تشک بادی یک نفره بست وی مدل کامفورت

Bestway 67379

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بست وی مدل کامفورت

تشک بادی یک نفره بست وی یکی از بهترین تشک های بادی تولید شده توسط این شرکت چینی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل می باشد. محصولی بسیار مناسب و راحت که علاوه بر داشتن قابلیت طبی بودن از ویژگی بسیار مهم ضد تعرق بون نیز بهره مند است. وسیله ای بسیار کارآمد در مسافرت های مختلف و همچنین استفاده برای انواع مصرف کنندگان در داخل و خارج از منزل.

تشک بادی یک نفره بست وی کامفورت با ساختار مشبک طرح مواج با رنگ مشکی و بدنه پی وی سی ، کمجا و بسیار کوچک مناسب برای استفاده های دائمی و سفر قابل استفاده روی زمین ،، پارکت ، موکت و فرش و یا داخل چادر مسافرتی با قیمت بسیار ارزان و با کیفیت خوب ، محصول شرکت bestway با پمپ باد . این محصول یکی از بهترین تشک های بادی شرکت بست وی میباشد و وزن آن بسیار سبک و کمجا میباشد ، زیر بدنه این تشک بادی از جنس پی وی سی ساخته شده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بست وی مدل کامفورت

تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی یکی دیگر از تشک های بادی طبی این شرکت در ظرفیت یک نفره که ساخته شده از بدنه ای با کیفیت و مقاوم می باشد. محصولی بسیار مناسب برای استفاده افراد عادی بخصوص بیماران عضلانی و استخوانی که میتواند برای آنها تاثیر بسیار خوبی داشته باشد. این کالا به گونه ای طراحی شده که هنگام استفاده از آن نهایت لذت را ببرید. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این محصول همانند سایر تشک های بادی یک نفره مستطیلی بوده و از لبه های گرد به صورت استاندارد بهره مند است. این کالا دارای نشیمنگاهی مواج بوده که با رد و بدل کردن هوا از خود سبب میشود تا از تعرق بالا جلوگیری کند. محصولی که نشیمنگاهی که با وجود داشتن چنین ارگونومی ای معروف به سطح یا روکش کامفورت شده است. روکشی که سبب می شود قابلیت بسیار مهم طبی بودن را برای این تشک داشته باشد. قابلیتی که می تواند برای هر مصرف کننده ای بخصوص بیماران بسیار مناسب باشد. اما دیواره های داخلی این تشک نیز به صورت موازی و پشت سر هم ساخته شده تا وزن های بالایی را تحمل کند.

جنس بدنه

تشک بادی یک نفره کامفورت همانطور که می دانید به دلیل طبی بودن آن، از بدنه ای مقاوم و با کیفیت برخوردار است. بدنه ای که ساخته شده از جنس پلاستیک PVC فشرده بوده و از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم در آن استفاده شده است. روکش مخمل که در قسمت رویه استفاده شده خود در جلوگیری از تعرق بالا بسیار موثر است. همچنین روکش طرح چرم که در قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده خود نیز سبب مقاوم بودن در برابر آب را به ارمغان می آورد. همچنین دیواره های داخلی تشک نیز ساخته شده از جنس PVC فشرده چند لایه بوده که باعث می شود تا فشار بالایی را تحمل کند.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد این تشک طبی معادل (طول: 185 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بوده که می تواند یک نفر را به راحتی در خود جای دهد. با توجه به این ابعاد هر سنینی می تواند از این کالا استفاده نماید. همچنین از این تشک می توان به عنوان تشک سفری نیز در داخل چادر های مسافرتی استفاده نمود. اما طبق این ابعاد تحمل وزنی که این کالا خواهد داشت 100 کیلوگرم می باشد. تحمل وزنی استاندارد که با کمی کم نمودن باد تشک می توان تا 20 کیلوگرم به آن افزود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی می توان به طبی و ضد تعریق بودن آن اشاره کرد. محصولی که با داشتن روکش کامفورت این قابلیت ها را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. همچنین داشتن دریچه ای بزرگ برای راه اندازی و جمع نمودن سریع این کالا که خود از ویژگی های موثر این تشک خواهد بود. اما برای راه اندازی این محصول نیز یک پمپ باد دستی مجزا کنار آن قرار داده شده که توسط نازل سه سر خود نه تنها می توان این تشک را باد کرد، بلکه می توان تمام محصولات بادی را نیز راه اندازی نمود. وزن این تشک طبی همراه با پمپ باد خود به 2 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای حمل در هر مکانی به نظر می رسد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه متصل کرده و سپس اقدام به باد زدن نماییم. باد زدن توسط پمپ را تا زمانی ادامه می دهیم تا تشک به صورت کامل شکل گرفته باشد. البته می توان توسط دست نیز مقدار دلخواه راه اندازی این محصول را سنجید. برای مراقبت بیشتر از این کالا بهتر سه مورد را رعایت کنیم که این سه مورد عبارتند از: دور نمودن اشیای تیز از تشک ، پرش و جامپینگ نکردن بر روی آن و همچنین استفاده از کاور و یا روکش پارچه ای برای زمانی که از تشک استفاده نمی کنیم.

جمع بندی

تشک بادی یک نفره کامفورت بست وی یکی از بهترین تشک های بادی طبی در میان تشک های بست وی و همچنین سایر برند ها بوده که تقریبا از فروش بالایی نیز به دلیل داشتن کیفیت مناسب خود بهره مند بوده است. تشکی که می تواند نه تنها در منزل بلکه در محل کار و یا مسافرت ها نیز برای شما کاربرد داشته باشد. برای خرید این محصول از فروشگاه اینتکس می توان از سه روش خرید اینترنتی ، تماس تلفنی و همچنین مراجعه حضوری اقدام نمود.

نوعخانگی و سفری
تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 185 سانتی متر
عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخملی
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دولایه 
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 قابلیت طبی
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...