تشک دو نفره بادی

intex 68765

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
2,850,000
15%
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک دو نفره بادی

تشک بادی دو نفره ساده اینتکس از جمله پر سابقه ترین تشک های بادی این شرکت بوده که از خریداران بسیار زیادی برخوردار است. تشکی که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل آبی رنگ بوده و از ساختار موازی بر روی سطح نشیمنگاه خود بهره می برد. این محصول دارای ابعاد (طول: 203 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 23 سانتی متر) بوده و بر اساس این ابعاد قادر است تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل نماید.

تشک دو نفره بادی محصول تشک دو نفره بادی مدل 2013 (قابلیت پر و خالی شدن در کمتر از 2 دقیقه) روکش لطیف مخملی ضد تعرق سطح موجدار و بسیار راحت وزن سبک و قابلیت حمل آسان دارای 48 ساعت ضمانت تست و تعمیر ، قابلیت باد شدن توسط تمامی پمپ های باد اینتکس

تشک بادی اینتکس دو نفره جدید ترین تولید کارخانه اینتکس با کیفیتی عالی و مستحکم جهت استفاده تمام سنین ، و کاربر دهای مختلف ، از جمله استفاده دائمی به جای تشک های معمولی ، استفاده در دفتر کار و شرکت ، مسافرت و ویلا ، اجزای تشکیل دهنده این تشک بادی عبارتست از : یک کیسه پلاستیکی که با پرس های موازی و هم ردیف آنرا به طور مستطیل فرم داده و سپس روکش جیری که بر روی آن بوسیله چسب مخصوص به آن چسبانده شده است ، روی بدنه تشک یک دریچه هوا تعبیه شده که از آن برای ورود و خروج باد استفاده میشود ، جهت باد کردن این محصول میبایست یک عدد پمپ هوا یا همان پمپ باد از قسمت پمپ باد خریداری کرده و با آن باد کنید ، پل های داخلی این تشک بادی به صورت عمودی از سر تا سر تشک روی آن پرس شده تا استحکام بیشتری داشته باشد ، قیمت این محصول در نهایت بسیار به صرفه و ارزان است که توجه هر خریداری را به خود جذب کرده است ، و در مقایسه با هم نوع خود از نوع فلزی و چوبی هزینه ای حدود یک دهم ارزانتر میباشد ، این تشک بادی دو نفره قبل از باز شدن و راه اندازی بسیار کوچک و سبک است و حتی افراد خرد سال نیز به راحتی میتوانند آنرا جابجا کنند ،

نقد و بررسی تشک دو نفره بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس یکی از ساده ترین و رایج ترین تشک های بادی دو نفره این شرکت بوده که از فروش بالایی برخوردار است. محصولی برای استفاده در هر مکانی از جمله مسافرت های مختلف که از کیفیت و مقاومت مناسبی بهره مند است. محصولی سبک و ضد تعریق که به داشتن قیمتی مناسب تبدیل به یک تشکی مقرون به صرفه شده است. اما برای آشنایی بیشتر با این تشک در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر آن بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت در نظر گرفته شده در این تشک همانند دیگر تشک های بادی دو نفره بوده اما با ظاهری ساده تر. محصولی که به صورت مستطیلی ساخته شده و از نشیمنگاهی مواج به صورت موازی بهره مند است. نشیمنگاهی که با مواج بودن خود می تواند با رد و بدل کردن هوا از تعرق بالا جلوگیری کند. اما قسمت دیواره های داخلی تشک نیز به صورت موازی و پشت سر هم تعبیه شده تا تحمل وزن بالایی را به ارمغان آورد. در حقیقت ارگونومی در نظر گرفته شده برای این تشک دو نفره به گونه ای بوده که می توان در چادر های مسافرتی نیز به عنوان زیر اندازی ضخیم تر و راحتتر استفاده کرد.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این تشک بادی درست همانند سایر تشک ها از پلاستیک PVC فشرده بوده که از دو نوع روکش برای آن استفاده شده است. روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه که قابلیت ضد تعرق بودن را به همراه داشته و همچنین روکش طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین که آن نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. این نوع استفاده از روکش ها در این تشک سبب شده تا استفاده از آن در هر مکانی برای ما امکان پذیر باشد. اما قسمت داخلی و دیواره های نگهدارنده تشک نیز ساخته شده از جنس PVC فشرده چند لایه بوده تا به خوبی توان مقاومت در برابر اوزان بالا را داشته باشد. در حالت کلی این کالا با داشتن چنین جنس بدنه ای در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم خواهد بود.

