تشک جامپینگ بادی طرح قلعه اینتکس

intex 48054

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,460,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی طرح قلعه اینتکس یکی از محصولات جذاب و دوست داشتنی از این کمپانی بزرگ بوده مه با ساختاری منحصر به فرد طراحی و تولید شده است. بدنه این تشک جامپینگ بادی ابی رنگ و با ساختاری مواج تولید می شود. این ساختار مواج با امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق مصرف کنندگان جلوگیری خواهد کرد. دیواره این محصول دارای طراحی بدنه ای زرنگ رنگ و با طرح قلعه بوده که در هر گوشه ان یک ستون مانند برج دیده بانی به چشم می خورد. این دیواره بادی در واقع حفاظ محصول بوده و از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی جلوگیری خواهد کرد. برای تولید بدنه این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی فشرده با ساختاری نرم و انعظاف پذیر استفاده شده تا شما بتوانید از این محصول با خیالی اسوده در فضای باز نیز بهره برداری نمایید. وزن کم بدنه و امکان حمل و نصب اسان ان موجب شده تا از این محصول برای استفاده در زمان سفر پیشنهاد شود. ساختار این محصول با توجه به تحمل وزن بدنه 56 کیلوگرمی بدنه برای استفاده دو عدد همرمان ایده ال است. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی ارزان خریداری نمایید.

 نوع خانگی
 طول 226 سانتی متر
 عرض 226 سانتی متر
 ارتفاع 110 سانتی متر
 تحمل وزن 56 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 وزن 17.7 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی طرح قلعه اینتکس

تشک جامپینگ بادی طرح قلعه اینتکس از جمله محصولات تفریحی برای کودکان بالاتر از 3 سال بوده که در سال جدید میلادی توسط این شرکت بزرگ طراحی و روانه بازار شده است. این محصول از طراحی بدنه ای شاد و بر اساس روحیات کودکانه برخوردار بوده و طول عمری بالا دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و خرید تشک جامپینگ بادی برای فرزند خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده در پروسه طراحی لازم بوده به علایق کودکانه توجه شده تا محصولی با ساختار نواورانه عرضه شود. از سوی دیگر این گروه از محصولات نیاز به ساختاری استاندارد داشته تا ایمنی کودکان را در زمان مصرف مهیا کند. با رعایت این نکات تشک جامپینگ بادی طرح قلعه اینتکس به بازار معرفی می شود. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که ساختار ظاهری برگرفته از یک قلعه دارد. تشک جامپینگ بادی محصول ابی رنگ بوده که بر روی ان خطوط موازی وجود دارد. این خطوط به محصول ساختاری مواج بخشیده که با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق ان ها در زمان استفاده جلوگیری می کند. در هر ضلع این محصول یک ستون بادی تعبیه شده که رنگی زرد داشته و برگرفته از نمای برج دیده بانی می باشد. در اطراف این محصول یک دیواره بادی زرد رنگ با طرح اجر وجود دارد. این دیوار بادی در واقع حفاظ استاندارد محصول که از پرتاب شدن کودکان به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری می کند. بخش ابتدایی این محصول کاملا باز و بدون حفاظ طراحی شده تا کودکان به راحتی رفت و امد داشته باشند.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت محصولی با طول عمری بالا را دارند. به همین دلیل شرکت اینتکس برای تولید بدنه این محصول از مقاوم ترین نوع پی وی سی طرح چرم استفاده کرده که ساختاری نرم و انعطاف پذیر دارد. بخش کناری محصول از نوع پی وی سی رنگی می باشد. کف محصول با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن بالایی را تحمل می کند. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این ساختار را می توانید به راحتی در فضای باز نیز استفاده نمایید. زیرا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر طول عمر محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ساختار بدنه پرتابل طراحی شده که 17.7 کیلوگرم وزن دارد. البته این وزن کم قادر بوده وزنی بالغ بر 56 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید. ارگونومی ساخت بدنه مربع شکل محصول شامل طولی و عرضی همسان و برابر 226 سانتی متر بوده که اترفاع ان از بخش کف تا بالاترین سطح ستون های بادی ان 110 سانتی متر می باشد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول نیز مانند تمامی نمونه های مشابه در کمترین زمان ممکن و به سادگی راه اندازی می شود. تنها کافی ست ان را از بسته بندی خارج کرده سپس در یک فضای مسطح باز کنید. در نهایت از طریق دریچه های استاندارد تعبیه شده بر روی بدنه و یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی اقدام به باد کردن محصول نمایید. برای مراقبت از محصول لازم بوده بدنه ان را از اجسام نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید. همچنین وزنی بیش از 56 کیلوگرم به بدنه وارد نکنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول را می توانید در صورت بروز هرگونه اسیب برای تعمیرات تخصصی به این دفتر ارسال نمایید.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی طرح قلعه اینتکس محصولی جدید از این شرکتمشهور بوده که طول عمری بالا و طراحی بدنه منحصر به فرد داشته و با قیمتی ارزان عرضه می شود. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...