تشک بادی یک نفره TexSport با پمپ سرخود

TexSport 22400

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره TexSport با پمپ سرخود

تشک بادی یک نفره TexSport با پمپ سرخود محصول کاملا جدید و نوآورانه ای می باشد که با مشخصه های بسیار خوبی به بازار راه پیدا کرده است. این محصول دارای رویه کاملا نرم و مخملی می باشد که تا کنون توانسته رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد. این رویه با سطح مواجی که دارد حسی مشابه تشک های سنتی و غیر بادی را به شخص منتقل می کند و باعث می شود که در استفاده های طولانی مدت به شخص حس ناراحتی منتقل نشود. این قسمت ها با عبور هوا مانع از تعرق می شوند و تجبریه بسیار خوبی را برای فرد به جای میگذارند. با استفاده از پمپ باد سرخود این محصول می توانید با متصل کردن دوشاخته آن به برق شهری، در مدت زمان کمتر از دو دقیقه تشک بادی را آماده استفاده کنید. در نظر داشته باشید در صورتی که به برق دسترسی نداشته باشید به سادگی می توانید توسط پمپ های برقی یا دستی جداگانه تشک را باد کرده و آماده استفاده کنید. 

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره TexSport با پمپ سرخود

تشک های بادی از بهترین محصولات تولبد شده جهت جایگزینی با تخت خواب های سفت که در دراز مدت باعث کمر درد میشود هستند.این محصولات معمولا به دلیل مقرون به صرفه بودن تشک های بادی از بهترین محصولات تولبد شده جهت جایگزینی با تخت خواب های سفت که در دراز مدت باعث کمر درد میشود هستند.این محصولات معمولا به دلیل مقرون به صرفه بودن فروش بسیارر بالایی دارند و و خریداران این محصولات از خرید خود پشیمان نمیشوند.تشک بادی یک نفره texsport از محصولات با کیفیتی میباشد که در زمان عرضه خود توانست به فروش زیادی دست یابد که قصد داریم  دلایل این فروش بالا را   در ادامه  این مطلب بررسی کنیم.با ما همراه باشید.

طراحی و جنس :

جنس به کار رفته در این تشک بادی ترکیبی از PVC و مخمل است که این نوع ماده ها در بیشتر تشک های بادی مرغوب متداول است.جنس کناره های این تشک از توع PVC  و سطح آن از نوع مخمل میباشد که برای راحتی مصرف کننده طراحی شده است.ساختار این محصول به صورت چند لایه است که این امر علاوه بر اینکه باعث افزایش مقاومت تشک در برابر ضربه و فشار شده است،زیبایی مخصوصی به آن بخشیده است.در رویه ی این محصول شیار هایی وجود دارد که این شیار ها برای راحتی بیشتر استفاده کننده قرار داده شده است و علاوه بر آن باعث عبور جریان هوا میشود که این امر باعث شده که تشک خاصیت ضد تعریق داشته باشد.

ابعاد و وزن:

ابعاد در نظر گرفته شده برای این تشک بادی مناسب یک نفر بوده و در استفاده از آن هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.این ابعاد به صورت 188 سانتی متر طول،99 سانتیمتر عرض و 15 سانتیمتر ارتفاع است که این ابعاد برای بیشتر محصولات یک  نفره ثابت است.با این ابعاد مشخص شده این تشک قادر به تحمل وزنی حدود 136 کیلوگرم بوده که برای یک تشک یک نفره بسیار مناسب است.همچنین این تشک در حالت بسته بندی حدود 3.5 کیلوگرم وزن دارد که این ویژگی شما را در حمل و نقل ها بسیار کمک خواهد کرد.همچنین ابعاد به کار رفته به گونه ای است که شما میتوانید به راحتی در منزل مکان مناسبی را برای آن پیدا کنید.وزن پایین این تشک به شما کمک میکند که در مسافرت های خانوادگی و یا جابجایی های داخلی به راحتی آن را انتقال دهید و مکان مناسب برای آن را انتحاب کنید.این ابعاد در کناروزن پایین ازویژگی های هر تشک بادی به شمار میرود که اولویت اول هر خریداری میباشد.

جمع بندی :

این محصول به راحتی آماده استفاده میشود و در استفاده از آن به هیچگونه راهنمایی نیاز نخواهی داشت.استفاده از تشک های بادی به جای تحت خواب های سفت در سالهای اخیر بسیار رواج داشته و مصرف کننده ها از این تشک های بادی راضی به نظر میرسند.در صورت استفاده ی صحیح و رعایت نکات مراقبتی این محصول تا سالها برای شما کار خواهد کرد بدون اینکه کوچکترین مشکلی برای آن به وجود بیاید.ابعاد در نظر گرفته شده برای این محصول برای استفاده دو نفر بسیار مناسب میباشد و همچنین این محصول دارای جنس با کیفیتی میباشد اما در صورت خرابی و پارگی میتوانید با استفاده از بسته ی تعمیراتی همراه اقدام به تعمیر آن کنید و یا آن را به همکاران ما در شرکت اینتکس بسپارید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپبرقی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده در مسافرت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...