تشک بادی یک نفره طبی با عرض 99

bestway 67447

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره طبی با عرض 99

تشک بادی یک نفره طبی با عرض 99 سانتی متر از سری تشک های بادی سبک و مقرون به صرفه با کیفیت ساخت بالا که از جنس بدنه PVC با رویه جیر برخوردار می باشد. این محصول دارای رویه مواج بوده و به دلیل داشتن روکش کامفورت قابلیت طبی و ضد تعریق بودن را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. این تشک به دلیل داشتن ویژگی های بسیار خوب در خود می تواند برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی گزینه بسیار خوبی باشد. همچنین از این تشک بادی یک نفره می توان برای استفاده در مسافرت ها نیز بهره گرفت. محصولی که در ابعاد مختلفی تولید شده و توسط پمپ های باد مختلف محصولات بادی قابل راه اندازی خواهند بود.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره طبی با عرض 99

تشک های بادی در مدل ها و انواع مختلفی تولید شده اند و هر کدام ویژگی های منحصر به فرد و خاص خود را دارند. تشک بادی یک نفره با عرض ۹۹ یکی از بهترین تشک های بادی یک نفره بازار می باشد که با توجه به طراحی فوق العاده خوبی که دارد و ابعاد مناسب آن می تواند نظر شما را به سوی خود جلب کند. به علاوه جنس بدنه آن نیز به قدری خوب است که می تواند سالها در کنار شما باشد. در ادامه قصد داریم تا به بررسی کامل این تشک بادی بپردازیم. با ما همراه باشید.

طراحی و ساخت

بدنه تشک بادی یک نفره با عرض ۹۹ همانند بسیاری از محصولات اینتکس و بست وی برای استفاده خانگی و کمپینگ بوده که از سطح رویه مواج و مشبک برخوردار می باشد. سطح رویه مشبک از سری طراحی های جدید به کار رفته در سطح رویه تشک های بادی بوده که علاوه بر در بر گرفتن اعضای بدن باعث عبور بهتر جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا می شود. گفتنی است که سطح رویه این محصول از روکش مخملی برخوردار بوده تا این تشک را به یکی از تشک های بادی طبی تبدیل کند. به همین جهت استفاده از این محصول برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. در دیواره افقی بدنه نیز یک دریچه باد دو قفله یا دوال لاک تعبیه شده تا در کمترین زمان این کالا را راه اندازی کنید.

ابعاد و وزن

ابعاد این تشک بادی دارد معادل طول: ۱۸۸ سانتی متر ، عرض: ۹۹ سانتی متر ، ارتفاع: ۲۲ سانتی متر بوده که شامل تمام قسمت تشک می شود. محصولی که می تواند به راحتی یک نفر را در خود جای داده و قابلیت استفاده در درون انواع چادر های مسافرتی را برای ما به همراه داشته باشد. طبق این ابعاد تحمل وزن این کالا ۱۲۰ کیلوگرم بوده که برای یک بزرگسال کاملا قابل قبول است. لازم به ذکر است که با توجه به بسته بندی کوچک این تشک بادی و وزن کم ۲.۵ کیلوگرمی که دارد می توان آن را به سادگی حمل کرده و صرف مدت زمان کوتاهی راه اندازی کنید.

جنس و کیفیت بدنه

تشک بادی یک نفره عرض ۹۹ جنس بدنه ای بسیار با کیفیت و مقاوم داشته که می تواند توان مقاومت بالایی را در برابر برخورد اشیا تیز به ارمغان آورد. در واقع این تشک ساخته شده از جنس پلاستیک پی وی سی فشرده به همراه پلی استر بوده که قدرت بدنه این محصول را بیش از پیش بالا می برد. همچنین در این کالا از دو نوع روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و همچنین الیاف شمعی در قسمت کناره ها و زیرین استفاده شده است. روکش مخملی که قابلیت ضد تعریق بودن و همچنین الیاف شمعی نیز می تواند قابلیت مقاومت در برابر آب را به همراه داشته باشد. اما قسمت بسیار مهم این تشک دیورا ها و یا ساختار داخلی تشک بوده ساخته شده از لایه های بسیار ضخیم پی وی سی بوده و بسیار مقاوم و به هم پیوسته می باشد. دیواره هایی که به پل های ابریشمی معروف بوده که سبب شده تا در برابر فشار های ناشی از وزن بالا را به خوبی تحمل کند.

روش نصب

برای راه اندازی تشک بادی یک نفره عرض ۹۹ با توجه به اینکه پمپ بادی همراه این محصول قرار داده نشده باید یک پمپ باد از فروشگاه اینتکس با توجه به حجم بدنه این تشک تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد روی بدنه نازل پمپ باد مربوطه را وصل و سپس باد زدن را شروع کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. پمپ های باد برقی تشک بادی را به میزان استاندارد باد می کنند اما پمپ های باد دستی می توانند به تشک بادی شما صدمه بزنن. به همین دلیل از باد کردن بیش از حد آن بپرهیزید

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 22 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپندارد
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح مواج و ضد تعریق
 دارای روکش کامفورت و طبی
 مناسب بیماران و مسافرت ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...