جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی

bestway 60065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
36,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی از جکوزی های زیبا و دوست داشتنی است که می توان گفت برای اولین بار است که شرکت بست وی آن را تولید می کند ، در جستجو میان انواع جکوزی های بادی در برند های مختلف ، هیچ جکوزی بادی با بدنه جیر طراحی نشده است و جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی جدید ترین و اولین جکوزی بادی با این نوع طراحی است که در سال 2022 تولید شده است . این محصول دارای بدنه اصلی پی وی سی با رویه جیر است که شامل تمامی بخش های بیرونی جکوزی و درپوش آن می شود . این جکوزی بادی یکی از بزرگترین جکوزی ها بوده و دارای قطر 180 سانتی متری با ارتفاع 66 سانتی متری می باشد ، برای همین به خوبی می تواند برای استفاده چهار نفره و خانوادگی مورد استفاده قرار بگیرد . با توجه به ابعادی که جکوزی بادی دارد ، می توانید داخل آن را با 669 لیتر آب پر کنید . وزنی که جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی دارد 44 کیلوگرم می باشد . این جکوزی بادی شامل گرمکن آب استخر است که می توانید آن را تنظیم کنید ، وجود پنل کنترل دیجیتالی پیشرفته می تواند به شما به جهت تنظیمات بهتر جکوزی بادی و گرمایش آن ، کمک خواهد کرد . سیستم گرمایش این جکوزی دارای تایمر است . همچنین دریچه هایی که در بدنه جکوزی بادی وجود دارد می تواند به عنوان سیستم ماساژ عمل کند . شما می توانید این محصول بی نظیر را به همراه درپوش اصلی از فروشگاه intex خریداری کنید . 

  • جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی
  • قطر : 180 سانتی متر
  • ارتفاع : 66 سانتی متر
  • وزن : 44 کیلو گرم
  • ظرفیت آب : 669 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی با رویه جیر
  • دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته
  • سیستم گرمایش با تایمر برای صرفه جویی در مصرف برق
  • سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه
  • دارای درپوش برزنتی با قفل ایمنی به ابعاد دهانه جکوزی
  • کد محصول : bestway 60065

جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی یک جکوزی جدید و بسیار زیباست که می توانید از آن برای تفریح کردن و یا استراحت کردن استفاده کنید . جکوزی بادی شبیه به هر محصول بادی دیگر است که از نظر طراحی نزدیک به طراحی استخر های بادی می باشد ، با این تفاوت بزرگ که در جکوزی های بادی شما بعضی از لوازم را میبینید که کارایی آن ها برای گرم کردن آب وجود دارد . این سیستم گرمایشی بسیار خوب در واقع یک آبگرمکن است که می تواند آب جکوزی را گرم کند تا شما بتوانید از این استخر به عنوان یک جکوزی استفاده کنید . دقیقا شبیه به جکوزی هایی که دیده اید . بدنه این جکوزی به صورت بادی طراحی شده است و اصلا در آن از سرامیک و ... استفاده نشده است . 

جکوزی بادی مدل هایی دارد که جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی یکی از آن هاست و برای استفاده چهار نفره مناسب می باشد . به دلیل اینکه جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی برای استفاده چهار نفره ساخته شده است به آن حتی جکوزی بادی خانوادگی گفته می شود . به این خاطر که شما می توانید به صورت خانوادگی حتی از جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی استفاده کنید . این جکوزی بادی یک تفاوت با سایر جکوزی های بادی دارد که آن هم این است که بدنه جکوزی از جنس جیر است ، ولی تمامی جکوزی های بادی ساخته شده از پی وی سی برزنتی هستند . این طراحی باعث شده است که جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی یک جکوزی بسیار زیبایی باشد که شما می توانید از آن استفاده کنید . 

برای ساختن جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی البته از همان جنس پی وی سی برزنتی استفاده شده است ، ولی رویه جیر دارد و دلیل استفاده از این رویه ، زیبایی بوده و باعث شده است که جکوزی دوست داشتنی تر شود . برای همین اگر دوست دارید که جکوزی بادی با ظاهری زیبا را داشته باشید می توانید جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی را از فروشگاه اینتکس خرید کنید و از آن استفاده کنید . جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی را می توانید در هر جایی استفاده کنید و اگر می خواهید از آن در حیاط استفاده کنید ، باز هم مشکلی وجود ندارد و این امکان برای شما وجود دارد که به راحتی از جکوزی بادی استفاده کنید . 

جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته است . این یعنی شما می توانید گرمایش جکوزی بادی را کنترل کنید و دمای آن را تنظیم کنید ، این ویژگی بسیار کاربردی است و شما می توانید راحت تر دمای آب را تنظیم کنید و یا از دمای فعلی آب مطلع شوید . یک ویژگی دیگر که جکوزی بادی با بدنه جیر بست وی دارد این است که سیستم گرمایش با تایمر است و می تواند برای صرفه جویی در مصرف برق کاربرد داشته باشد . یعنی اگر دمای اب به مقدار لازم رسید ، سیستم گرمایشی قطع می شود و دیگر برقی مصرف نخواهد شد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...