جاروی اسکیمر جکوزی

intex 28004

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
690,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جاروی اسکیمر جکوزی بادی یکی از محصولات مکمل این دسته از کالا ها می باشد که در صورت خرید جکوزی بادی یکی از ملزومات آن به حساب می آید. این محصول از سه قسمت مختلف تشکیل شده است. بخش اول دارای یک توری می باشد تا کثیفی های سطح آب را با استفاده از آن جمع آوری کنید. جنس بخش اصلی آن پلاستیکی می باشد و توری آن نیز از تار و پود نخ های پلاستیکی تشکیل شده است. مورد بعدی فرچه است که برای تمیز کردن کف و دیواره ها مورد استفاده قرار می گیرد. میگیرد. بخش های اصلی بدنه فرچه نیز همانند جارو پلاستیکی می باشد و کف آن از فرچه های بازار نرم تر است تا صدمه ای به بدنه وارد نکند. مورد آخر فرچه کوچک برای گوشه های بدنه بوده که با ترکیب موارد فوق و پمپ تصفیه استخر می تواند جکوزی شما را به صورت کامل پاکیزه کند. این ست جارو هم برای جکوزی های گران قیمت و هم برای جکوزی بادی ارزان مناسب است. 

  • جاروی اسکیمر جکوزی بادی
  • دارای توری برای زباله های شناور
  • دارای فرچه کف
  • دارای فرچه گوشه های جکوزی
  • جنس: پلاستیکی
  • جنس توری از نخ پلاستیکی
  • کد محصول: intex 28004

جاروی اسکیمر جکوزی

ست جاروی اسکیمر جکوزی از محصولات تولیدی توسط کمپانی های تولید جکوزی های پیش ساخته می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر آب گرم برخوردار است و خیال شما را از بابت استفاده در آب گرم جکوزی راحت می کند و با این وسایل ضروری جکوزی می توانید جکوزی تمیز و زیبا را در اختیار داشته باشید و از استفاده این جکوزی در طول روز لذت ببرید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به تحلیل این وسایل مورد نیاز جکوزی بپردازیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید تا شما را با مزایا و معایب جاروی اسکیمر جکوزی بیشتر آشنا کنیم .

طراحی این ست جاروی اسکیمر جکوزی به گونه ای می باشد که به راحتی و توسط این ست می توانید تمامی قسمت های جکوزی را به راحتی و بدون دردسر تمیز کنید . در این ست زیبا و کاربردی سه وسیله برای شما مهیا شده است که توسط آن ها می توانید به تمیز کردن جکوزی بپردازید . وسیله اول یک توری دسته دار می باشد که توسط آن می توانید اشیا و کثیفی های معلق روی آب را جمع آوری کرده و آب صافی را که موجب نشاط روحی آدم می شود در اختیار داشته باشید ، همچنین این کثیفی های روی آب می تواند برای افرادی که دارای پوستی حساس هستند موجب اذیت و آزار شود ، اما با این وسیله می توانید از وجود این کثیفی ها بر روی آب جلوگیری کنید .

ابزار دوم در این ست تمیز کننده جکوزی یک فرچه دستی سایز بزرگ می باشد که می توانید  از آن برای تمیز کردن بخش های مختلف جکوزی و سطح جکوزی استفاده کرده و جکوزی براقی را برای خود فراهم آورید . بخش های تمیز کننده این فرچه همانند جارو می باشد اما دارای سطحی نرم تر می باشد تا به سطح جکوزی آسیب وارد نکند و با خیالی راحت بتوانید به تمیز کردن جکوزی خود بپردازید .

ابزار سوم در ایت ست تمیز ننده جکوزی یک فرچه درستی اما در سایز کوچکتر و باریک تر از فرچه دوم می باشد و باعث می شود تا دسترسی شما به درزهای موجود در جکوزی ها راحت تر شده و با قدرت انعطاف بیشتری بتوانید به تمیز کردن جکوزی خود بپردازید . پس از تمیز کردن جکوزی با این وسایل که دارای طراحی مهندسی شده ای پشت اخت آن ها است و همچنین همراه داشتن یک دستگاه تصفیه آب دیگر نیاز به هیچ وسیله ای ندارید و می توانید با جکوزی تمیز و زیبایی که ساخته اید ، لحظات زیبایی را برای خود و خانواده فراهم ساخته و از روز زیبای خود درون جکوزی آب گرم و یا سرد لذت ببرید .

جاروی اسکیمر جکوزی قابل استفاده برای تمای انواع کوزی ها می باشد و اکنون با برترین قیمت و کیفیت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد و می توانید پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خرید یلذت بخش را با ما تجربه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...