تشک جامپینگ بادی با طرح میمون

bestway 52980

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی با طرح میمون از جمله زیباترین نمونه محصولات تفریحی مخصوص کودکان بوده که به تازگی توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با ساختار بدنه منحصر به فرد و جالب خود برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال پیشنهاد می شود. برای تولید بدنه این محصول از جنس پی وی سی دولایه با روکش چرم استفاده شده که دوام بالایی داشته و سازگار با محیط زیست است. به همین دلیل می توانید از این محصول به راحتی در فضای باز نیز استفاده نمایید. از جمله نکات مثبت این محصول می توان به وزن بدنه بسیار کم و امکان حمل و نصب اسان ان نیز اشاره کرد. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که در بخش جلویی برای تردد اسان مصرف کنندگان یک سرسره بادی زیبا و سرخود تعبیه شده است. دیواره جلویی این محصول دارای طرح های فانتزی از میمون ها بوده که بر اساس علایق کودکانه انتخاب می شود. بقیه حفاظ های این محصول از نوع توری بوده که مانع از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی می شود. در داخل بخش جامپینگ محصول یک حلقه بسکتبال زیبا تعبیه شده است. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 طول 157 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 119 سانتی متر
 تحمل وزن 35 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای قابلیت جامپینگ
 دارای حفاظ توری
دارای سرسره بادی سرخود
 مناسب سنین بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی با طرح میمون

تشک جامپینگ بادی با طرح میمون یکی از محصولات استاندارد با طراحی بدنه شاد بوده که برای مصارف تفریحی کودکان در سال جدید میلادی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول با اسختاری نواورانه و طول عمری بالا می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و تجربه یک خرید اسان توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

هر نمونه محصول تولید شده برای کودکان نیاز به ساختاری ایمن داشته تا سلامت ان ها را مهیا کند. از طرفی این محصول با رعایت اصول خلاقیت و با توجه به روحیات کودکانه باید تولید شوند. بر همین اساس شرکت بست وی توانسته تشک جامپینگ بادی با طرح میمون را به بازار معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که رنگی سبز دارد. در بخش رویه محصول خطوط موازی نقش بسته که به ان قابلیت مواج بودن می بخشد. این ساختار با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن کودک و رویه محصول از تعریق ان ها در هنگام بازی جلوگیری می کند. در بخش ابتدایی محصول یک سرسره بادی سرخود و استاندارد تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان تردد اسانی را تجربه کنند. در هر گوشه از این محصول یک ستون بادی با طراحی بدنه درخت به چشم خورده که به زیبایی کالا می افزاید. این ستون ها محل اتصال حفاظ توری محصول به شمار می روند. این حفاظ توری از پرتاب شدن کودک به فضای بیرونی در زمان بازی جلوگیری می کند. در بخش ابتدایی این محصول جایگزین این حفاظ توری یک بنر زیبا از نوع پی وی سی طراحی شده که دارای کاراکتر های گرافیکی و زیبایی از میمون ها هستند. این ساختار قابل استفاده برای کودکان 3 الی 5 سال است.

جنس بدنه

برای احترام به اعتماد مصرف کنندگان محترم و ارائه محصولی با بالاترین سطح طول عمر شرکت بست وی بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پی وی سی طرح چرم با ساختاری نرم تولید می کند. بخش کناری این محصول از نوع پی وی سی رنگی است. برای تولید کف محصول از پی وی سی دولایه استفاده می شود. زیرا این قسمت وزن بالایی را تحمل کرده و در تماس مستقیم با سطح زمین قرار دارد. شما می توانید از این تشک جامپینگ بادی با خیایل اسوده در فضای باز استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی تاثیری بر طول عمر این محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ساختاری پرتابل و وزن بدنه 4 کیلوگرمی تولید شده به همین دلیل یک گزینه مناسب برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. البته این وزن کم قادر بودن 35 کیلوگرم را به راحتی تحمل کند. ابعاد مستطیل شکل این محصول شامل طول 157 سانتی متری و عرض 147 سانتی متری بوده که ارتفاع ان از بخش کف تا بالاترین سطح ستون های بادی ان بالغ بر 119 سانتی متر است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خارج کرده سپس در یک فضای مسطح باز کنید. سپس از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی بدنه و یک پمپ باد مخصوص اقدام به باد کردن بدنه کنید. در نهایت حفاظ توری را متصل سازید. برای نگهداری مناسب از این محصول هرگز وزنی بیش از 35 کیلوگرم را به بدنه ان منتقل نکنید. همچنین محصول را از حرارت بالا و یا اجسام نوک تیز دور نگه دارید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید محصول را به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی با طرح میمون محصولی با طراحی بدنه شاد و نواورانه بوده که ساختاری پرتابل و قیمیت مقرون به صرفه دارد. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...