تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح کوسه

intex 48554

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح کوسه یک مجموعه بادی و تفریحی استاندارد برای بازی گروهی کودکان بالاتر از 3 سال بوده که به تازگی توسط شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که از یک استخر بادی سرخود و یک تشک جامپینگ بادی تشکیل می شود. این تشک جامپینگ دارای حفاظ توری بوده تا ایمنی کودک را در زمان مصرف مهیا کند. در بخش میانه این تشک جامپینگ بادی یک عروسک بادی بزرگ و سرخود با نمای کوسه وجود داشته که در واقع سرسره بادی محصول به شمار رفته و از جمله راه های ارتباطی میان تشک جامپینگ و استخر بادی محصول به شمار می رود. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی استفاده شده تا شما بتوانید با اسودگی خاطر از ان در فضای باز نیز استفاده کنید. این محصول ساختاری پرتابل داشته و در زمان کوتاهی راه اندازی شده اما قادر است وزنی بالغ بر 450 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. این محصول قابل استفاده در شهربازی و مهدکودک ها نیز می باشد. برای خرید این محصول با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع خانگی
 طول 630 سانتی متر
 عرض 480سانتی متر
 ارتفاع 300 سانتی متر
 تحمل وزن 450 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 وزن 47 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
دارای استخر بادی توپ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح کوسه

تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح کوسه یکی از متفاوت ترین مجموعه های بادی و تفریحی برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که به تازگی توسط شرکت اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول قابل استفاده در تمامی مهدکودک ها و شهربازی ها بوده و طراحی بدنه ای بر اساس علایق کودکانه دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید تشک جامپینگ بادی بر اساس نیاز خود توصیه می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان طراحی شده نیاز به ساختاری استاندارد برای حفظ سلامت ان ها و همچنین طراحی بدنه ای شاد و نواورانه دارد. بر همین اساس شرکت اینتکس توانسته تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح کوسه را به بازار معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که از امکانات تفریحی بالایی برخوردار بوده و قابل استفاده برای بازی های گروهی کودکان می باشد. بخش اصلی این محصول یک تشک جامپینگ بادی استاندارد با سطحی مواج بوده که کاملا ضدتعریق است. این تشک جامپینگ در اطراف خود دارای ستون های بادی بوده و یک حفاظ توری مناسب دارد. این حفاظ توری با ایجاد مانع از پرتاب شدن کودک در زمان استفاده به فضای خارجی جلوگیری خواهد کرد. در بخش میانی این تشک جامپینگ بادی یک کوسه بادی سرخود بسیار بزرگ تعبیه شده که در واقع سرسره بادی محصول به شمار می رود. در بخش پشت سر این کوسه پلکانی طراحی شده تا کودک به راحتی بتواند از سرسره بادی استفاده نماید. این سرسره به یک استخر بادی سرخود منتهی شده که شما می توانید از ان به عنوان استخر توپ کودک نیز بهره برداری نمایید.

جنس بدنه

تمامی مصرف کنندگان در زمان خرید به دنبال انتخاب محصول با طول عمر بسیار بالا هستند. بر همین اساس شرکت اینتکس بدنه این محصول را از بادوام ترین نوع پی وی سی طرح چرم با ساختاری انعطاف پذیر طراحی و تولید کرده است. بخش کناری این محصول از نوع پی وی سی رنگی می باشد. کف محصول با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این ساختار را می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات اب و هوایی و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ساختاری پرتابل و وزن بدنه 47 کیلوگرمی بوده که قادر است وزنی بالغ بر 450 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول شامل طولی برابر 630 سانتی متر با عرضی معادل 480 سانتی متر بوده که ارتفاع ان از بخش کف تا بالاترین سطح سرسره ان در مقیاس 300 سانتی متر محاسبه می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول مانند تمامی محصولات بادی مشابه لازم بوده ابتدا ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به بادکردن محصول نمایید. در نهایت حفاظ توری را در محل های مناسب نصب کنید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه جدا بپرهیزید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از توان قابل تحمل به بدنه محصول خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی شما می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر این نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی سرسره دار با طرح کوسه یک محصول منحصر به فرد با طول عمر بالا و بدنه ای زیبا بوده که با قیمتی مقرون به صرفه تولید شده است. با مراجعه به نمایندگی مرکزی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...