تشک جامپینگ بادی سرسره دار طرح هشت پا

intex 48550

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,460,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی سرسره دار طرح هشت پا یکی از زیباترین و منحصر به فرد ترین محصولات شرکت بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی برای کودکان بالاتر از 3 سال طراحی و به بازار عرضه شده اسن. این محصول در واقع یک مجموعه بادی و تفریحی برای کودکان بوده که از بخش های مهیج تشکیل می شود. بخش ابتدایی ان تشک جامپینگ بادی محصول بوده که دارای یک حفاظ توری بوده و ایمنی کودک را در زمان استفاده تضمین می کند. بخش میانی محصول یک سرسره بادی زیبا و استاندارد است. بخش انتهایی این محصول یک استخر بادی سرخود محصول بوده که قابل استفاده به عنوان استخر توپ می باشد. این محصول دارای قابلیت تحمل وزن بالا بوده به همین دلیل برای بازی های گروهی کودکان کاملا ایده ال است. برای تولید بدنه این محصول از باکیفیت ترین نوع پی وی سی استفاده شده که ساختاری انعطاف پذیر دارد. این ساختار را با توجه به طراحی بدنه پرتابل محصول می توانید در فضاهای باز و سرپوشیده مورد استفاده قرار دهید. بدنه این محصول دارای رنگ ابی بوده که با طراحی یک عروسک بادی هشت پا در بخش ستون های ان برای کودکان کاملا جاب به شمار می رود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع خانگی
 طول 380 سانتی متر
 عرض 200 سانتی متر
 ارتفاع 180 سانتی متر
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 وزن 11 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
دارای استخر بادی توپ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی سرسره دار طرح هشت پا

تشک جامپینگ بادی سرسره دار طرح هشت پا یک نمونه جذاب از سری محصولات بادی و تفریحی بوده که به تازگی توسط کمپانی اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای طراحی بدنه ای بر اساس علایق کودکانه بوده که با توجه به مرغوبیت جنس بدنه دارای طول عمری بالا می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی در میان کودکان دست یابد. در بخش نقد و بررسی قصد داریم تا با نگاهی جامع به معرفی این محصول در تمامی ابعاد بپردازیم. پس اگر شما نیز قصد خرید یک تشک جامپینگ استثنایی را دارید توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت بدنه این محصول مستطیل شکل انتخاب شده که با توجه به بخش های متنوع می توان از ان به عنوان یک مجموعه بادی و تفریحی نام برد. بخش اصلی این محصول یک تشک بادی جامپینگ بوده که ساختاری مربع شکل داشته و می تواند اوقات شاد و مفرحی را به کودکان هدیه کند. این بخش دارای حفاظ توری بوده تا تضمینی بر ایمنی و سلامت مصرف کنندگان باشد. زیرا این حفاظ مقاوم از پرتاب شدن کودکان به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری خواهد کرد. کف این تشک بادی جامپینگ ساختاری مواج داشته که موجب ضدتعریق بودن این محصول می شود. بخش بعدی این مجموعه تفریحی یک استخر بادی سرخود بوده که می توانید از ان به عنوان استخر توپ بادی فرزند خود بهره برداری نمایید. بخش تشک بادی جامپینگ و استخر بادی از طریق یک سرسره بادی سرخود زیبا به یکدیگر متصل می شوند. این محصول دارای ظاهر بدنه ای با رنگبندی بسیار شاد در طیف ابی و صورتی و زرد بوده که با طراحی بدنه هشت پا فانتزی تولید شده است. در بخش ابتدایی این محصول می توانید عروسک بادی سرخود یک هشت پا زیبا را مشاهده نمایید. این محصول با توجه به ابعاد بسیار بزرگ بدنه و ارگونومی ساخت بدنه استاندارد برای بازی های گروهی کودکان توصیه میشود.

جنس بدنه

تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه بر طول عمر محصول و برای حفظ رضایتمندی مصرف کنندگان محترم شرکت اینتکس بدنه این محصول را از نوع پی وی سی طرح چرم استفاده کرده که دارای ساختاری بادوام و انعطاف پذیر بوده تولید می کند. بخش کناری این محصول نیز از نوع پی وی سی رنگی تولید شده است. کف محصول با سطح زمین در تماس مستقیم بوده و تمامی وزن وارده را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه است. این نوع جنس بدنه را می توانید به سادگی در فضای باز استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی محیط تاثیری بر طول عمر محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ساختار بدنه پرتابل خود دارای وزن بدنه ای بالغ بر 11 کیلوگرم بوده که قادر است 150 کیلوگرم وزن را به سادگی تحمل کند. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل این محصول دارای طولی برابر 380 سانتی متر با عرضی معادل 200 سانتی متر بوده و ارتفاع ان از بخش کف تا بالاترین سطح ستون های ان در مقیاس 180 سانتی متر محاسبه می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

محصولات بادی دارای نحوه راه اندازی تقریبا مشابهی هستند. این محصول نیزدر کمترین زمان ممکن راه اندازی خواهد شد. برای استفاده از محصول کافی ست ان را از بسته بندی خود خارج کرده و در یک فضای کاملا صاف باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های مخصوص تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه بپرهیزید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از 150 کیلوگرم به بدنه محصول جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظر گرفته از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی برای این محصول شما می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی سرسره دار طرح هشت پا یکی از زیباترین محصولات تفریحی برای کودکان بوده که ساختاری پرتابل و طول عمری بالا دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...