تشک جامپینگ بادی کودک با حلقه بسکتبال

intex 48059

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,320,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی کودک با حلقه بسکتبال یکی از لوازم بازی و تفریحی بوده که شرکت بزرگ اینتکس طراحی و به بازار عرضه می کند. این محصول دارای یک تشک بادی جامپینگ با سطح مواج و ابی رنگ بوده که با ایجاد امکان گردش ازدانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق کودکان جلوگیری می کند. در اطراف این محصول حفاظ بادی استانداری تعبیه شده تا از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی جلوگیری می کند. در داخل بسته بندی محصول حلقه های پلاستیکی رنگی بدون پلیسه برای بازی کودکان وجود دارد. در بخش ابتدایی این محصول یک سبد بسکتبال سرخود نیز وجود داشته تا کودک به راحتی بتوانند از ان استفاده کنند. برای تولید بدنه محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی که ساختاری نرم و انعطاف پذیر داشته استفاده شده تا شما بتوانید با اسودگی خاطر از ان در فضای باز نیز استفاده نمایید. وزن سبک محصول و امکان حمل و راه اندازی اسان ان موجب شده تا این محصول یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار برود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 160 سانتی متر
 ارتفاع 112 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 جنس رویه PVC براق
 جنس بخش کناری PVC براق
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -----
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی هادارای بدنه مقاوم
دارای حفاظ های بادی در اطراف
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی کودک با حلقه بسکتبال

تشک جامپینگ بادی کودک با حلقه بسکتبال محصولی زیبا و بادوام بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این محصول از طول عمری بسیار بالا برخوردار بوده و طراحی بدنه ای شاد و کودکانه دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید تشک جامپینگ بادی ایده ال توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای استفاده و تفریح کودکانه تولید شده نیاز داشته تا در پروسه طراحی به علایق و روحیات کودکانه توجه بالایی شود. از سوی دیگر این گروه از محصولات بر اساس استاندارد های موجود تولید شده تا اسیبی برای کودک در زمان بازی اسجاد نکنند. شرکت اینتکس با رعایت این موارد مهم تشک جامپینگ بادی کودک با حلقه بسکتبال را طراحی می کند. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل برخوردار بوده که بر روی سطح جامپینگ ابی رنگ ان خطوط دواری به چشم می خورد. این خطوط به محصول قابلیت مواج بودن بخشیده تا از تعریق بدن افراد در زمان استفاده جلوگیری کند. در اطراف این محصول ستون ها حفاظ های بادی سرخود تعبیه شده که رنگبندی زیبایی داشته که ایمنی کودکان را فراهم می اورد. زیرا از پرتاب شدن کودک به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری می کند. در بخش ابتدایی این محصول یک حلقه بادی سرخود بسکتبال تعبیه شده تا کودک برای بازی بتواند از ان به راحتی استفاده کند. در داخل بسته بندی این محصول تعداد حلقه پلاستیکی بدون پلیسه رنگی و یک توپ بادی بدون پلیسه قرمز رنگ نیز وجود دارد. از این محصول با توجه به بدنه ایمن تمامی کودکان بالاتر از 3 سال می توانند استفاده نمایند.

جنس بدنه

برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری و رضایتمندی مصرف کنندگان شرکت اینتکس بدنه این محصول را مرغوب ترین نوع پی وی سی مقاوم و فشرده استفاده کرده و انعطاف پذیری بالایی دارد. کف محصول از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. زیرا این بخش وزن بالایی را تحمل کرده و با سطح زمین همواره در تماس است. از این ساختار می توانید با اسودگی خاطر در فضای باز استفاده نمایید. زیرا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تغییرات شرایط اب و هوایی تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

این محصول با ابعاد مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 175 سانتی متر و عرضی معادل 160 سانتی متر تولید شده که ارتفاعی بالغ بر 11 سانتی متر دارد. وزن بدنه 5 کیلوگرمی محصول و امکان حمل اسان ان موجب شده تا در زمان سفر نیز بتوانید ان را به همراه داشته باشید. البته این وزن کم قادر بوده 60 کیلوگرم وزن را تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از محصول تنها کافی ست بعد از خروج ان از بسته بندی ابتدا ان را در یک محل مسطح باز کنید. سپس دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه را به یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی وصل کنید. برای مراقبت از محصول از وارد کردن وزنی بیش از 60 کیلوگرم به بدنه بپرهیزید. همچنین بدنه محصول از حرارت و یا اجسام نوک تیز دور نگه دارید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی رسمی محصولات بادی شما می توانید از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی کودک با حلقه بسکتبال محصولی ایمن و استاندارد با طراحی بدنه شاد و کودکانه بوده و ساختاری پرتابل دارد. با مراجعه به فروشگاه مرکزی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...