تشک بادی کلمن

Coleman 2000018347

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کلمن

تشک بادی کلمن با کد 2000018347 یکی از بهترن تشک های بادی بازار می باشد که چند مشخصه خوب را به همراه دارد. اولین ویژگی برجسته این تشکک بادی ابعاد و وزن مناسب آن است که باعث می شود بتوان تشک را به سادگی حمل کرده و در زمان استفاده نیز فضای مناسبی را برای خواب و استراحت دو نفر به صورت همزمان فراهم می کند. ویژگی بعدی تشک مربوط به راحتی استفاده از آن است، به دلیل ساختار و رویه نرم مخملی، این تشک بادی به صورت کامل ضد تعریق بوده و می تواند برای استفاده مداوم چند ساعته کاملا مناسب باشد. کیفیت خوب تشک نیز در کنار ویژگی های ذکر شده باعث شده که محصول 2000018347 کلمن از فروش خوبی بهره مند شود.

نقد و بررسی تشک بادی کلمن

تشک بادی کلمن

تشک بادی کلمن یکی از رایج ترین تشک های بادی تولید شده توسط شرکت کلمن برای استفاده در مکان های مختلف از جمله مسافرت های کمپینگ بوده که اصولا از ساختاری با کیفیت بالا برخوردار می باشد. این تشک بادی در مدل های مشابه دیگری نیز تولید شده که یکی از تفاوت های اصلی میان آنها در مقدار ارتفاع بدنه بوده که مقداری بسیار کم و محسوسی می باشد. این تشک بادی همانند همنوعان خود دارای ویژگی هایی بوده که باعث استفاده راحت مصرف کنندگان خواهد شد. ویژگی هایی که در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر آنها خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی و ساخت بدنه این تشک بادی به صورت مستطیلی بوده که مشابه بسیاری از تشک های بادی تولید شده شرکت کلمن می باشد. این تشک دارای طراحی مواج و مشبک در قسمت رویه خود بوده که امکان در بر گرفتن اعضای بدن را برای راحتی بیشتر فراهم خواهد کرد. این نوع طراحی بدنه موجب می شود تا باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. همچنین لایه های درون بدنه که به صورت گرد طراحی شده در افزایش استحکام بدنه بسیار تاثیر گذار خواهد بود. در واقع وظیفه اصلی لایه های داخلی تحمل فشار ناشی وزن و باد زیاد خواهد بود. همچنین در قسمت دیواره افقی بدنه نیز یک دریچه مخصوص تخلیه باد تعبیه شده که به صورت Dual Lock ساخته شده است.

جنس بدنه تشک

یکی از مهمترین مواردی که برای خرید هر محصول بادی بخصوص تشک های بادی در نظر گرفته می شود جنس بدنه بوده که حائز اهمیت بالایی می باشد. این تشک بادی نیز ساخته شده از جنس وینیل با رویه کاملا جیر بوده که علاوه بر ایجاد محلی راحت و نرم برای خواب باعث جلوگیری از تعریق بالا نیز خواهد شد. برای قسمت کف نیز از روکش طرح چرم به کار برده شده تا در برابر برخورد آب مقاومت لازم را نیز داشته باشد. اما گفتنی است که وینیل نوعی پلاستیک بر گرفته شده از PVC بوده که دارای وزنی مناسب تر می باشد. از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه داشتن انعطاف بالا بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم می سازد. این قابلیت در حمل و جا به جایی آسوده تر این کالا بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بادی معادل (طول: 188 سانتی متر ف عرض: 152 سانتی متر ف ارتفاع: 18 سانتی متر) بوده که ابعاد رایج استفاده شده در بسیاری از تشک های بادی می باشد. این ابعاد نیز ابعاد باد شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. این تشک دارای تحمل وزن 273 کیلوگرمی بوده که نشان دهنده استحکام و کیفیت بالای بدنه می باشد. البته با باد زدن زیاد بدنه به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن این محصول نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی این محصول نیز 2 کیلوگرم بوده که مقداری سبک برای این تشک محسوب می شود. گرچه یک ساک حمل مخصوص نیز به بدنه متصل شده تا بیش از پیش این تشک را حمل کنید.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این تشک بادی نیاز به تهیه یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس می باشد. برای راه اندازی این تشک کافیست با توجه به اندازه دریچه باد تعبیه شده وی بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. فقط دقت داشته باشید که بیش از حد به این تشک باد زده نشود زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهند دید. بنابر این مقدار باد زدن به این محصول می توان در سلامتی آن بسیار موثر باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان حرکات پرشی روی بدنه انجام داده نشود.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره کلمن همراه با ساک حمل سرخود از سری تشک های بادی سبک و با کیفیت این شرکت برای استفاده در مسافرت ها و بخصوص سفر های کمپینگ بوده که دارای رویه ضد تعریق می باشد. این کالا از حجم بسیار کمی برخوردار بوده و به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل و استفاده خواهد بود. همچنین از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر نیز برخوردار بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران در کمترین زمان ممکن قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 جنس رویه وینیل با رویه مخملی
 جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ خیر
نوع پمپ -----
ساک حملبله
سایر ویژگی هاساخت شرکت کلمن
طبی و ضد تعرق
دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، ساک حمل ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...