تشک بادی کمپ دو نفره کم حجم

KingCamp B01MU4O4GG

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی کمپ دو نفره کم حجم

تشک کمپینگ به تشکی گفته می شود که محفظه باد کوچکی داشته باشد و در پک یا بسته بندی بسیار کوچکی نیز جای گیرد، کینگ کمپ نیز به عنوان یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان ابزار های مسافرتی و کمپینگ با تولید تشک دو نفره کم حجم خود توانسته نظر بسیاری را به سوی خود جلب کند، با توجه به تجربیات شرکت سازنده رویه این تشک برای حفظ قابلیت ضد تعریق بودن در کنار مقاومت در طرح های متنوعی تولید کرده است، و قسمت بالایی و پایینی مواج در کنار بخش میانی موازی عرضی دارد، علاوه بر تشک دو عدد بالش نیز همراه محصول قرار داده است که با قرار گیری در ساک حمل مخصوص کینگ کمپ، جابجایی و حمل آن را کاملا ساده و بدون مشکل می سازد.

نقد و بررسی تشک بادی کمپ دو نفره کم حجم

تشک بادی کمپ دو نفره کم حجم ، تولید شرکت کینگ کمپ یکی از بزرگترین کمپانی های تولید تشک بادی می باشد.  همانطور که از اسم محصول مشخص است این تشک حجم بسیار کمی دارد و بسیار مناسب برای کمپ ها و مسافرت می باشد . دوست داران تشک های بادی مسافرتی با توجه به طراحی ، جنس و ابعاد این محصول نگاه ویژه ای با ان دارد و باعث شده این محصول یکی از محبوب ترین تشک ها باشد . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول شما را در امر خرید تشک بادی محبوبتان راهنمایی کنیم . در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول به شکل مستطیل است و با توجه به اندازه برای قرار گرفتن و استفاده ی دو نفر طراحی شده است. این تشک با ارتفاع کمی ساخته شده است و حجم کمی را اشغال می کنند که به راحتی میتوان انرا در کوله های مسافرتی نیز جای داد .این محصول دارای سطحی موازی می باشد می باشد و در قسمت بالا و پایین تشک به شکل مواج طراحی شده است . با توجه به طراحی می توان از آن بر روی اب نیز استفاده کرد و حالت ضد آب دارد. دو بالش بادی نیز در کنار این محصول قرار گرفته است که می توان از آن بالش های با کیفیت در اندازه ی استاندارد استفاده کرد . این محصول رده ی سنی خاصی ندارد و برای تمامی سنین مناسب می باشد . 

جنس بدنه

جنس بدنه ی این تشک وینیل می باشد . وینل یکی از با کیفیت ترین مواد در تولید تشک های بادی است و اغلب تولید کنندگان تشک های بادی و کمپی از این مواد بهره می برند چرا که باعث بالا رفتن کیفیت و مقاومت تشک خواهد شد. جنس رویه و بخش کناری این تشک نیز از وینیل است و در قسمت کف آن نیز از دو لایه ی ضخیم وینیل ساخته شده تا مقاومت تشک را بالا برده تا وزن افراد را به خوب تحمل کند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول (طول : 198 سانتی متر ، عرض : 130 سانتی متر و ارتفاع : 4 سانتی متر) است که با این ابعاد به خوبی می تواند دو فرد بالغ را در خود جای دهد . این ابعاد در اندازه های استاندارد در تولید تشک های بادی دو نفره ی کمپی تبعیت می کند . این محصول با توجه به بسته بندی کوچک آن و نیز حجم کمش زن بسیار کمی دارد که این ها همه از مزیت تشک خبر می دهند و تشک را بسیار مناسب برای استفاده در خانه و نیز مسافرت های کوتاه و طولانی کرده است. وزنی که این تشک می تواند تحمل کند 200 کیلوگرم است . در صورت پایین بودن وزن افراد و با توجه به ابعاد بزرگ  این تشک حتی می تواند سه نفر را در خود جای دهد .

راه اندازی و نگهداری

راه اندازی این تشک زیاد پیچیده نیست و به راحتی امکان پذیر است . برای شروع بهتر اسن از قبل محل قرار گیری تشک را مشخص کرده و محیط را از هر گونه اشیاء تیز و برنده پاک کنید چرا که این تشک ها و محصولات در مقابل با این اجسام بی دفاع هستند . برای باد شدن سریع تشک ، آنرا به طور کامل پهن کنید . برای باد کردن می توانید از دریچه ی هوایی که در تشک تعبیه شده است با استفاده از پمپ های دستی  یا برقی اقدام کنید . برای راهنمایی بیشتر می توانید از دفترچه ی راهنمای محصول که در کنار محصول برای شما فرستاده  می شود استفاده کنید . در نگهداری و مراقبت از تشک خود کوشا باشید و همانطور که گفته شد این محصولات در مقابله با اجسام تیز و برنده و وسایل داغ و پر حرارت آسیب پذیر اند ، پس آنها را از تشک دور نگاه دارید. اگرچه تشک تان به نحوی آسیب دید نگران نباشید ، با استفاده از برچسب های تعمیر که با عنوان بسته ی تعمیرات توسط شزکت اینتکس ارائه شده است بهره ببرید.

سخن پایانی

با مطالب گفته شده در مورد تشک بادی کمپ دو نفره کم حجم ، پی میبریم که این تشک بسیار مناسب برای سفر و کمپینگ های تفریحی است . همانطور که از اسم ان پیداست این تشک حجم کمی را اشغال می کند که ویژگی مهمی در سفر محسوب می شود . از این رو فروشگاه اینترنتی اینتکس ، بزرگ ترین تولید کننده ی تشک بادی این محصول پر فروش و محبوب را در اختیار شما عزیزان قرار داده است تا به راحتی و اطمینان محصول خود را خریداری کنید.

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 200 کیلو گرم
 طول 198 سانتی متر
 عرض 130 سانتی متر
 ارتفاع 4 سانتی متر
 جنس رویه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -----
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...