جکوزی بادی بزرگ بست وی مدل تاهیتی

bestway 54186

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
33,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی بزرگ گرد بست وی مدل تاهیتی یک محصول منحصر به فرد است که با بهره مندی از ساختار گرد و بدنه مواج داخلی طراحی و تولید شده است. در ابتدا باید عنوان کنیم که شرکت بست وی سعی کرده تا از نظر جذابیت بخش های داخلی این جکوزی بر روی ان بسیار کار کند و به همین دلیل نیز در داخل این جکوزی شما می توانید چراغ LED را مشاهده نمایید که در هفت رنگ مختلف قابلیت تنظیم را دارا بوده و خصوصا در تاریکی جلوه فوق العاده ای را به این محصول بخشیده است. شما می توانید به صورت دستی و از طریق نمایشگر قدرت پمپاژ آب ، دمای اب و همین طور تایمر برای روشن و خاموش شدن پمپ و دستگاه را به ساده ترین شکل ممکن تنظیم نمایید که می توانید اموزش های لازم را هم از طریق دفترچه راهنمای این جکوزی مطالعه کنید .

استفاده از جکوزی های بادی بر روی زمین بوده و دیگر نیازی به حفاری نیست ، بنابراین شما می توانید از جکوزی بادی خود حتی در محیط های بسته و باز به صورت دلخواه استفاده کنید . هم چنین قابلیت راه اندازی اسان و همین طور دارای بودن دریچه تخلیه اب هم از دیگر خصوصیات این جکوزی به شمار می رود . این محصول قابل استفاده برای 2 الی 4 نفر خواد بود که با توجه به ساختار گرد این جکوزی استفاده از این کالا و قرار گیری در هر نقطه از ان به راحتی امکان پذیر می باشد . خرید جکوزی بادی از نظر قیمت بسیار ارزان تر از ساخت جکوزی های سنتی و سیمانی می باشد ، همچنین لوله کشی  در جکوزی های بادی نیازی نبوده و همه دستگاه ها دارای اتصالات مخصوص می باشد . شما می توانید محصول مد نظر خود را با قیمت ارزان و با ضمانت 1 ساله از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

  • قطر: 180 سانتی متر
  • ارتفاع: 66 سانتی متر
  • ظرفیت آب: 669 لیتر
  • وزن : 32.7 کیلوگرم
  • وزن حالت پر شده : 696 کیلوگرم
  • نوع جنس: برزنت ، PVC
  • تعداد : 2-4 نفر
  • نمایشگر دیجیتالی
  • حداکثر دما 40 درجه ای
  • دارای چراغ های داخلی در 7 رنگ
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای زیر انداز
  • ضمانت 1 ساله
  • کد محصول: bestway 54186

جکوزی بادی بزرگ بست وی مدل تاهیتی از نمونه جکوزی های بادی یا جکوزی پیش ساخته طراحی شده توسط برند bestway می باشد که به صورت یک پکیج کامل طراحی شده و می تواند جایگزین بسیار خوبی برای جکوزی های بتنی و ... باشد . جکوزی های بادی کارایی های یک جکوزی ایده آل را داشته و می تواند با ایجاد بستر آب گرم ، در خانه ، حیاط و ... باشد . با استفاده از جکوزی های بادی می توانید به آب درمانی بپردازید و از آن برای ریلکس کردن و یا ریکاوری کمک بگیرید . در ادامه مطلب قصد داریم تا با نقد و بررسی تخصصی تر جکوزی بادی بزرگ بست وی مدل تاهیتی شما را با ساختار و ویژگی های آن آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

