی های مهمی که از نظر طراحی باید به آن اشاره شود داشتن لایه های قدرتمند در داخل بدنه بوده تا موجب افزایش استحکام و تحمل وزن این کالا شود. روی بدنه این محصول به هیچ عنوان پمپ بادی تعبیه نشده تا هم در وزن این محصول موثر باشد هم در قابلیت استفاده روی آب.

جنس بدنه تخت

جنس بدنه که از مهمترین ویژگی های خرید و استفاده از یک محصول بادی محسوب شده در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود زیرا که قرار است محلی راحت برای استراحت های طولانی مدت مصرف کنندگان خود ایجاد کند. از همین رو جنس بدنه ای که برای این کالا در نظر گرفته شده از نوع وینیل بوده که از دو نوع روکش طرح چرم و جیر برای آن استفاده شده است. از روکش جیر برای ایجاد محلی راحت برای خواب و از روکش طرح چرم نیز برای دیواره ها و کف استفاده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را داشته باشد. همانطور که می دانید جنس بدنه اکثر محصولات بادی همچون این تشک بادی از انعطاف بالایی برخوردار بوده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم سازد. این قابلیت همیشه در حمل و جا به جایی آسوده تر این تشک بادی کمک شایانی خواهد کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک بادی کمی با تشک های بادی دو نفره اینتکس و یا برند بست وی متفاوت بوده و معادل (طول: 198 سانتی متر ف عرض: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 18 سانتی متر) می باشد. ابعادی که شامل حالت راه اندازی شده بدنه این محصول بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. ارتفاع ذکر شده برای آن مقداری کمتری از استاندارد تشک های بادی دو نفره بوده اما به دلیل کیفیت بالای بدنه موجب فرو رفتن بدنه در زمان استفاده نخواهد شد. این ابعاد ذکر شده زمانی بسیار کوچکتر خواهد شد که این کالا را به خوبی جمع کنید در آن زمان می توانید این تشک را در هر محل مورد نظری جای دهید. تشک بادی دو نفره Queen کلمن از تحمل وزن 273  کیلوگرمی برخوردار بوده که مقداری بسیار مناسب برای این محصول محسوب می شود. همچنین وزن بسته بندی آن نیز حدود 5 کیلوگرم بوده که شامل تشک و پمپ باد همراه آن می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای باد کردن این تشک یک پمپ باد برقی در کنار محصول قرار داده شده که از آن می توان نه تنها این تشک بلکه تمامی محصولات بادی را راه اندازی کنید. اما این پمپ باد از نوع برقی بوده که علاوه بر قابلیت پمپاژ باد قابلیت مکش باد را نیز در کمترین زمان ممکن خواهد داشت. برای باد کردن می بایست با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و سپس پمپ باد را روشن کنید. این پمپ به دلیل برقی بودن تا حدی استاندارد این تشک را باد خواهد زد بعد از آن با وجود روشن ماند به هیچ وجه عمل باد زدن را تکرار نخواهد کرد. برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این محصول می بایست همیشه به صورت استاندارد به این تشک باد زده و به هیچ عنوان روی بدنه پرش یا جامپینگ نداشته باشید. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه هم می تواند در سلامتی این تشک بادی بسیار موثر باشد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره Queen محصولی از شرکت کلمن یکی از بهترین تشک های بادی دو نفره تولید شده برای استفاده در منزل ، محل کار و حتی مسافرت ها بوده که از ویژگی هایی مانند ضد تعریق بودن و داشتن یک ساک حمل سرخود اشاره نمود. این محصول دارای یک پمپ باد برقی مجزا بوده که امکان راه اندازی این محصول را در کمترین زمان فراهم می کند. علاوه بر این داشتن و وزن و حجم بسیار مناسب در حالت جمع شده موجب حمل و جا به جایی آسوده تر این کالا شده است. تشکی که با داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخملی
 جنس بخش کناری وینیل 
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها  دارای سطح مواج
 طبی و ضد تعرق
قابل استفاده به عنوان تش روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...