تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99

bestway 67539

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99 سانتی متر از دسته تشک های بادی بزرگ یک نفره این شرکت محسوب شده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در نشیمنگاه و روکش طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین می باشد. این محصول در رنگبندی مختلفی تولید شده است. نشیمنگاه این کالا به صورت موازی طراحی شده تا در برابر تعرق بالا جلوگیری لازم را به عمل آورد. همچنین قسمت زیرین آن نیز در برابر برخورد آب مقاوم بوده و می توان از آن بر روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها استفاده نمود. در کنار این تشک بادی یک نفره نیز یک پمپ باد دستی قرار داده شده تا به راحتی آن را راه اندازی نمود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99

تشک بادی ابزاری بسیار کارآمد می باشد که در برهه های مختلف زمانی دچار تحول های بسیاری شده است. تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99 نیز یکی از محصولات مدرن می باشد که با عرض زیادی که دارد برای استفاده راحت یک نفر بزرگ سال و دو کودک کاملا مناسب می باشد. طراحی این کالا بسیار زیبا بوده و ابعاد مناسبی دارد که بست وی به دلیل مشخصات خوب آن سه مدل مختلف از این تشک با ابعاد متنوع تولید شده است که همگی آنها فروش خوبی را تجربه کرده اند به همین دلیل در صورتی که از تمامی ویژگی های این محصول به جز ظاهر ان رضایت دارید می توانید از دو سایز دیگر این تشک بادی استفاده کنید که تمامی مشخصه های خوب این محصول را به همراه دارند. در ادامه میخواهیم به تمامی جزئیات این محصول در قالب نقد و بررسی بپردازیم با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر شیک و یک دست، در کنار سادگی توضیح مختصری است که می توان در مورد این محصول ارائه کرد. بخش های کناری و قسمت زیرین آن براق می باشد اما قسمت رویه آن با رنگ کمی تیره تر از رویه مخملی برخوردار است که فوق العاده زیباست. رویه این تشک بادی از نوع موازی بوده که این نوع ساختار به وسیله لایه های داخلی ان به وجود آمده است، مزیت این نوع طراحی این است که با عبور جریان هوا از این لایه ها خاصیت ضد تعریقی به تشک اضافه شده و می توان آن را به صورت طولانی مدت استفاده نمود. در قسمت کناری این تشک بادی لوگو بست وی و در یکی از اضلاع عرضی آن نیز دریچه تخلیه هوا قرار داده شده که از نوع دو خروجی بوده و خروجی بیرونی در صورت باز شدن هوا را خارج نمی کند در عوض باد کردن آن کند تر انجام می شود. برای تخلیه باد و باد کردن سریع تر بهتر است از دریچه داخلی استفاده کنید. 

ابعاد و وزن

تفاوت اصلی این تشک بادی با سایر تشک های بست وی در این سبک ابعاد آن است. عرض این محصول 99 سانتی متر می باشد که باعث می شود شخص به خوبی بتواند مدت زمان طولانی را استراحت کند. این مقدار بسیار مشابه تشک های سنتی و فنری می باشد که به آنها عادت کرده ایم. طول تشک نیز برای استفاده افراد بلند قد اهمیت دارد، برابر با 188 سانتی متر می باشد، با احتساب بالشی که بر روی آن قرار می دهید می توان نتیجه گرفت افراد با قد حدود 180 سانتی متر مشکلی در استفاده از این تشک نخواهند داشت. ارتفاع تشک بادی نیز با 25 سانتی متر کاملا استاندارد بوده و محصولات بیشتر از این حد در دسته تخت بادی قرار میگیرند. از این رو شاهد محصولی کاملا استاندارد هستیم که با وزن 2.7 کیلوگرم و بسته بندی کوچک کاملا قابل حمل می باشد و می توانید آن را با قرار دادن در کوله پشتی به همراه یک بالش بادی حمل کنید. پمپ باد نیز در صورت نیاز برای حمل وزن بسیار کمی دارد، پس نیازی به نگرانی از این بابت نیست.

جنس و کیفیت بدنه

این تشک بادی از لایه های بسیار ضخیمی ساخته شده است که در استفاده های طولانی مدت صدمه ای نمیبیند. در قسمت بالایی و در زیر پوسه جیر آن چند لایه ضخیم PVC قرار داده شده است، بخش کناری نیز از یک لایه و قسمت زیرین از دو لایه بسیار ضخیم PVC استفاده شده است که در مقایسه با بخش بالایی آن از مقاومت بیشتری برخوردار می باشد. این نوع ساختار بهترین بازدهی را برای فشار وارده بر تشک داند و اغلب کالا های این شرکت و اینتکس به همین صورت تولید و عرضه می شوند. برای تمیز کردن رویه جیر بهتر است از شامپو فرش استفاده کنید چرا که شستشوی عادی ممکن است به آن صدمه بزند، اما قسمت های کناری را می توانید با یک دستمال خیس تمیز کنید، به همین دلیل استفاده آن بر روی آب بدون خیس شدن قسمت رویه آن صدمه ای به تشک نمی زند. البته قسمت بالایی در صورت خیس شدن کیفیت خود را از دست می دهد و باز هم قابل استفاده خواهد بود. فروش محصولات بادی در ایران

روش نصب

برای قرار گیری این محصول ابتدا محل مناسبی را انتخاب کنید. سپس در ادامه این محل را جارو کنید تا عاری از هر گونه شئ تیز شود. سنگریزه ها و چوب های کوچک ممکن است به بدنه این تشک بادی یک نفره بدون اینکه شما مطلع شوید صدمه بزنند. ابتدا تشک را از بسته بندی خارج کرده و سپس بر روی زمین پهن کنید. در ادامه محفظه باد اصلی آن را توسط تبدیل متوسط پمپ برقی یا دستی باد کنید، در انتها از بسته بودم کامل دریچه تخلیه اطمینان حاصل کنید. پس از انجام این مراحل تشک آماده استفاده می باشد و در صورت نگهداری مناسب می توانید سالها از آن بدون مشکل استفاده کنید. 

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.7 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...