تشک جامپینگ بادی کودک رنگی بست وی

bestway 14353

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک جامپینگ بادی کودک رنگی بست وی محصولی جذاب برای کودکان در رده سنی 3 الی 6 سال بوده که می تواند اوقات فراغت مهیج و شادی را برای فرزند شما مهیا کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل بوده که سطح رویه ان کاملا مواج است. این ساختار مواج با امکان ایجاد گردش ازادانه هوا ین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن مصرف کنندگان در زمان بازی جلوگیری خواهد کرد. در هر ضلع این محصول یک ستون بادی سرخود و رنگی تعبیه شده که محل های ایمن برای اتصال حفاظ محصول به شمار می روند. این حفاظ در برابر پرتاب شدن کودک به فضای خارجیدر زمان بازی ایجاد مانع کرده و سلامیت ان ها تامین می سازد. تحمل وزن استاندادر این محصول موجب شده تا برای استفاده همزمان 2 الی 3 کودک بتوانید این کالای منحصر به فرد را تهیه نمایید. برای تولید بدنه این محصول از بهترین نوع پی وی سی که ساختاری بادوام و انعطاف پذیر داشته استفاده شده است. پس می توانید با اسودگی خاطر از این محصول در تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. این محصول را با قیمت و کیفیتی مناسب می توانید از فروشگاه اینتکس در سراسر ایران خریداری نمایید.

نوع خانگی
 طول 175 سانتی متر
 عرض 173 سانتی متر
 ارتفاع 135 سانتی متر
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 جنس رویهPVC طرح چرم
پمپ خیر
 وزن 10 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان
 قابلیت جامپینگ (پرش)
 دارای بدنه مقاوم به عنوان محافظ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک جامپینگ بادی کودک رنگی بست وی

تشک جامپینگ بادی کودک رنگی بست وی از جمله زیبا ترین محصولات این شرکت بزرگ بوده که می توانید به کمترین زمان ممکن برای فرزند خود خریداری نمایید. این محصول دارای طراحی بدنه ای استاندارد و منحصر به فرد و طول عمری بالا است. بدنه پی وی سی این محصول در برابر فشار و ضربه دچار اسیب نمی شود. پس اگر قصد خرید تشک جامپینگ بادی را دارید توصیه می کنیم تا با مطالعه این قسمت به اشنایی کامل با محصول دست یابید. پس تا انتهای مطلب همراه با ما باقی بمایند.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول دارای طراحی بدنه مستطیل شکل بوده که با رعایت اصولی سادگی توانسته به زیبایی مناسبی دست یابد.  این تشک بادی جامپینگ به صورت قلعه بوده تا کودک به راحتی با ان ارتباط برقرار کند. همچنین رنگبندی این محصول شامل زمینه قرمز همراه با ترکیبات رنگی آبی و سبز می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است . همچنین کف این محصول به صورت مواج طراحی شده است که یکی از مهمترین ویژگی های آن ضد تعریق بودن می باشد که به هنگام استرحت کودک بعد بازی کردن ، به شدت می تواند در جهت جلوگیری از تعریق بدن کودک عمل نماید . همچنین در صورت درخواف برایتان یک عدد برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده نمایید. این بدنه محصول دارای دیواره های بادی بوده که میانه آنها را پارچه توری تشکیل می دهد. این بدنه به گونه ای طراحی شده تا امکان جلوگیری از پرت شدن ناگهانی کودکان از این جامپینگ را فراهم کند. این تشک جامپینگ به دلیل داشتن محطفه ای بسته قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز خواهد داشت.

جنس بدنه

برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری شرکت بزرگ بست وی بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طرح چرم که نرمی بالایی داشته تولید می کند. بخش کناری محصول نیز از نوع پی وی سی رنگی است. جنس بدنه استفاده شده در ساخت این محصول با توجه به موقعیت مکانی استفاده از آن متفاوت می باشد . بدین منظور در بخش کف این تشک جامپینگ از پی وی سی چند لایه و مواج استفاده شده است که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار می باشد و علاوه بر آن یکی از خصوصیت های مهم این رویه مواج ضد تعریق بودن آن می باشد.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای متسطیل شکل با طولی برابر 175 سانتی متر و عرضی معادل 173 سانتی متر بوده که ارتفاع ان از بخش کف تا بالاترین سطح ستون های ان بالغ بر 135 سانتی متر می باشد. شما می توانید از این محصول در زمان سفر نیز استفاده کنید. زیرا وزن بدنه ان تنها 10 کیلوگرم بوده و به راحتی حمل می شود. البه این وزن کم قادر بودن 54 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل نماید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول باید عنوان نمود که بر روی بدنه این کالا چندین محفظه باد قرار گرفته شده است که شما باید پس از خارج کردن این محصول از داخل بسته بندی به دنبال ان ها بگردید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی قادر خواهید بود تا به سادگی این کالا را باد کنید. این کار در عرض چند دقیقه انجام می گیرد. هم چنین در زمان هایی که قصد استفاده از این محصول را نداشتید و دوست داشتید تا این محصول را جمع اوری کنید می توانید به سادگی محفظه های باد موجود بر روی این محصول را پیدا کرده و ان ها را باز کرده و با مقداری فشار باد داخلی ان را خالی کنید. برای مراقبت از این محصول از سوراخ کردن بدنه و وارد کردن ضربه سنگنی به ساختار ان خودداری کنید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظرگرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر این نمایندگی ارسال نمایید.

جمع بندی

تشک جامپینگ بادی کودک رنگی بست وی حصولی فوق العاده با کیفیت و مقرون به صرفه است که دارای سطح موج دار بوده و می توانید از ان به عنوان استخر توپ هم استفاده نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...