تشک بادی یک نفره بالش دار بست وی

bestway 67556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بالش دار بست وی

تشک بادی یک نفره بالش دار بست وی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین تشک های بادی ساخته شده توسط این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل و طرح چرم می باشد. محصولی با وزن و طراحی بسیار مناسب که می تواند علاوه بر استفاده در منزل در مسافرت ها نیز استفاده شود. نشیمنگاه این کالا به صورت مواج موازی بوده که علاوه بر فراهم نمودن سطحی بسیار راحت سبب می شود تا در برابر تعرق بالا نیز مقاومت مناسبی داشته باشد. از ویژگی های بسیار خوب این تشک داشتن ارتفاع مناسب و همچنین بالش بادی سرخود در قسمت فوقانی تشک می باشد. همچنین قسمت زیرین و کناره های آن نیز می تواند در برابر برخورد آب مقاوم باشد. این تشک بادی از یک پمپ باد برقی متصل به بدنه بهره برده که می تواند در مدت زمان بسیار کوتاهی این کالا را راه اندازی کند.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بالش دار بست وی

تشک بادی یک نفره بست وی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت بست وی می باشد که با توجه به اندازه و قیمت آن ، یکی از تشک های مقرون به صرفه و محبوب این شرکت محسوب می شود . در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی تشک یک نفره بست وی به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد . این تشک یکی از زیباترین محصولات شرکت بست وی می باشد که دارای رویه ای کامفورت با ترکیب رنگ زیبا می باشد . رویه ی این تشک به رنگ آبی بوده و بخش کناری آن به رنگ سفید می باشد . در قسمت کناری نیز نام شرکت بست وی دیده می شود که زیبایی خاصی به محصول بخشیده است . در قسمت بالایی این تشک نیز بالش سرخود دیده می شود که می توانید از آن استفاده کنید و نیازی به بالش جداگانه نخواهد داشت . 

جنس بدنه

بدنه ی این تشک نیز از جنس پی وی سی دولایه بوده و دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار می باشد . رویه ی این تشک نیز از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که همین جنس سبب این می شود تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود . به دلیل استفاده از طرح چرم ، تشک تبدیل به تشک ضدآب شده است و حتی می توانید از آن بر روی آب استفاده کنید . بخش کناری این تشک نیز از جنس پی وی سی دولایه می باشد و دیواره های داخلی این محصول نیز موجب افزایش تحمل وزن و تحمل فشار این محصول شده است . 

ابعاد و تحمل وزن 

این تشک دارای 188 سانتی متر طول ، 99 سانتی متر عرض و 30 سانتی متر ارتفاع می باشد که این اندازه در تمامی تشک استفاده شده است و فضای اضافی به همراه تشک وجود ندارد و از تمامی فضای تشک می توانید استفاده کنید . اندازه ی این تشک نیز به گونه ای می باشد که می توان از آن در هر مکانی ، حتی در اتاق های کوچک استفاده نمود . تحمل وزن این تشک نیز وزنی بالغ بر 136 کیلوگرم می باشد که یک نفر به راحتی می تواند از آن استفاده کند البته با کم کردن مقداری از باد تشک می توان تحمل وزن آن را افزایش داد و حتی دو نفر از آن استفاده کنند . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی محصول ، ابتدا باید آن را در محلی صاف قرار دهید و نسبت به اتصال پمپ باد با آن اقدام کنید . در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن تشک از میزان باد آن مطلع شوید . برخورد اشیاء تیز با محصولات بادی می تواند باعث آسیب رسیدن به آنها شود و یا باعث سوراخ شدن آنها بشود . البته در صورت بروز مشکل می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که به همراه محصول وجود دارد آن را ترمیم کرده و از آن استفاده کنید .

جمع بندی

تشک بادی یک نفره بالش دار بست وی محصولی با کیفیت و مقاومت بالا با رویه ی طرح چرم و ضدتعریق می باشد که از آن می توان حتی بر روی آب نیز استفاده نمود . تحمل وزن بالا و بالش سرخود نیز از ویژگی های این محصول محسوب می شود . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شمارا راهنمایی کنند .  

 نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 136 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 3.8 کیلوگرم
 ضد تعریق
دارای بالش بادی سرخود
 دارای سطح مواج
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...