تشک بادی چند کاره کلمن با پمپ برقی

Coleman 2000020793

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره کلمن با پمپ برقی

تشک بادی چند کاره محصولی جدید از شرکت کلمن می باشد که با طراحی متفاوت و زیبایی روانه بازار های جهانی شده است. این محصول با دارا بودن پمپ باد برقی سرخود می تواند به صورت خودکار در مدت زمان کمتر از 3 دقیقه باد شده و آماده استفاده می شود به علاوه پمپ باد این تشک توانایی تخلیه هوای داخلی را نیز داشته و می توان آن را در مدت زمان بسیار کمی آماده بسته بندی کند. جنس رویه این تشک بادی از وینیل می باشد که با رویه مخملی آن برای استفاده های طولانی مدت کاملا مناسب می باشد. این محصول به دلیل ابعاد و وزن مناسبی که دارد می تواند یکی از گزینه های خوب برای خرید به عنوان تشک بادی مسافرتی باشد و با توجه به کیفیت خوب و ساخت مناسب آن طول عمر بالایی نیز دارد و در صورت صدمه دیدن نیز می توانید با استفاده از بسته مخصوص و صرف هزینه اندک آن را تعمیر کرده و دوباره استفاده کنید.

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره کلمن با پمپ برقی

تشک بادی چند کاره کلمن با پمپ برقی

تشک بادی دو نفره با پمپ برقی محصولی حرفه ای و با کیفیت از شرکت کلمن امریکا که یکی از مناسب ترین تشک های بادی کمپینگ و مسافرتی نیز می باشد. این محصول دارای ساختار بدنه و جنس خوبی بوده که در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت مناسبی را از خود نشان خواهد داد. تشکی که در مدل های مختلف توسط شرکت های گوناگونی تولید شده که یکی از رقبای اصلی آنها این تشک بادی دو نفره کلمن می باشد. محصولی که می توان آن را به راحتی راه اندازی و جمع کرده و به دلیل حجم کم خود در حالت جمع شده در هر محل مورد نظری برای حمل جای داد. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه همراه ما باشید تا به توضیحات تکمیلی این تشک بادی بپردازیم...

طراحی و ساخت تشک

طراحی بدنه تشک بادی کلمن به صورت مستطیلی بوده که دارای بدنه ای دو رنگ می باشد. این بدنه توسط لایه های قوی و ضخیم استفاده شده در قسمت داخل راه اندازی شده و موجب شده تا استحکام و تحمل وزن این محصول را افزایش دهد. اما سطح رویه این تشک بادی به صورت مواج و مشبک طراحی شده است تا هنگام استفاده علاوه بر عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا اعضای بدن را نیز به خوبی در بر گیرد تا خواب و استراحتی راحت را روی این تشک تجربه کرد. در دیواره پایین تشک نیز یک پمپ باد برقی و یک دریچه باد دستی به صورت متصل به بدنه تعبیه شده تا به راحتی این محصول را باد کرده و یا از باد خالی کنید.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه ای که برای این کالای بادی مسافرتی در نظر گرفته شده همانند بسیاری از تشک های بادی کمپینگ بوده و از جنس وینیل برای آن استفاده شده است. بدنه ای که دو نوع روکش طرح چرم و مخمل را در خود دیده و از ضخامت قابل قبولی برخوردار است، به همین دلیل از مقاومت بالایی نیز در برابر شرایط جوی مختلف و همچنین قرار گرفتن در معرض نور آفتاب به همراه خواهد داشت. از دیگر ویژگی های کاربردی جنس بدنه این تشک انعطاف بالای آن می باشد. قابلیتی که می تواند امکان جمع کردن این تشک را در حجم و اندازه های کوچکتری فراهم سازد تا به راحتی آن را در هر محل مورد نظری جای داد. همچنین در صورت آسیب رسیدن به هر نقطه ای از بدنه این محصول می توان با استفاده از بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس آسیب دیدگی را بر طرف کرد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی دو نفره کلمن معادل (طول: 198 سانتی متر ، عرض: 147 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده راحت دو نفر در هر سنینی خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و تمام قسمت های بدنه را در بر می گیرد. البته زمانی که باد این تشک را خالی کرده و آن را جمع کنید این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی توسط دست نیز قابل حمل باشد. طبق ابعاد و جنس بدنه، این تشک دو نفره دارای تحمل وزن 273 کیلوگرمی بوده که مقداری بسیار مناسب برای این محصول بر شمرده می شود زیرا نشان دهنده کیفیت و استحکام بالای بدنه می باشد. وزن بسته بندی آن هم حدود 3 کیلوگرم می باشد. وزنی مناسب و سبک که باعث شده تا در حجم بدنه نیز تاثیر بگذارد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

از آنجایی که این تشک بادی دارای پمپ باد برقی سرخود بوده به همین خاطر راه اندازی آن نیز بسیار آسوده خواهد بود. پمپ بادی برقی متصل روی بدنه این کالا توسط باتری های بزرگ کار کرده تا امکان استفاده در مسافرت ها را فراهم سازد. این پمپ باد علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا از ویژگی مکش باد نیز برخوردار بوده تا به راحتی این تشک را جمع کنید. البته استفاده از یک دریچه باد مجزا در کنار پمپ باد برقی نیز باعث شده تا امکان راه اندازی این تشک کلمن را با استفاده از پمپ های باد دستی فراهم سازد. اما یکی از راه های مهم برای مراقبت و نگهداری از این محصول جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن می باشد. علاوه بر این مقدار باد زدن استاندارد نیز می تواند در سلامتی این کالا بسیار تاثیر گذار باشد.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کلمن با پمپ برقی سرخود یکی از مناسب ترین گزینه ها برای استفاده مسافرت های کمپینگ بوده که دارای وزن و حجم کمی می باشد. این تشک ضد تعریق با داشتن پمپ برقی به راحتی راه اندازی و یا جمع شده و توسط ساک حمل مخصوص خود به راحتی حتی توسط دست نیز قابل حمل خواهد بود. تشکی که به داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیر توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخملی
 جنس بخش کناری وینیل یک لایه ضخیم
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ بله
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملبله
سایر ویژگی ها دارای سطح موج دار
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...