ابعاد و تحمل وزن

تشک های بادی دو نفره نفره معمولا ابعادی یکسان و مشابهی به یکدیگر دارند، از همین رو این تشک نیز همانند بسیار از تشک های دو نفره ابعادی مشابه و یکسان دارد. ابعادی معادل (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 23 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های تشک شده و به راحتی قادر است تا دو نفر را در خود جای دهد. اما طبق این ابعاد تشک دو نفره اینتکس تا وزن 273 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد. تحمل وزنی استاندارد که با کمی کاستن باد تشک می توان تا 20 کیلوگرم نیز به آن اضافه کرد. همانطور که در بخش طرایح و ارگونومی ساخت اشاره کردیم از این تشک می توان در چادر های مسافرتی نیز به عنوان تشک سفری استفاده نمود. به همین دلی این تشک با توجه به ابعادی که دارد قابل استفاده در چادر های مسافرتی 8 نفره به بالا خواهد بود.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های خوب این تشک می توان به ضد تعریق بودن نشیمنگاه آن به دلیل داشتن سطحی مواج و مخمل اشاره کرد. وجود یک دریچه بزرگ برای باد و خالی نمودن آن از باد نیز خود می تواند در راه اندازی و جمع نمودن سریع آن کمک شایانی کند. البته در کنار این تشک یک پمپ باد دستی قرار داده شده که به دلیل داشتن نازل سه سر نه تنها می توان این تشک بادی بلکه تمام محصولات بادی را نیز توسط این پمپ باد و راه اندازی کرد. وزن این تشک بادی دو نفره به همراه پمپ باد خود به 4 کیلوگرم رسیده که وزنی بسیار مناسب برای حمل در هر مکانی خواهد بود. نکته دیگری که وجود در رابط این تشک بادی وجود دارد قابلیت استفاده از آن بر روی آب به دلیل ضد آب بودن قسمت کف و کناره های آن می باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای ره اندازی این تشک بادی کافیست پس از پهن نمودن آن بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد را به دریچه متصل کرده و تا زمانی که تشک شکل کامل به خود گرفت اقدام به باد زدن نمایید. البته می توان توسط دست نیز مقدار دلخواه باد شدن این کالا را نیز بررسی کرد. برای جمع نمودن تشک نیز بادی دریچه را باز نموده و آن را کاملا از باد خالی کرد تا به خوبی تشک تا شود. برای مراقبت از این محصول بهتر است از اشیای تیز دور نگه داشته شده و از پرش و جامپینگ کردن بر روی آن خودداری شود. همچنین در زمان استفاده نکردن از آن می توان از روکش های پارچه ای و کاور برای مراقبت بیشتر استفاده نمود.

جمع بندی

تشک بادی دو نفره اینتکس یکی از ساده ترین و پر فروش ترین تشک های بادی مخصوص سنین مختلف که ساخته شده از بدنه ای با کیفیت و همچنین قیمتی مقرون به صرفه می باشد. تشکی که با داشتن وزنی سبک قابلیتاستفاده در هر مکانی را برای کاربران محیا می کند. برای خرید این کالا از فروشگاه اینتکس کافیست از سه روش تماس تلفنی، خرید اینترنتی و یا مراجعه حضوری استفاده کنید.

تشک بادی اینتکس در ظرفیت دو نفره یکی از ابتدایی ترین و رایج ترین تشک های بادی این شرکت بوده که از فروش و طرفداران بسیار زیادی برخوردار است. تشکی که با داشتن کیفیت مناسب خود توانسته تا کنون مورد استفاده های گوناگونی قرار بگیرد. محصولی که با قیمت مناسب خود در میان تشک های بادی مقرون به صرفه قرار گرفته است. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این تشک بادی بپردازیم...

طراحی تشک بادی اینتکس در ساده ترین نوع خود بوده که خود باعث شیک شدن این کالا شده است. محصولی با ارگونومی ساخت مستطیلی همانند بسیاری از تشک های بادی دیگر که قادر است تا دو نفر را به راحتی در خود جای دهد. تشکی که نشیمنگاهی مواج به شکل موازی داشته به همین دلیل هوا را از خود عبور می دهد تا در برابر تعرق بالا نیز مقاومت مناسبی را از خود نشان دهد. همچنین قسمت زیرین آن نیز به همین صورت طراحی شده است. اما قسمت مهم این تشک دیواره های داخلی آن بوده که به شکل موازی و پشت سر هم تعبیه شده تا تحمل وزن بالایی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد. در کل می توان گفت که این تشک بادی در میان ساده ترین نوع تشک ها از نظر طراحی و ارگونومی ساخت قرار می گیرد.

