تشک بادی یک نفره طبی عرض 99 با پمپ

bestway 67553

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره طبی عرض 99 با پمپ

تشک بادی یک نفره طبی عرض 99 با پمپ از سری تشک های بادی سبک و با کیفیت تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که دارای ساختار بدنه مناسبی برای استراحت های سطحی و خواب بوده که امکان استفاده در فضای باز و چادر های مسافرتی نیز از آن فراهم خواهد بود. این تشک ساخته شده از جنس PVC با رویه جیر بوده و به دلیل داشتن رویه مواج اعضای بدن را به خوبی در بر خواهد گرفت تا در نتیجه از تعریق بالای مصرف کنندگان به خوبی جلوگیری شود. این تشک بادی در ابعاد و اندازه بسیار کوچکتری به دلیل داشتن انعطاف بالا قابل جمع شدن بوده به همین جهت حمل و جا به جایی آن آسوده خواهد بود. علاوه بر این موارد یک پمپ باد برقی نیز همراه این کالا قرار داده شده که از قابلیت مکش باد برخوردار می باشد. این پمپ باد از قدرت پمپاژ بالایی برای راه اندازی یک محصول برخوردار خواهد بود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره طبی عرض 99 با پمپ

تشک بادی یک نفره طبی عرض 99 با پمپ از سری تشک های بادی راحت و با کیفیت می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید تشک بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل تشک بادی یک نفره طبی عرض 99 با پمپ همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این تشک بادی مطابق استانداردهای جهانی می باشد که با توجه به رویه کامفورت و طبی که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی بده بدن شما دست ندهد . همچنین رویه این تشک بادی به صورت مواج می باشد که به علت گردش هوای خوبی که در میان بدن و سطح تشک به وجود می آورد مانع از تعریق بدن می شود . همچنین به همراه این محصول یک عدد پمپ باد برقی نیز وجود دارد که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به باد کردن محصول نمایید . علاوه بر آن یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در شرایط بروز مشکل در بدنه تشک بادی و به راحتی می توانید اقدام به رفع مشکل نمایید و بدون دغدغه به روز زیبای خود ادامه دهید .

جنس بدنه :

جنس این تشک بادی زیبا و با کیفیت از پی وی سی می باشد . این مواد تشکیل دهنده ، یکی از بهترین مواد در تولید تشک های بادی به حساب می آید چرا که بسیار مقاوم ، انعطاف پذیر و نرم می باشد و اکثر تولید کنندگان محصولات بادی از این جنس استفاده میکنند تا محصولات با کیفیت تری را به عموم ارائه دهند .جنس رویه ی این تشک از پی وی سی جیر تولید شده که علاوه بر شیک بودن و زیبایی ، نرمی خاصی به تشک می دهد و حالت ضد تعرق دارد . همچنین در بخش کناری این محصول از پی وی سی چرم و در کف این محصول از پی وی سی دولایه نیز استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

وزن این محصول 3کیلو گرم می باشد که به راحتی هر چه تمام تر و توسط بسته بندی که دارد قابل حمل می باشد . همچنین قابلیت تحمل وزن این تشک بادی برابر با 120 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . ابعاد تشک بادی یک نفره طبی به مشخصات ( طول : 188 سانتی متر ، عرض : 99 سانتی متر و ارتفاع : 22 سانتی متر ) می باشد که ابعاد ایده آلی را برای فراهم می آورد .

جمع بندی :

این تشک بادی می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به عنوان تشک بادی خواب در اتاق و یا استفاده روزمره باشد که با توجه به رویه طبی و کامفورتی که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد که به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . تشک بادی یک نفره طبی عرض 99 با پمپ با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپدارد
 نوع پمپپمپ برقی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای روکش کامفورت و طبی
 مناسب بیماران و مسافرت ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...