تشک جامپینگ بادی با طرح بولینگ

intex 42195

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی با طرح بولینگ یک مجموعه بادی و تفریحی استاندارد برای کودکان و نوجوانان بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بززگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای برگرفته از تجهیزات و ورزشکاران ورزش محبوب بولینگ بوده که توانسته در زمان کوتاهی با استقبال خوبی مواجه شود. بدنه این محصول از رنگبندی شادی برخوردار بوده و در بخش ابتدایی این یک سرسره بادی استاندارد تعبیه شده است. بدنه این محصول دارای حفاظ توری بوده که از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری خواهد کرد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده که ساختاری نرم و ضدتعریق دارد. این محصول قابل استقاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده بوده و ساختاری پرتابل دارد. این محصول استثنایی را می توانید در مهدکودک ها و یا شهربازی ها مورد استفاده قرار دهید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع چند منظوره
 طول 427 سانتي متر
 عرض 246 سانتي متر
 ارتفاع 283 سانتي متر
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 روکش طرح چرم برزنتی
 پمپ باد ----
 نوع پمپ ----
 قابلیت جامپینگ 
 وزن 25 کیلوگرم
 ساير ويژگي ها قابلیت جامپینگ
 دارای سرسره بادی سرخود
 دارای محافظ توری
 اقلام همراه

تشک جامپینگ بادی با طرح بولینگ

تشک جامپینگ بادی با طرح بولینگ یکی از انواع متفاوت محصولات تفریحی مخصوصا کودکان و نوجوانان بوده که برای استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول از طراحی بدنه ای فانتزی و منحصر به فرد برخوردار بوده و دوام بسیار بالایی دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان علاقمندان به تفریحات مهیج دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی همه جانبه این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز به خرید یک تشک جامپینگ بادی استثنایی علاقمند هستید توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اغلب محصولاتی که برای استفاده کودکان تولید شده نیاز به طراحی بدنه ای شاد و نواورانه بر اساس روحیات ان ها داشته که در حین استفاده توانایی حفظ ایمنی کودک را داشته باشد. شرکت اینتکس بر همین اساس توانسته تشک جامپینگ بادی با طرح بولینگ را طراحی و تولید نماید. این محصول ز ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل برخوردار بوده که بر روی ان مجموعا شش عدد ستون بادی تعبیه شده است. سطح تشک جامپینگ بادی محصول که از رنگ ابی برخوردار بوده کاملا مواج طراحی شده و به ضدتعریق بودن محصول منجر می شود. در بخش ابتدایی این محصول یک سرسره بادی سرخود برای تردد اسان کودکان به فضای داخلی به چشم می خورد. چهار ستون اصلی محصول دارای رنگ سبز زیبایی بوده که بر روی ان ها تصاویر زیبایی از ورزشکاران رشته بولینگ نقش بسته است. در بخش بالایی درب ورودی یک کلاه بادی سرخود بولینگ قرار دارد. ستون های میانی این محصول دارای طرح زیبایی از تجهیزات ورزش محبوب بولینگ بوده که موجب استقبال گسترده مردم از این محصول می شود. این محصول دارای یک حفاظ توری استاندارد بوده که تاثیر مستقیمی بر ایمنی کودکان در زمان استفاده دارد. ساختار در نظر گرفته شده برای این محصول به گونه ای بوده که کودکان به صورت گروهی نیز می توانند در فضای داخلی مشغول بازی شوند.

جنس بدنه

انتخاب جنس بدنه با کیفیت موجب افزایش طول عمر مید هرمحصول و رضایتمندی مصرف کنندگان ان محصول می شود. به همین دلیل شرکت اینتکس بدنه این محصول را از پی وی سی طرح چرم که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا بوده تولید می کند. کف محصول نیز از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. زیرا این بخش وزن بالایی را تحمل کرده و در تماس مستقیم با سطح زمین قرار دارد. تمامی این بخش ها دارای یک روکش از نوع طرح چرم برزنتی بوده که موجب می شوند مصرف کنندگان با اسودگی خاطر بتوانند از محصول در فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایند.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ساختار پرتابل بوده که وزن بدنه 25 کیلوگرمی دارد. این وزن بدنه قادر است وزنی بالغ بر 150 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. این محصول با ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل دارای طولی برابر 427 سانتی متر و عرضی معادل 246 سانتی متر است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. بر روی بدنه این محصول دریچه ها باد استانداردی تعبیه شده که از طریق ان ها و با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی می توانید اقدام به باد کرن محصول نمایید. در نهایت تنها کافی ست حفاظ توری محصول را در محل مدنظر نصب کنید. برای مراقبت از این محصول از وارد کردن وزنی بیش از وزن قابل تحمل به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه خودداری نمایید. برای استفاده از خدمات پس از فروش درنظرگرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی می توانید برای تعمیرات تخصصی محصول را به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی با طرح بولینگ یک محصول باکیفیت و زیبا برای تفریحات ایمن و مهیج کودکانه بوده که قابل استفاده در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...