تشک جامپینگ بادی با طرح موجودات دریایی

intex 48254

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی با طرح موجودات دریایی یکی دیگر از تشک های جامپیگ بادی کودک بوده که توسط شرکت اینتکس به تازگی طراحی و تولید شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای مانند قلعه بوده که از یک حفاظ بادی سرخود برخوردار می باشد. رویه این محصول با تمای اجری طراحی شده که بر روی ان تصاویر رنگارنگ و فانتزی از موجوداشت دریایی به چشم می خورد. بخش ابتدایی این محصول فاقد دیواره تا کودکان بتواندد به راحتی در این قسمت نردد داشته باشند. سطح تشک جامپینگ بادی محصول مواج طراحی شده تا از تعریق افراد در زمان استفاده اجتناب شود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده شده تا با توجه به دوام بالای ان شما بتوانید در فضای باز نیز ان را به همراه داشته باشید. وزن بدنه کم این محصول و سهولت حمل و راه اندازی ان موجب شده تا یک گینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار برود. این محصول با ساختاری استاندارد برای استفاده کودکان کمتر از 8 سال توصیه می شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

 نوعخانگی
 تحمل وزن 54 کیلو گرم
 طول 174 سانتی متر
 عرض 174 سانتی متر
 ارتفاع 112 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC چندلایه
 پمپ
 نوع پمپ ---
سنین مورد استفادهزیر 8 سال
سایر ویژگی ها قابلیت استفاده در فضای باز
 دارای محافظ بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

تشک جامپینگ بادی با طرح موجودات دریایی

تشک جامپینگ بادی با طرح موجودات دریایی از جمله جدید ترین محصولات شرکت اینتکس در گروه محصولات تفریحی مخصوص کودکان بوده که به تازگی طراحی و با قیمتی مقرون به صرفه به بازار عرضه شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای بر اساس علایق کودکان بوده و دوام بالایی دارد. از سوی دیگر از ساختاری پرتابل و طول عمری بسیار بالا برخوردار است. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان مشتریان عزیز دست یابد. در بخش نقد و بررسی محصول می خواهیم تا به تحلیل ساختار و معرفی کامل این کالای جذاب بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید تشک جامیپینگ بادی برای فرزند خود را دارید توصیه می کنیم همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول دارای مخاطب مصرف کننده کودک بوده به همین دلیل نیاز به ساختار بدنه ای استاندارد داشته تا سلامت کودکان را در زمان بازی مهیا سازد. از سوی دیگر طراحی بدنه این محصول نیاز به خلاقیت و توجه بالا به روحیات کودکانه دارد. به همین دلیل تشک جامپینگ بادی با طرح موجودات دریایی در میان محصولات پرفروش شرکت اینتکس قرار گرفته است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که سطح رویه ان از ترکیب رنگ های سفید و ابی و ساختاری مواج تشکیل می شود. این ساختار مواج با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول به این ساختار قابلیت ضدتعریق می بخشد. این محصول دارای دیواره های بادی با خطوط افقی بوده که مانند حفاظ ایمنی عمل می کنند. زیرا از پرتاب شدن کودک به فضای بیرون در زمان بازی جلوگیری خواهد کرد. در بخش ابتدایی این محصول دو عدد ستون با طرح برج دیده بانی قلعه تعبیه شده که بر روی ان دو اسب ابی زیبا به چشم می خورد. بدنه این محصول دارای طراحی زیبا از ساختار اجری دیواره قاعه می باشد. بر روی دیواره انتهایی محصول نیز تصاویر فانتزی و رنگارنگی از محیط زیر اب و موجودات دریایی به زیبایی این محصول می افزاید. بخش ابتدایی این محصول یک فضای بزرگ برای تردد اسان کودکان به شمار می رود.

جنس بدنه

کیفیت جنس بدنه محصول تاثیری مستقیم بر طول عمر ان دارد. به همین دلیل شرکت اینتکس بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پی وی سی که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا بوده تولید می کند. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی است. اما ساختار کف محصول از پی وی سی چندلایه تولید می شود. زیرا این بخش همواره وزن بالایی را تحمل کرده و یا سطح زمین در تماس مستقیم قرار دارد. با توجه به این نوع ساختار بدنه شما می توانید از محصول با خیالی اسوده در فضای باز نیز استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 7.5 کیلوگرمی و امکان حمل اسان ساختاری پرتابل به شمار رفته که برای استفاده در زمان سفر ایده ال است. البته این وزن کم قادر است وزنی بالغ بر 54 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. ارگونومی ساخت مربع شکل محصول از ظول و عرضی یکسان و برابر 174 سانتی متر تشکیل شده که ارتفاعی 112 سانتی متری دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک محیط صاف باز کنید. سپس از طریق دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه و یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی اقدام به راه اندازی محصول کنید. برای مراقبت از این محصول لازم بوده بدنه ان را از اجسام نوک تیز دور نگه دارید. همچنین وزنی بیش از وزن قابل تحمل به رویه محصول وارد نکنید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده از طرف نمایندگی مرکزی محصولات بادی این تشک بادی جامپینگ شامل 48 ساعت مهلت تست و تعمیر است.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی با طرح موجودات دریایی یک محصول استثنایی با طراحی بدنه فانتزی بوده که قابل استفاده در تمامی محیط های سرپوشیده و باز می باشد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...