تشک بادی چند کاره دو نفره Wenzel

Wenzel 80510 1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره دو نفره Wenzel

تشک بادی چند کاره دو نفره Wenzel محصولی جدید و فوق العاده می باشد که از بهترین مواد موجود در میان محصولات بادی تولید شده است قسمت رویه آن از PVC مخملی ساخته شده است که کاملا ضد تعریق می باشد و می توان آن را در شرایط متنوعی اعم از کوهستان، مسافرت و یا کمپینگ برای بیش از 8 ساعت نیز یکی از بهترین های بازار به حساب می آید. بخش کناری تشک نیز از PVC یک لایه ضخیم و کف آن از PVC دو لایه ضخیم ساخته شده است که فشار بسیار زیادی را تحمل می کند و در برابر ضربه نیز مقاوم است. والف این تشک بادی دو نفره از نوع دابل لاک می باشد و راه اندازی آن توسط پمپ باد دستی یا برقی به دلیل جلوگیری از خروج هوا ساده تر از سایر محصولات می باشد. 

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره دو نفره Wenzel

تشک بادی چند کاره دو نفره Wenzel یکی دیگر از تشک های بادی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد . جنس بدنه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و خیال شما را به طور کلی بابت طول عمر این محصول راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی چند کاره دو نفره Wenzel همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

این تشک بادی در اندازه های استاندارد و به گونه ای می باشد که می تواند بهترین گزینه برای استفاده در چادرهای مسافرتی باشد . همچنین این محصول در رنگبندی های متعددی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پرفروش ترین رنگ ها را فراهم آورده ایم تا با خیالی راحت خریدی لذت بخش را تجربه نمایید . رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که یکی از مهمترین خصوصیت های آن ضد تعریق بودن است و از همین رومی تواند بهترین گزینه برای استفاده در شرایط آب و هوایی گرم باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در رویه این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار می باشد . همچنین جنس بخش های کناری و کف این محصول از پی وی سی چرم می باشد که از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار می باشد و از همین رو به خوبی می تواند فشار وارده بر روی خود را مهار نماید . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد زیرا علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که دارد از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

یکی از مسائل مهم در طراحی تشک ابعاد و وزن آن می باشد. یعنی ابعاد آن باید به گونه ای باشد که فضای کمی را اشغال کند و همین طور وزن آن نیز باید طوری باشد که بتوان تشک را به راحتی جا به جا کرد. ابعاد این تشک بادی به اندازه های ( طول : 191 سانتی متر ، عرض : 137 سانتی متر و ارتفاع : 23 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده شما فراهم می آورد و در مقایسه با سایر تشک های بادی از ابعاد بزرگ تری برخوردار می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که در هنگام خرید تشک بادی باید به آن توجه داشته باشید زیرا در برآورده ساختن نیاز های شما تاثیر بسزایی خواهد داشت ، قابلیت تحمل وزن در این محصول برابر با 158 کیلو گرم می باشد که ایده آل می باشد . پس به راحتی و بدون هیچ گونه اشغال زیاد فضا می توان از این تشک در منزل استفاده کرد. وزن این محصول نیز 2 کیلو گرم بوده که بسیار سبک تر از تشک های ثابت می باشد و شما می توانید به آسانی آن را حمل و جا به جا کنید.

جمع بندی :

تشک بادی دو نفره چند کاره دو نفره Wenzel یکی از برترین و با کیفیت ترین تشک های بادی می باشد که بسیار مناسب برای استفاده در داخل چادرهای مسافرتی است . جنس رویه این تشک بادی از پی وی سی جیر یا همان مخمل و جنس بخش های کناری و زیرین این محصول از پی وی سی چرم می باشد که از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد . تشک بادی چند کاره دو نفره Wenzel با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 158 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 137 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه
 پمپخیر
 نوع پمپ -----
ساک حملخیر
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...