جنس بدنه ای که برای این تشک در نظر گرفته شده همانند بسیاری از محصولات بادی از نوع پلاستیک PVC فشرده بوده اما این بدنه در هر نوع محصولی کمی متفاوت خواهد بود. این تفاوت در انعطاف ، مقاومت و داشتن ویژگی های اضافی دیگر مانند ضد آب بودن تعریف می شود. این بدنه نیز خود از دو نوع روکش مخمل در سطح نمشینگاه و همچنین روکش طرح چرم در قسمت کناره ها و زیرین بهره برده که هر کدام مزیت خاص خود را دارند. روکش مخملی که قابلیت جلوگیری از تعرق بالا را به همراه داشته و روکش طرح چرم نیز تشک را در برابر برخورد آب مقاوم می کند. اما دیواره های داخلی این محصول نیز از جنس PVC فشرده چند لایه تشکیل شده تا آن را به مقاوم ترین قسمت تشک تبدیل کند.

ابعاد و تحمل وزن

این محصول به دلیل ظرفیت دو نفره خود از ابعادی بزرگ و مناسبی معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 137 سانتی متر ، ارتفاع: 22 سانتی متر) بهره مند بوده و همانطور که عرض کردیم تا دو نفر را به راحتی در خود جای می دهد. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و به هیچ عنوان قسمت اضافی در خود ندارد. همچنین طبق این ابعاد تحمل وزنی که این تشک خواهد داشت معادل 251 کیلوگرم خواهد بود. تحمل وزنی استاندارد که با کمی کاستن باد تشک می توان تا 20 کیلوگرم به این ویژگی اضافه نمود. اما به دلیل ابعاد مناسبی که این کالا داشته می توان از آن در انواع چادر های مسافرتی نیز استفاده کرد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های خوبی که این تشک بادی داشته می توان به ضد تعرق بودن و همچنین داشتن رویه ای لطیف و راحت اشاره کرد. بدنه ای که در برابر انواع شرایط جوی مقاوم بوده و می توان از آن در انواع سفر های نیز بخصوص در چادر های مسافرتی استفاده کرد. تشکی که دارای یک دریچه بزرگ مخصوص باد بوده که توسط آن می توان در مدت زمان کوتاهی محصول مورد نظر را راه اندازی کرده و جمع نمود. این تشک بادی با توجه به ظرفیت دو نفره خود وزنی معادل 3 کیلوگرم داشته که وزنی بسیار مناسب برای حمل خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این کالا ابتدا باید یک پمپ باد دستی ، پدالی و یا برقی از قسمت پمپ های بادی اینتکس تهیه نموده و سپس پس از پهن نمودن تشک بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پمپ باد مربوطه را به دریچه متصل کرده و اقدام به باد زدن نماییم. باد زدن این تشک را باید تا زمانی ادامه دهیم که به صورت کامل شکل گرفته باشد. همچنین می توان توسط دست نیز مقدار دلخواه باد شدن تشک را سنجید. برای مراقبت های بیشتر از این تشک بادی نیز می توان با دور نمودن اشیای تیز از محصول و همچنین پرش و جامپینگ نکردن بر روی آن کمک شایانی به افزایش طول عمر تشک نمود. علاوه بر این می توان در زمان استفاده نکردن از تشک، از کاور و یا روکش های پارچه ای برای حفاظت بیشتر این کالا استفاده کرد.

جمع بندی

تشک بادی اینتکس دو نفره محصولی با طراحی و ارگونومی ساده و کیفیتی مناسب برای استفاده در هر مکانی بخصوص در مسافرت ها که از قیمتی بسیار مناسب بهره می برد. کالایی که با داشتن ویژگی هایی خوب به نسبت قیمت خود به یکی از مقرون به صرفه ترین تشک های بادی تبدیل شده است. برای خرید این کالا از فروشگاه اینتکس می توانید از سه طریق خرید اینترنتی ، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری اقدام کنید.

نوعخانگی، سفری
 تحمل وزن 273 کیلو گرم
 طول 203 سانتی متر
 عرض 152 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخملی
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپدستی
ساک حمل
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...