تشک بادی چند کاره کلمن با بالشت متحرک

Coleman 2000010209

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره کلمن با بالشت متحرک

تشک بادی چند کاره کلمن با بالشت متحرک محصولی جدید و خلاقانه می باشد که به شیوه کاملا مختلفی توسط این شرکت آمریکایی طراحی و تولید شده است. رویه آن از ماده جیر مخملی می باشد که به صورت مواج طراحی و تولید شده است که باعث می شود شاهد محصولی کاملا ضد تعریق و مناسب برای استفاده های طولانی مدت باشیم. می توان آن را یکی از بهترین های بازار دانست. به علاوه در قسمت بالایی این تشک بادی، یک اهرم برای بالشت سرخود دارد که در دو حالت مختلف قابل قرار گیری است، در حالت اول با قرار دادن آن در بالای تشک طول آن افزایش پیدا می کند و می توانید توسط بالشت مورد نظرتان که به آن عادت کرده اید از آن استفاده کنید به علاوه افرادی که قد بلند تری نیز دارند نیز می توانند از ان استفاده کنند، در نوع دوم و در حین مسافرت دیگر نیازی به حمل کردن بالشت جداگانه نبوده و می توانید به سادگی و تنها توسط حمل خود تشک بادی دو نفره در مسافرت ها بالشت جداگانه نیز داشته باشید. 

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره کلمن با بالشت متحرک

تشک بادی چند کاره کلمن با بالشت متحرک

تشک بادی چند کاره کلمن با بالشت متحرک یک محصول خاص و جذاب بوده که مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. این محصول دارای سطح موازی بوده و قابلیت استفاده بر روی اب را نیز دارا می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کاملی از این محصول و جزئیات ان بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین و جذاب ترین بخش این محصول طراحی خاص ان است که نسبت به بسیاری از تشک ها تفاوت دارد و دارای مزایای بیشتری است. اگر بخواهیم در رابطه با شکل ظاهری این محصول صحبت کنیم در ابتدا باید گفت که این محصول مانند تمام تشک ها شکلی ایستاده و مستطیلی شکل دارد. رویه این محصول به صورت مواج بوده و در فاصله هر چند سانتی متر دارای فرو رفتگی هایی می باشد که باعث شده در هنگام استراحت بر روی این محصول از سر خوردن جلوگیری کرده و همچنین از تعریق بیش از اندازه نیز خود داری می کند. گوشه های این تشک نیز به صورت دایره ای شکل طراحی شده تا زیبایی های این محصول را بیشتر کند. در بالا ترین نقطه این محصول بالشت ان موجود است که به صورت متحرک طراحی شده است که این مهم ترین وجه تمایز این محصول با دیگر تشک های موجود در بازار است. این بالش با استفاده از اهرمی که در کنار خود دارد امکان قرار گیری در دو حالت را فراهم کرده است. جالت اول این است که ان را در بالای تشک قرار داده و و با این کار باعث افزایش طول ان شده و می توانید از بالش مورد علاقه خود به صورت جداگانه استفاده کنید. این حالت مناسب برای افراد قد بلند نیز می باشد. حالت دوم این است که در حین سفر های خود دیگر نیازی به حمل بالش به صورت جداگانه ندارید و از همین محصول استفاده می کنید که با این کار جای کمتری نیز برای حمل و نقل ان اشغال خواهد شد. شکل ظاهری این بالش نیز به صورت مستطیلی شکل بوده و سطح مواجی دارد و همانند روی تشک نیز دارای فرو رفتگی هایی می باشد که در هنگام استراحت سر و گردن به راحتی بر روی ان قرار می گیرند. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که سطج رویه بالش و رویه تشک به صورت کامل و یکدست سفید رنگ طراحی و تولید شده اند. ناحیه های کناری این محصول نیز تماما قهوه ای می باشد که این تضاد رنگی کاملا مشهود بوده و به چشم می اید. هم چنین در پایین این تخت و قسمت میانه ان نام کارخانه تولید کننده این محصول با حروف لاتین و با رنگ سفید حک شده است که باعث اثبات اصالت این کالا می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه یک تشک بادی در هنگام خرید یکی از مهم ترین ملاک های انتخاب است. در رابطه با این محصول باید گفت جنس رویه ان ساخته شده از PVC مخملی می باشد که فوق العاده مقاوم است. بخش های کناری این محصول نیز ساخته شده از جنس PVC هستند. اما مهم ترین بخش این محصول کف ان است که تحمل وزن را بالا برده است. این محصول دارای کف دولایه از جنس PVC بوده که فوق العاده مقاوم است. علاوه بر این ها این محصول ضد تعریق بوده که این یکی از مزایای مهم ان است.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول نیز به گونه ای طراحی شده که تمام استاندارد های موجود را دارا می باشد. طول این محصول 229 سانتی متر می باشد. البته در حالت استفاده از بالش سر خود این محصول طول ان 203 سانتی متر خواهد بود. هم چنین عرض این تشک 152 سانتی متر و ارتفاع ان 23 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. مهم ترین مزیت این محصول تحمل وزن بالای ان است که تا 273 کیلو گرم وزن را می تواند تحمل کند که باعث شده از این محصول افراد سنگین وزن هم بتوانند به راحتی استفاده کنند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی این محصول بسیار اسان بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در کنار بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد دستی مجزا قرار دارد. ابتدا کافی است شما این تشک را از بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی یک سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از پمپ باد این محصول و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این تشک اقدام به باد کردن ان در مدت زمان کوتاهی کنید. البته در کنار بسته بندی این کالا دفترچه راهنما نیز قرار دارد که می توانید از ان استفاده کرده و اموزش های بیشتر را فرا بگیرید. در رابطه با نگهداری از این محصول رعایت دو اصل بسیار مهم است. اول این که از جامپینگ بر روی این محصول خود داری نمایید تا افت کیفیت پیدا نکند. مسئله دوم و مهم تر این است که اشیا نوک تیز و هر چیزی که می تواند باعث سوراخ شدن یا اسیب رسیدن به این محصول شود را از ان دور کنید. هم چنین می توانید بر روی این محصول پارچه پهن کرده تا از ریختن مایعات بر روی ان نیز جلوگیری شود. هم چنین در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار دارد که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان نیز استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی چند کاره کلمن با بالشت متحرک یک محصول فوق العاده زیبا و مقاوم بوده که از ان می توانید در هر مکانی استفاده کرده و در مدت زمان کوتاهی ان را راه اندازی و هم چنین جمع اوزی کنید. از این محصول حتی می توان بر روی اب نیز استفاده کرد. اگر قصد خرید یک تشک بادی زیبا را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران با قیمت فوق العاده تهیه نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 229 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
به همراه دو عدد بالش
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...