تشک بادی یک نفره کوهنوردی

Coleman 2000018346

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره کوهنوردی

تشک بادی یک نفره کوهنوردی محصولی از شرکت آمریکایی کلمن می باشد که تا کنون محصولات فوق العاده ای را در دسته ابزار های کوهنوردی و مسافرتی به بازار عرضه کرده است. این کالا نیز یکی از بهترین مدل های تولید شده توسط این شرکت می باشد که تا کنون رضایت مشتریان را به همراه داشته است. مهم ترین ویژگی این تشک پرتابل بودن و ابعاد بسته بندی کوچک آن است که در ساک حمل مخصوص و همراه آن قرار می گیرد تا بتوان آن را به سادگی توسط آن، تشک بادی را برای مسافت های طولانی کوهنوردی حمل و در کمتر از چند دقیقه باد کنید. برای سهولت بیشتر می توانید از پمپ های باد دستی کوچک یا سوزنی برای حمل ساده تر استفاده کنید. لایه های داخلی این تشک بادی از نوع n می باشد که استحکام بسیار خوبی داشته و طی مدت زمان طولانی از کیفیت آن کاسته نمی شود. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره کوهنوردی

تشک بادی یک نفره کوهنوردی

تشک بادی یک نفره کوهنوردی یک محصول زیبا و جذاب ساخت شرکت کلمن بوده که محصولات زیبایی را برای کوهنوردی و در دسته محصولات پرتابل به تازگی تولید و روانه بازار کرده است. این محصول از جنس وینیل بوده و ضد تعریق می باشد که دارای سطح مواج می باشد. این محصول را قصد داریم در ادامه این بحث مورد ارزیابی کاملی قرار دهیم پس با ما همراه باشید..

طراحی و ارگونومی ساخت

در رابطه با طراحی این محصول باید گفت که یک محصول تک نفره با ارگونومی ساخت مستطیلی شکل است که دارای طول بزرگتری نسبت به عرض ان است. این محصول دارای رویه مواج بوده و فرو رفتگی هایی درون ان دیده می شود که باعث نرمی و لطافت بیشتر این محصول شده است. این محصول در طول دارای 9 ردیف و در عرض دارای 3 ردیف فرو رفتگی می باشد که باعث شما سطج یکنواختی را در تمام طول این تشک شاهد باشیم.

در پایین این محصول نیز بخشی تعبیه شده است که می توان از ان به عنوان کیسه حمل و جمع اوری این محصول یاد کرد. در رابطه با رنگ بندی این محصول نیز باید گفت که رنگ رویه خود تشک به صورت کامل و یکدست سفید می باشد. ناحیه های کناری این محصول نیز مشکی رنگ بوده که باعث شده تضاد رنگی در این محصول به زیبایی های ان بیافزاید. هم چنین قسمت پایانی این محصول که کیسه حمل ان است به صورت یکدست مشکی رنگ طراحی شده است. خک چنین بر روی ان نیز اموزش تصویری راه اندازی این محصول با رنگ سفید کشیده شده است.

جنس بدنه

در رابطه با جنس بدنه این محصول باید گفت که رویه این تشک ساخته شده از جنس وینیل می باشد که فوق العاده مقاوم است. بخش های کناری این محصول نیز مانند رویه ان ساخته شده از وینیل هستند. هم چنین جنس بخش کف این کالا از نوع وینیل دو لایه می باشد که فوق العاده مستحکم بوده و مقاومت بینظیری دارد که تحمل وزن را در این محصول بالا برده است. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول فوق العاده را از نظر جنس بدنه شاهد باشیم که مطابق با استاندارد های جهانی می باشد.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول باید گفت که طول این تشک 185 سانتی متر می باشد. هم چنین عرض این محصول 66 سانتی متر می باشد. در رابطه با ارتفاع این تشک نیز باید گفت که دارای 15 سانتی متر ارتفاع است. این محصول می تواند تا 136 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مناسب برای استفاده یک فرد حتی سنگین وزن نیز می باشد. علاوه بر این ها به دلیل داشتن وزن کم و اشغال جای اندک توسط این محصول حمل و نقل ان بسیار اسان است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ابتدا باید گفت که این محصول دارای دفترچه راهنما می باشد که می توانید به سادگی و با استفاده از ان اموزش های لازم را فرا بگیرید. اما در حالت کلی تنها کافی است این محصول را بر روی یک سطح هموار پهن کرده و با استفاده از یک پمپ باد شخصی و از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. پس از باد کردن کامل نیز دریچه باد را ببندید تا باد از ان خارج نشود. برای مراقبت بیشتر از این محصول نیز می توانید به سادگی پس از هر بار استفاده باد ان را خارج کرده و اقدام به جمع اوری ان کنید.

این نکته مهم است که در هنگام باد کردن ان را بیش از اندازه باد نکنید چون باعث کاهش تحمل وزن شده و احتمال اسیب دیدگی را بیشتر می کند. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این تشک خود داری کرده و اشیا نوک تیز را از ان دور کنید تا دچار اسیب های احتمالی نشود. رعایت این نکات باعث می شود تا سالیان سال بتوانید از این محصول استفاده کنید. در کنار این محصول برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در مواقع لزوم می توانید از ان ها استفاده کرده و اقدام به ترمیم این تشک کنید.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کوهنوردی یک محصول زیبا و جذاب بوده که می توانید از ان در منزل ، کوهنوردی و یا هر مکان دیگری استفاده کرده و به استراحت بپردازید. این محصول وزن کمی دارد و به راحتی راه اندازی می شود. هم چنین جنس این محصول از نوع وینیل بوده که بسیار مقاوم است. اگر قصد خرید یک تشک بادی یک نفره را دارید پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و هم اکنون ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

 نوع مسافرتی، کوهنوردی
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 جنس رویه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ ----
ساک حمل
سایر ویژگی ها ضد تعریق
 مناسب کوهنوردی
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...