تشک جامپینگ بادی کودک حفاظ دار رنگی

bestway 52180

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی کودک حفاظ دار رنگی یکی از بهترین نمونه های تولید شده توسط شرکت بزرگ اینتکس بوده که با ساختاری منحصر به فرد و مهیج برای تفریحات کودکان بالاتر از 3 سال طراحی و عرضه بازار شده است. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل برخوردار بوده که در بخش ابتدایی ان یک سرسره بادی سرخود برای رفت و امد اسان کودک به چشم می خورد. در اطراف این تشک جامپینگ بادی ستون های بادی تعبیه شده که به این ستون ها حفاظ توری محصول وصل خواهد شد. این حفاظ توری از کودک در برابر پرتاب شدن به فضای خارجی جلوگیری خواهد کرد. این محصول دارای رنگبندی بسیار شاد بدنه بوده به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. برای تولید بدنه این محصول از جنس پی وی سی دولایه با روکش چرم استفاده شده که دوام بالایی داشته و سازگار با محیط زیست است. به همین دلیل می توانید از این محصول به راحتی در فضای باز نیز استفاده نمایید. از جمله نکات مثبت این محصول می توان به وزن بدنه بسیار کم و امکانحمل و نصب اسان ان نیز اشاره کرد. برای خرید این محصول با کیفیت و قیمتی مناسب می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نمایید.

 نوع خانگی
 طول 157 سانتی متر
 عرض 147 سانتی متر
 ارتفاع 119 سانتی متر
 تحمل وزن 35 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن 4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای قابلیت جامپینگ
 دارای حفاظ توری
دارای سرسره بادی سرخود
 مناسب سنین بالای 3 سال
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

تشک جامپینگ بادی کودک حفاظ دار رنگی

تشک جامپینگ بادی کودک حفاظ دار رنگی از جمله محصولات بادی برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال بوده که در سال جدید میلادی توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ساختار بدنه بادوان بوده و از طراحی ظاهری فانتزی و شادی برخوردار می باشد. به همین دلیل توانسته در زمان در کمترین زمان ممکن به محبوبیت بالایی در میان مصرف کنندگان دست یابد. در بخش نقد و بررسی محصول داریم تا به تحلیل تمام ابعاد ان بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و اقدام به خریدی مطمئن توصیه می کنیم تا پایان این بخش ما را همراهی نمایید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولاتی که برای کودکان تولید شده از طراحی بدنه ای استاندارد و ایمن برخوردار بوده که بر اساس علایق ان ها و کاملا شاد عرضه شود. تشک جامپینگ بادی کودک حفاظ دار رنگی یک نمونه موفق در این بین به شمار می رود. این محصول از ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل برخوردار بوده که رنگبندی شاد ان مورد استقبال کودکان واقع شده است. در هر ضلع این تشک جامپینگ بادی یک ستون بادی زیبا تعبیه شده که به سقف استاندارد و بادی محصول منتهی می شود. این سقف از پوست بدن کودک در برابر تابش مستقیم نور خورشید مراقبت خواهد کرد. بر روی این ستون ها یک حفاظ توری ایمن نصب شده تا تضمینی بر سلامت فرزند شما باشد. زیرا این حفاظ توری از پرتاب کودک به فضای خارجی در زمان بازی جلوگیری خواهد کرد. در بخش ابتدایی این محصول یک سرسره بادی سرخود طراحی شده تا کودکان رفت و امد اسانی به محل بازی خود داشته باشند. این سرسره بادی به  یک درب نیم دایره بر روی حفاظ توری منتهی شده است. سطح تشک جامپینگ بادی دارای خطوط موازی و مواج بوده که به محصول قابلیت ضدتعریق بودن می بخشد. این محصول با ساختاری استاندارد برای استفاده کودکان بالاتر از 3 سال توصیه می شود.

جنس بدنه

تمامی مصرف کنندگان محترم در زمان خرید به دنبال محصولی با طول عمر بالا هستند. با توجه به تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه بر طول عمر محصول شرکت بست وی بدنه این محصول را از نوع پی وی سی طرح چرم که دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا بوده تولید می کند. کف محصول همواره در تماس با سطح زمین بوده و وزن بالایی را تحمل خواهد کرد. به همین دلیل از نوع پی وی سی دولایه تولید می شود. این ساختار را می توانید در فضاهای باز و در تمامی شرایط اب و هوایی استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با وزن بدنه 4 کیلوگرمی و امکان حمل اسان یک ساختار پرتابل داشته و قابل استفاده در زمان سفر می باشد. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل این محصول شامل طولی برابر 157 سانتی متر با عرضی معادل 147 سانتی متر بوده و ارتفاع ان در مقیاس 119 سانتی متر است. این محصول قادر بوده وزنی بالغ بر 35 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول کافی ست ان را از بسته بندی خارج کرده و در یک محیط مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد برقی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به روکش بدنه بپرهیزید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از توان قابل تحمل به ساختار محصول جدا خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی کودک حفاظ دار رنگی محصولی زیبا و مقاوم بوده که قابل استفاده در فضاهای باز و یا سرپوشیده بوده و قیمتی مقرون به صرفه دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را برای فرزند خود خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...