تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 76

bestway 67223

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 76

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 76 یکی از سری تشک های بادی با رویه مواج و کامفورت در خانواده تشک های بادی بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا جیر بهره مند می باشد. این بدنه دارای ضخامت قابل قبولی بوده که برای دیواره ها و کف از روکش طرح چرم به منظور مقاوم بودن در برابر برخورد آب و یا رطوبت استفاده شده است. همچنین رویه جیر این تشک به همراه طراحی مواج در جلوگیری از تعریق مصرف کننده بسیار تاثیر گذار خواهد بود. از سایر ویژگی های این تشک بادی یک نفره می توان به داشتن یک پمپ باد پدالی تعبیه شده در داخل بدنه این کالا اشاره کرد. علاوه بر این یک بالش بادی نیز در قسمت فوقانی تشک تعبیه شده تا نیازی به استفاده از بالش های مجزا نباشد. این محصول در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی و استفاده در هر مکان مورد نظر بخصوص در چادر های مسافرتی خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 76

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 76

تشک بادی یک نفره بست وی یکی از سبک ترین و کاربردی ترین تشک های بادی تولید شده یک نفره بوده که برای استفاده در منزل و حتی مسافرت ها و همچنین محل کار مورد استفاده قرار می گیرد. محصولی که در دو عرض 76 و 99 سانتی متر تولید شده که این مدل از عرض کمتر برخوردار می باشد. این نوع تشک های بادی از نظر ساختار بدنه در مدل های مختلفی تولید شده این مدل در میان کامل ترین آنها قرار می گیرد زیرا که تمام ساختار های مهمی که باید یک تشک های بادی داشته را این محصول در خود جای داده است. حال برای آشنایی بیشتر با این محصول در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت تشک

طراحی بدنه این محصول به صورت مستطیلی بوده که از کوچکترین عرض ممکن برخوردار می باشد. تشکی که دارای طراحی مواج در قسمت رویه خود بوده تا هنگام دراز کشیدن اعضای بدن را در بر گیرد. همانطور که در تمامی تشک های بادی دیده می شود طراحی مواج همیشه باعث عبور بهتر جریان هوا شده تا از تعریق بالای مصرف کنندگان تا حدودی جلوگیری کند. در قسمت فوقانی این تشک یک بالش بادی سرخود تعبیه شده که با راه اندازی بدنه اصلی این قسمت نیز به صورت خودکار شکل خواهد گرفت. علاوه بر این در قسمت پایین تشک نیز یک پمپ باد پدالی تعبیه شده که از تشک قابل جدا شدن نخواهد بود و تنها برای عمل باد زدن کاربرد خواهد داشت.

جنس بدنه تشک

جنس بدنه تشک بادی یک نفره با عرض 76 بست وی از نوع پلاستیک PVC با رویه جیر بوده و از روکش طرح چرم برای دیواره ها و قسمت کف استفاده شده است. استفاده از روکش جیر همیشه موجب ایجاد محلی راحت برای دراز کشیدن روی تشک ها و تخت ها شده و در برابر تعریق نیز مقاومت کافی خواهد داشت. داشتن رویه طرح چرم نیز در قسمت های دیگر بدنه امکان مقاومت در برابر برخورد آب را فراهم خواهد کرد. جنس بدنه این تشک دارای انعطاف بالایی بوده به همین دلیل در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود، به همین دلیل به راحتی در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها قابل حمل می باشد. مزیت بزرگی که این نوع جنس بدنه به کار برده شده در محصولات بادی داشته قابلیت تعمیر آنها توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس می باشد. قابلیتی که امکان استفاده مجدد از یک محصول بادی را به راحتی فراهم می سازد.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد تشک بادی یک نفره بست وی معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 28 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده یک نفر در هر سنی خواهد بود. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. البته در صورتی که این تشک را جمع کنید ابعاد ذکر شده نیز بسیار کوچکتر خواهد شد به اندازه ای که امکان جای دادن در هر محل کوچکی را فراهم خواهد ساخت. تشکی که دارای تحمل وزن 136 کیلوگرمی بوده تا نشان دهنده مقاومت و کیفیت خوب این محصول باشد. البته مقدار تحمل وزن این تشک با مقدار باد بدنه رابطه مستقیم خواهد داشت، در صورتی که هر چقدر باد این کالا را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز های بدنه تحمل وزن آن نیز کمتر خواهد شد. وزن بسته بندی این محصول نیز 2.4 کیلوگرم می باشد که وزنی مناسب و سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا نیاز به تهیه پمپ باد از فروشگاه اینتکس نبوده زیرا یک پمپ باد پدالی در داخل بدنه این تشک به کار برده شده است. برای باد کردن کافیست از این پمپ باد استفاده نمایید تا به خوبی شکل و استحکام لازم را بگیرد. برای خالی کردن باد تشک نیز باید از دریچه باد مجزایی که روی بدنه تعبیه شده این کار را انجام داد. یکی از بهترین روش های مراقبت از این محصول استاندارد باد زدن این کالا می باشد. علاوه بر این جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن می تواند در مراقبت و نگهداری از این کالا بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 76 یکی از پر کاربرد ترین تشک های بادی تولید شده برای استفاده در منزل ، محل کار و سفر بوده که برای تمامی سنین گزینه مناسبی خواهد بود. این محصول دارای ویژگی هایی همچون داشتن بالش بادی و پمپ باد سرخود می باشد تا این تشک را به یکی از کامل ترین تشک های بادی تبدیل کند. داشتن وزن و حجم کم نیز از دیگر قابلیت های این محصول می باشد که با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط شرکت اینتکس خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپپدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.4 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای بالش بادی سرخود
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...