جکوزی های بادی همانطور از نامشان مشخص است از بدنه سیمانی یا ... ساخته نشده اند بلکه بدنه ای بادی داشته که می توان با راه اندازی آن جکوزی بسیار ایده آل و حتی مقاوم را داشت . امروزه محصولات بادی با تکنولوژی ها و فناوری های مدرن ساخته شده اند به طوریکه از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار اند . جکوزی های بادی دارای ساختار بدنه ای لایه لایه دارند که در آن مخازن باد شونده ای قرار دارد که پس از باد شدن متورم شده و فرم می گیرند ، این جکوزی بادی به صورت گرد طراحی شده است که می توان آن را از محبوب ترین نوع جکوزی دانست . این جکوزی بادی شامل پمپ تصفیه آب جکوزی قدرتمند و هیتر آب می باشد که با استفاده از پمپ تصفیه آب می توانید ظرفیت داخلی جکوزی را در کمترین زمان تصفیه کنید و یا آب داخل استخر را به جریان بیاندازید . همچنین هیتر یا گرمکن آب جکوزی نیز می تواند آب داخل جکوزی را با توحه به تنظیمات اعمال شده گرم کند . این جکوزی بادی دارای نمایشگر دیجیتالی می باشد که از آن طریق می توانید از عملکرد جکوزی خود مطلع شوید و تنظیمات آن را تغییر دهید . در بدنه این جکوزی بادی LED های هفت رنگی قرار گرفته است که می توانید با روشن کردن آن ، در داخل آب نور پردازی کرده و محیطی زیبا و دلنشینی ایجاد کنید .

جنس جکوزی بادی

سوالی که ذهن بسیاری از خریداران جکوزی بادی را به خود مشغول کرده است ، این است که جنس بدنه جکوزی بادی از چیست ؟ بست وی برای ساخت جکوزی بادی بزرگ بست وی مدل تاهیتی فوق از برزنت و pvc استفاده کرده است . لایه میانی این جکوزی بادی از pvc ضخیم ساخته شده است ، این جنس بسیار مرغوب بوده و از ویژگی های بسیار خوبی چون ضد آب بودن ، مقاومت در برابر دماهای مختلف ، نور آفتاب ، ضربه و ... را دارد ، از طرفی بست وی با استفاده از یک رویه برزنتی ضخامت بدنه را بالا برده تا محصول علاوه بر ویژگی های گفته شده در برابر ضربه و فشار های بالا مقاوم تر و آسیب پذیری کمتری داشته باشد .

ابعاد و ظرفیت

جکوزی های بادی در ابعاد مختلفی ساخته شده اند که بر این اساس ظرفیت آن ها نیز متغیر است ، پس در هنگام خرید جکوزی بادی به ابعاد محصول دقت کنید . این جکوزی بادی مدل تاهیتی در ابعاد ( قطر : 180 سانتی متر و ارتفاع : 66 سانتی متر ) ساخته شده است که برای استفاده دو و یا سه فرد بالغ مناسب می باشد . ظرفیت آب این جکوزی بادی نیز 669 لیتر است که با استفاده از پمپ تصفیه آب قدرتمند فیلتری می توانید این ظرفیت را تصفیه کنید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این جکوزی بادی نسبتا ساده است و شما می توانید با مطالعه دفترچه راهنما و DVD آموزشی جکوزی بادی خود را راه اندازی کرده و دستگاه ها را نیز به آن متصل کنید . بهتر است جکوزی بادی خود را بر روی زیر انداز راه اندازی کنید ، همچنین بهتر است از ضربه زدن به بدنه اجتناب کنید . بدنه این جکوزی بادی هر چند مقاوم و ضخیم است اما در برابر اجسام و اشیاء تیز و برنده آسیب پذیر می باشد . در صورت سوراخ شدن بدنه نگران نباشید چرا که می توانید بدنه را تعمیر کنید ، برای این کار بست وی برچسب های مخصوص تعمیرات جکوزی بادی ارائه کرده است که می توانید از آن ها استفاده کنید . شما می توانید برچسب های بیشتری را به صورت جداگانه از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

سخن پایانی

شما عزیزان و خریداران گرامی می توانید با هزینه بسیار کمتر جکوزی های بادی را خریداری کنید ، چرا که جکوزی بادی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر جکوزی ها بوده و با یک حساب سر انگشتی می توان دید که هزینه احداث جکوزی بادی بسیار بیشتر خواهد بود ، همچنین جکوزی های بادی محصولاتی پرتابل هستند و به دلخواه می توانید آن را در هر جایی راه اندازی و استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...