تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99

bestway 67224

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99

تشک بادی یک نفره بست وی با بالش بادی یکی از جدیدترین و بهترین تشک های بادی شرکت بست وی بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش کامفورت و مخمل می باشد. محصولی که از ارگونومی بسیار خوبی بهره مند بوده و برای استفاده بیماران عضلانی و استخوانی بسیار مناسب خواهد بود. این تشک بادی در قسمت فوق خود از یک بالش بادی سرخود برخوردار بوده که می تواند باعث راحتی بیش از پیش مصرف کنندگان شود. همچنین از ویژگی های دیگر بسیار خوب این تشک می توان به داشتن پمپ باد پدالی سرخود اشاره کرد. پمپ بادی که توسط فشار پا کار کرده و در مدت زمان بسیار کوتاهی این کالا را راه اندازی می کند.

نقد و بررسی تشک بادی یک نفره بست وی با عرض 99

تشک های بادی شرکت بست وی محصولات مقرون به صرفه ای هستند که برای استفاده در منزل و مسافرت می توان از آنها بهره برد. تشک بادی یک نفره با کد bestway 67224 نیز محصولی بسیار با کیفیت و دوست داشتنی بوده که با بعاد خوبی همراه شده است، این تشک برای مصارف روزمره و باد و خالی شدن مکرر طراحی شده و به همراه خود نیز بالش سرخود دارد. از این رو می توان آن را بدون نیاز به هیچ وسیله جانبی ای باد کرده و استفاده کرد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قابل نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم تا تردید های شما در مورد این کالا از بین رود. با ما همراه باشید. 

طراحی

این تشک بادی از تم رنگی آبی بهره می برد که در قسمت بالایی آن یک لایه جیر وجود داشته ولی قسمت های کناری آن از لایه مات ولی غیر مخملی برخوردار هستند، سطح رویه این تشک بادی با الگو برداری از تشک های سنتی به صورت مواج تولید شده است که باعث عبور جریان هوا از این قسمت ها و در نتیجه ضد تعریق شدن آن می شود. قسمت بالایی نیز با برآمدگی که دارد می تواند نقش بالش سرخود را برای شما ایفا کند و در نتیجه نیاز به حمل ابزار اضافه ای برای افزایش راحتی نخواهید داشت. در یکی از قسمت های دیواره تشک یک دریچه تخلیه هوا قرار داده شده است تا در مواقع نیاز باد تشک را خالی کرده و یا با استفاده از پمپ ان را باد کنید. 

ابعاد و وزن

این تشک بادی با عرض 99 سانتی متری خود فضای مناسبی برای خوابیدن یک نفر داشته و از استاندارد معادل سایر تشک های بادی بالاتر است، به علاوه و با توجه به وزن کمی که دارد می توان آن را در مسافرت نیز همراه خود برده و استفاده کرد. وزن تشک به تنهایی 1.5 کیلوگرم بوده و ابعاد بسته بندی ان نیز بسیار کوچک است، به این صورت که می توان آن را در کوله پشتی نیز قرار داد. در حالت کلی تشک بادی با عرض 99 بست وی محصولی کاملا پرتابل بوده که فضای مناسبی را برای استراحت شخص فراهم می کند. 

جنس و کیفیت

این تشک بادی از مواد PVC مرغوبی ساخته شده است که در مدت زمان کوتاه کیفیت خود را از دست نمی دهد. قسمت بالایی علاوه بر دو لایه اصلی به رویه جیر مخملی تجهیز شده که باعث می شود ضد تعریق شده و در برابر فشار و اشیاء تیز تا حد بسیاری مقاومت داشته باشد. بخش کناری نیز از دولایه اما بدون رویه جیر ساخته شده اند اما قسمت زیرین به دلیل فشاری که بیش از هر قسمتی بر آن وارد می شود از سه لایه اصلی و ضخیم تر در مقایسه با سایر بخش های تشک ساخته شده که باعث افزایش طول عمر این تشک بادی می شود. 

روش نصب

نصب این تشک بادی کاملا ساده بوده و تنها با یک پمپ باد دستی یا برقی قابل انجام است. در مرحله اول تشک را بر روی محلی که عاری از هر گونه شئ تیز بوده پهن کنید و مراقب باشید که تشک صدمه ای نبیند. در ادامه نوبت به باز کردن دریچه ورودی/خروجی هوا می رسد. این دریچه را باز کرده و با توجه به قطر آن تبدیل مناسبی را که در بسته بندی موجود است بر روی پمپ نصب کنید، پس از باد شدن تشک دقت داشته باشید که بیش از حد سفت نشده باشد تا موجب صدمه دیدن آن نشود. پس از بستن این دریچه تشک آماده استفاده است. 

جمع بندی

این تشک بادی برای استفاده در مسافرت و منزل کاملا مناسب می باشد به علاوه اینکه می توان آن را جاگزین تشک اصلی خودتان کرده و به صورت دائمی از آن استفاده کنید. تمامی این ویژگی های خوب زمانی رقم میخورد که قیمت این کالا بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و بسیاری افراد توانایی خرید آن را دارند.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 150 کیلو گرم
 طول 188 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 28 سانتی متر
 جنس رویه PVC با رویه مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ پدالی سرخود
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 قابلیت ضد تعرق
 دارای سطح مواج طبی
 ساخت شرکت بست وی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...