تشک بادی چند کاره کمپینگ دو نفره بزرگ

Coleman 2000010287

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی چند کاره کمپینگ دو نفره بزرگ

تشک بادی چند کاره کمپینگ دو نفره بزرگ یکی جدید ترین و متفاوت ترین محصولات شرکت آمریکایی کلمن می باشد که در ابعاد کاملا متفاوتی از سایر تشک های بادی عرضه شده است. این محصول با طول استاندارد 198 سانتی متری، دارای 190 سانتی متر عرض می باشد که آن را به یکی از بزرگ ترین تشک های بادی دو نفره تبدیل کرده است تا بتوان از آن برای استفاده تا 3 نفر نیز بهره گرفت. این کالا از PVC نوع سنگین با ضخامت بالا استفاده کرده است تا در برابر فشار و ضربه مقاومت به مراتب بیشتری از PVC های عادی داشته باشد. از این رو می توان آن را یکی از بهترین و با کیفیت ترین های بازار به حساب آورد که طول عمر بسیار بالایی نیز دارد. با وجود ابعاد بزرگ بدنه، حجم بسته بندی این کالا بسیار کوچک می باشد و می توان آن را به سادگی در ساک حمل متصل به بدنه آن قرار داده و حمل کرد. رویه تشک بادی چند کاره از PVC مخملی می باشد که با ساختار مواج آن باعث می شود تا کاملا ضد تعریق شده و برای استفاده طولانی مدت مشکلی ایجاد نکند.

نقد و بررسی تشک بادی چند کاره کمپینگ دو نفره بزرگ

تشک بادی چند کاره کمپینگ دو نفره بزرگ

تشک بادی کمپینگ دو نفره بزرگ آمریکایی کلمن یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین تشک های بادی می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی با استقبال های گسترده ای از جانب هواداران محصولات بادی رو به رو شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی چند کاره کمپینگ دو نفره بزرگ همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

تشک های بادی با توجه به ابعادی که دارند دارای شکل ظاهری تقریبا مشابهی نیز می باشند . این تشک بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای بدنه ای مواج و مشبکی شکل می باشد که از جمله ویژگی های آن می توان به ضد تعریق بودن آن اشاره کرد . همچنین در بخش زیرین این تشک بادی یک عدد ساک حمل نیز متصل به بدنه تشک وجود دارد که در جهت حم و نقل راحت آن نقش بسزایی را ایفا می کند . علاوه بر آن به همراه این تشک بادی و در صورت درخواست شما عزیزان یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما ارسال می شود که در صورت بروز مشکل به راحتی و  در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و با خیالی راحت ، روزی زیبا را سپری نمایید . 

جنس بدنه :

جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول از پی وی سی جیر یا همان مخمل می باشد که در بخش کناری آن از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است که در برابر برخورد اجسام تیز کیفیت بالاتری را از خود نشان دهد . همچنین در بخش زیرین این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا در برابر فشار وزن وارده بتواند مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان دهد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این تشک بادی کمپینگ دو نفره به اندازه های ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 190 سانتی متر و ارتفاع : 13 سانتی متر ) می باشد که با توجه به ابعاد سایر تشک های بادی کمپینگ ، دارای ابعاد بسیار ایده آلی نیز است . همچنین وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که به استفاده از ساک حمی که دارد به راحتی هرچه تمام تر قابل جا به جایی نیز است . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تشک های بادی باید به آن توجه نمایید ، قابلیت تحمل وزن این محصول 300 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

این تشک بادی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در شرایط کمپینگ و حتی استفاده در منازل شما عزیزان نیز باشد . این محصول توسط برند محبوب کلمن روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت فوق العاده ای برخوردار می باشد . تشک بادی چند کاره کمپینگ دو نفره بزرگ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع مسافرتی، خانگی
 تحمل وزن 300 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 190 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب مسافرت
 سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...