تشک بادی کلمن امریکایی

Coleman 2000012049

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کلمن امریکایی

تشک بادی کلمن امریکایی  محصولی جدید و فوق العاده می باشد که در دو مدل به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول دارای رویه فوق العاده نرمی می باشد که با استفاده از 48 حفره و ماده وینیل زیرین به علاوه رویه مخملی آن باعث شده تا تجربه بسیار خوبی از استفاده طولانی مدت آن داشته باشید. کناره ها نیز از وینیل یک لایه ضخیم و لایه زیرین آن از وینیل دو لایه ساخته شده است که اغلب محصولات رده بالا تا کنون استفاده شده است. از این رو می توان این دسته از محصولات را یکی از کالا هایی که ساختار کاملا استانداردی دارند به حساب آورد که توانسته نیاز های کاربران را بر طرف کرده و رضایت انها را جلب کند. بر روی قسمت جلویی آن پمپ باد برقی وجود دارد که می تواند هم با برق 220 ولت شهری و هم با برق 12 ولت اتومبیل (فندکی) آن شارژ شده و آماده استفاده شود.

نقد و بررسی تشک بادی کلمن امریکایی

تشک بادی کلمن امریکایی یکی دیگر از تشک های بادی زیبا و با کیفیت می باشد که می توانید از آن به عنوان تشک بادی کمپینگ نیز استفاده نمایید زیرا علاوه بر وزن بسیار سبکی که دارد به راحتی نیز با استفاده از ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدامبه بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی کلمن امریکایی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

تشک های بادی کمپینگ با توجه به قابلیت استفاده ای که دارند دارای ظاهری تقریبا مشابه می باشند . این تشک بادی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد و دارای ارتفاعی 25 سانتی متری می باشد که از همین رو می توانید از این محصول در داخل چادرهای مسافرتی خود استفاده نمایید . همچنین در بخش بالایی این تشک بادی یک عدد پمپ باد سرخود نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی هرچه تمام تر می توانید با در اختیار داشتن برق آن را باد و قابل استفاده نمایید . در پکیج این تشک بادی یک عدد ساک حمل نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید این محصول را در مسافت های طولانی کمپینگ حمل نمایید . علاوه بر آن به همراه این تشک بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر بخش آسیب دیده نمایید و بدون دغدغه به روز زیبای خود ادامه دهید .

جنس بدنه :

جنس بخش رویه این تشک بادی از وینیل مخمل یا همان جیر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . همچنین در بخش کناری این محصول از وینیل یک لایه و در بخش کف آن برای بالاتر بردن کیفیت و مقاومت در برابر فشار و ضربه از وینیل دولایه استفاده شده است که نشان از ساخت مهندسی شده آن دارد .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد تشک بادی دو نفره کلمن امریکایی به اندازه های ( طول : 198 سانتی متر ، عرض : 147 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) است که نشان از فضای بالای فراهم شده برای شما دارد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول که یکی از مهمترین خصوصیت ها در محصولات بادی می باشد 273 کیلو گرم است و وزن این تشک بادی بالغ بر 2.1 کیلو گرم است که به راحتی و توسط ساک حملی که دارد قابل جا به جایی می باشد .

جمع بندی :

تشک بادی کلمن امریکایی از سری تشک های زیبا و با کیفیت می باشد که به تازگی و توسط برند آمریکایی کلمن روانه بازارهای جهانی شده است و به خوبی در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی تواسنته است جای خود را در میان هواداران کمپینگ و سفر باز کند . این تشک بادی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه وینیل مخملی
 جنس بخش کناری وینیل یک لایه ضخیم
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ بله
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حملبله
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.1 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...