تشک بادی کمپینگ دو نفره KingCamp

KingCamp B01H377SAW

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپینگ دو نفره KingCamp

تشک بادی کمپینگ دو نفره محصولی از شرکت KingCamp که به تولید ابزار های مسافرتی و کوه نوردی می پردازد. این تشک بادی دو نفره کمپینگ نیز از همین دسته بوده و با توجه به ابعاد و حجم بسته بندی آن می توان تشک را به سادگی حمل کرده و در هر محل و زمان مورد نظر آن را باد کرده و استفاده کنید. این رویه می تواند بارها و بارها بدون مشکل ادامه یابد. این تشک از جنس وینیل می باشد و استفاده از آن بر روی خاک و شاخ و برگ درختان نیز ممکن است. تشک بادی کینگ کمپ از والف دابل لاک بهره می برد که در استفاده توسط پمپ باد شرکت های مختلف از خروج هوا جلوگیری کرده و باد کردن آن را ساده تر می کند.

نقد و بررسی تشک بادی کمپینگ دو نفره KingCamp

تشک بادی کمپینگ دو نفره KingCamp

اگر این روز ها به دنبال خرید یک تشک بادی دو نفره زیبا و با کیفیت هستید و ارتفاع ان خیلی برای شما مهم نیست پیشنهاد می کنیم تشک بادی کمپینگ دو نفره KingCamp را مشاهده کرده و سپس اقدام به خرید کنید. این محصول از طراحی فوق العاده زیبایی بهره می برد و نسبت به بسیاری از تشک های موجود در بازار از نظر ظاهر متفاوت است. در ادامه با ما همراه باشید تا با این محصول شما را بیشتر اشنا کنیم.......

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایلی که باعث شده تا این محصول از فروش قابل قبولی در بازار بهره مند شود این است که این کالا ظاهر و رنگ فوق العاده جذابی دارد. در همین خصوص باید عنوان کرد که بدنه اصلی این تشک به صورت مستطیلی شکل و شیار دار طراحی شده است. این خطوط شیار دار که موازی یکدیگر هستند و درفواصل یک اندازه از یکدیگر قرار گرفته اند باعث شده تا سطحی فوق العاده نرم و ضد تعریق را برای شما به ارمغان اورد. در قسمت بالایی این محصول نام تجاری و لوگو سازنده این تشک نقش بسته است که با اطمینان خاطر می توانید این محصول را خریداری کنید. در گوشه پایینی این محصول نیز قسمتی کوچک و مشکی رنگ قرار گرفته استکه با استفاده از ان می توانید این محصول را باد کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین رنگ خود این تشک هم به صورت یکدست ابی تولید شده است که رنگی فوق العاده جذاب بوده و باعث شده تا این تشک بسیار چشم نواز شود.

جنس بدنه

جنس بدنه هم یکی از معیار ها و فاکتورهای اصلی خرید یک محصول توسط مشتریان می باشد که با توجه به ان معمولا افراد اقدام به خرید و اطمینان به یک محصول را می کنند. در همین خصوص باید عنوان کرد که این تشک ساخته شده از بدنه ای با جنس وینیل می باشد. هم چنین بخش های کناری و کف این محصول هم به تبعیت از رویه اصلی این محصول از همان نوع وینیل ساخته شده است. در رابطه با کف این محصول باید این نکته را هم یاداور شده که از نوع دو لایه ساخته شده که بسیار با کیفیت می باشد.

ابعاد و وزن

این تشک در طول 191 ، عرض 152 و هم چنین ارتفاع 13 سانتی متر طراحی و تولید شده است. این ابعاد به گونه ای پیاده سازی شده اند که دو نفر به صورت هم زمان و به سادگی بتوانند از این محصول استفاده کرده و از ان لذت ببرند. هم چنین این تشک قادر است تا 200 کیلو گرم وزن را هم بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است. هم چنین این کالا تنها 3.5 کیلو گرم وزن دارد که این عامل هم باعث شه تا به سادگی بتوانید از این محصول استفاده کرده و ان را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که در ابتدای این مطلب و در قسمت طراحی و ارگونومی ساخت به ان اشاره کردیم بر روی بدنه اصلی این محصول یک عدد دریچه باد قرار گرفته شده است که این محصول را می توانید از طریق ان باد کنید. در همین خصوص باید عنوان کرد که شما پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی و قرار دادن ان بر روی زمین در ابتدا دریچه باد را باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی به سادگی اقدام به باد کردن این کالا کنید تا حدی که خودتان ترجیح دادید این محصول دیگر نیازی به باد کردن ندارد. نکته مهم در این بخش این است که نباید این کالا را بیش از اندازه باد کنید چون از تحمل وزن ان کاسته و احتمال اسیب رسیدن به این تشک را هم افزایش می دهد. هم چنین برای مراقبت از این محصول هم باید در وهله اول از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید. سپس اشیا نوک تیز و یا هر وسیله دیگری که امکان اسیب زدن ، سوراخ کردن و هم چنین پاره کردن این محصول را دارد را هم از کنار ان دور کنید. هم چنین از قرار گرفتن وزن بیش از 200 کیلو گرم هم بر روی این محصول جدا خودداری کنید تا این محصول هیچوقت اسیب نبیند.

جمع بندی

تشک بادی کمپینگ دو نفره KingCamp یک محصول با کیفیت و با دوام است که با قیمت بسیار عالی روانه بازار شده است. این کالا رنگی بسیار شکیل داشته و از طراحی منحصر به فردی هم بهره می برد که باعث شده تا مشتریان با خیال راحت بتوانند اقدام به خرید ان کنند. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت استثنایی از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 191 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...