جکوزی بادی اینتکس

intex 28424

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی اینتکس محصولی جدید از کشور آمریکا با طراحی زیبا و منحصر به فرد و ابعاد مناسب، قابل نصب در کمترین زمان ممکن، دارای لایه های بیشتر از استخر های پیش ساخته برای مقاومت در برابر دمای بالاتر آب و فشار آب دیواره ها. این جکوزی دارای رنگ تیره بوده و برای استفاده در بسیاری از محیط ها به دلیل سازگاری بالا بدنه مناسب است. گنجایش استاندارد آب این جکوزی 795 لیتر بوده و برای از سنین بالای سه سال قابل استفاده می باشد. ابعاد بسته بندی آن نیز 80×57×52 سانتی متر بوده و حمل آن بسیار ساده و در کمترین زمان ممکن میسر است.

نوعگرد
ظرفيت آب795 ليتر
قطر191 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن46 کیلوگرم
جنس بدنهPVC لایه ای
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

جکوزی بادی اینتکس

جکوزی بادی پرتابل اینتکس یکی از جدید ترین جکوزی های بادی تولید شده توسط شرکت امریکایی اینتکس بوده که در رنگ و کیفیت بهتری تولید و عرضه شده است. این جکوزی بادی در میان جکوزی های با طراحی گرد قرار گرفته که بیشتر برای آب درمانی در فضای بسته و باز استفاده می شود. محصولی که همانند دیگر جکوزی های بادی پیش ساخته ارگونومی ساخت مشابهی داشته و از امکانات و ویژگی های خوبی در خود برای استفاده راحت برخوردار می باشد. این نوع جکوزی ها همانطور که می دانید قابلیت حمل و استفاده در مکان های مختلف از جمله ویلا و باغ ها را داشته و می تواند به راحتی جایگزین جکوزی های غیر بادی مانند جکوزی های چوبی و بتنی شود. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت این محصول در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساخت بدنه این جکوزی بادی به صورت گرد بوده که طراحی بدنه رایج در جکوزی های بادی می باشد. استفاده از لایه های قوی در داخل بدنه که به صورت موازی تعبیه شده اند از طراحی های خوب بدنه بوده که باعث افزایش استحکام بدنه می شوند. طراحی قسمت داخلی به صورت مواج بوده که موجب پوشش اعضای بدن در زمان نشستن خواهد شد تا در نتیجه محلی راحت برای استفاده ایجاد کند. در قسمت کف یک دریچه مخصوص تخلیه آب و در دیواره بدنه یک دریچه برای چرخش آب در دستگاه هیتر و تصفیه کننده نیز تعبیه شده است. دستگاه همراه این جکوزی در قسمت بیرونی آن نصب شده و در واقع وظیفه تغییر دما و تنظیم فشار آب را خواهد داشت. این دستگاه قادر است تا حداکثر 40 درجه دمای آب را افزایش دهد. تمام تنظیمات این دستگاه روی خود بدنه به صورت دیجیتالی درج شده است. همچنین دو دستگیره مخصوص در قسمت دیواره های بیرونی بدنه تعبیه شده تا به راحتی این کالا را در حالت باد شده و خالی از آب جا به جا کنید.

جنس بدنه جکوزی

جنس بدنه همیشه در جکوزی های بادی از اهمیت بالایی برخوردار بوده زیرا که بدنه یک جکوزی باید در برابر عوامل مختلفی از جمله فشار و دمای مختلف آب مقاومت لازم را داشته باشد. از همین رو جنس بدنه این محصول از نوع پلاستیک PVC دو لایه و با روکش برزنتی بوده که از ضخامت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد. این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف مقاومت خوبی داشته و با وجود ضخامت بالای خود از انعطاف مناسبی برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر بهره مند است تا به راحتی آن را توسط هر نوع وسیله نقلیه ای حمل و جا به جا کنید. جنس لایه های به کار برده شده در داخل بدنه نیز از نوع PVC دو لایه بوده تا فشار های ناشی از آب و تکیه دادن مصرف کنندگان را به خوبی تحمل کند. این نوع جنس بدنه دارای قابلیت تعمیر نیز بوده به همین دلیل در صورت آسیب هایی مانند سوراخ شدن به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای جکوزی بادی پرتابل شرکت اینتکس در نظر گرفته شده ابعادی معادل (قطر: 191 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که برای استفاده 2 الی 3 نفر ابعادی مناسب خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد باد شده این محصول بوده که تمام قسمت های بدنه را در بر می گیرد به همین دلیل ابعاد مفید فضای داخلی مقداری از ابعاد کلی کمتر خواهد بود. گفتنی است که در صورت تخلیه باد بدنه و جمع کردن آن ابعاد ذکر شده بسیار کمتر خواهد شد تا به راحتی در هر مجل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این جکوزی اینتکس تا لبه بدنه اصلی بوده که عمق مفید 60 الی 65 سانتی متری را به همراه خواهد داشت تا از سر ریز شدن آب نیز جلوگیری شود. اما با توجه به ابعاد مفید این جکوزی بادی، ظرفیت آب آن 795 بوده که حجم 80 درصدی بدنه را شامل می شود. این محصول با احتساب لوازم همراه خود وزن 46 کیلوگرمی داشته و دارای ابعاد بسته بندی 80 × 57 × 52 سانتی خواهد بود. 

ویژگی ها و امکانات

یکی از ویژگی های بسیار برتر این جکوزی بادی و دیگر مدل های تولید شده در قابلیت حمل و راه اندازی سریع آنهاست. تنها با یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی می توان به راحتی اقدام به باد کردن این جکوزی ها کرده و یا باد آن ها را تخلیه نمود. همچنین داشتن وزن و حجم کم  در حالت جمع شده از دیگر ویژگی های بسیار کاربردی بوده که موجب حمل آسوده تر این محصول در هر مکان مورد نظری خواهد شد. همراه این محصول یک زیرانداز و درپوش قرار داده شده تا در بهترین حالت محافظت شده چه در فضای باز و چه در فضای بسته قرار گیرد. گفتنی است که درپوش آن قابلیت نصب روی بدنه توسط قفل های سرخود تعبیه شده روی جکوزی را خواهد داشت. یکی از بهترین امکانات همراه این محصول در واقع دستگاه هیتر و تصفیه کننده آن بوده که یک جکوزی بادی کامل را برای مصرف کنندگان خود بخصوص بیمارانی که نیاز به آب درمانی دارند فراهم خواهد کرد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...