جکوزی بادی 4 نفره اینتکس

intex 28476

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
35,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی 4 نفره اینتکس با طراحی بی نظیر و زیبای خود ، یکی از مناسب ترین جکوزی های خانگی ، آپارتمانی و ویلایی است که می توانید از آن به راحتی در فضای سرپوشیده و یا روباز استفاده کنید . این جکوزی بادی ابعاد بزرگی داشته و به همین واسطه می تواند برای استفاده 4 نفر بزرگسال به صورت همزمان مناسب باشد و می تواند فضای ایده آل و بسیار خوبی را به آن ها بدهد . همچنین از ویژگی های بسیار خوب جکوزی بادی 4 نفره اینتکس می توان به پرتابل بودن و قابلیت حمل و جابجایی آن اشاره کرد که در صورت نیاز می توانید آن را جابجا کنید و یا به صورت موقتی از محصول خود استفاده کنید . توجه داشته باشید که کیفیت این جکوزی بادی بسیار بالا بوده و می توانید سال های سال از آن استفاده کنید . همچنین بدنه بادی آن قابلیت تعمیر شدن را داراست . با توجه به هیتر یا گرمکن آب بسیار خوبی که برای جکوزی بادی 4 نفره اینتکس در نظر گرفته شده است ، شما می توانید به راحتی دمای آب را تغییر داده و آن را به دلخواه خود تنظیم کنید تا اینچنین یک حوضچه آب گرم را برای خود داشته باشید . برای کسب اطلاعات کامل تر می توانید نقد و بررسی که فروشگاه اینتکس در رابطه با جکوزی بادی اینتکس ارائه داده است را مطالعه کنید .

  • جکوزی بادی 4 نفره اینتکس
  • قطر : 196 سانتی متر
  • ارتفاع : 71 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc برزنتی ضخیم
  • وزن بسته بندی : 44 کیلوگرم
  • ظرفیت : 795 لیتر
  • تعداد: 4 نفر
  • دارای آبگرمکن (هیتر)
  • قبلیت تنظیم دما از 20 تا 40 درجه سانتی گراد
  • دارای صفحه نمایش
  • دارای درپوش
  • دارای پمپ تصفیه آب
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 28476

جکوزی بادی 4 نفره اینتکس از حدید ترین جکوزی های بادی ساخته شده در سال 2021 می باشد که با ساختاری بی نظیر تولید شده و به عنوان محبوب ترین جکوزی بادی این شرکت نیز شناخته می شود . این محصول همانطور که از نامش پیداست برای استفاده 4 نفره ساخته شده است و به همین جهت نیز ابعاد بسیار بزرگی را دارد ، از این رو فضای کافی و ایده آلی برای ریلکس کردن در جکوزی بادی وجود دارد و شما می توانید در کنار خانواده و دوستان خود از این حوضچه های آب گرم نهایت استفاده و لذت را ببرید . 

جکوزی بادی همانطور که از نامش پیداست ، به عنوان یک محصول بادی تولید شده است که بدنه آن دارای ساختار بادی بوده و به همین علت نیز می تواند با ساختار بادی خود و طراحی گردی که دارد ، به عنوان یک جکوزی پیش ساخته و آماده مورد استفاده قرار بگیرد . تهیه و استفاده از این جکوزی های بادی بسیار مقرون به صرفه بوده و می تواند ویژگی های بسیار خوبی را به همراه داشته باشد که سایر جکوزی های سرامیکی و بتنی فاقد آن هستند . این ویژگی ها نیز باعث شده است تا امروزه بسیاری از دوست داران جکوزی ها ، به دنبال تهیه و خرید جکوزی بادی باشند . 

از جمله این ویژگی های دوست داشتنی می توان به پرتابل بودن این محصولات بادی اشاره نمود ، بدین ترتیب شما می توانید به راحتی آن را جابجا و حمل کنید . همچنین این اجازه را دارید تا از آن محصول به صورت موقتی یا دائمی استفاده کنید . زیرا همه چی به شما بستگی داشته و شما می توانید آزادانه و بسیار راحت از جکوزی های بادی استفاده کرده و آن ها را در حمام و حتی در محیط های روباز و حتی در حیاط و ... نیز راه اندازی کنید . این محصول بسیار مناسب برای استفاده در طبقات نیز می باشد و شما می توانید به راحتی از آن در آپارتمان ها نیز استفاده کنید . 

راه اندازی این محصول بسیار ساده و آسان بوده و این ویژگی بسیار خوب باعث شده است تا دیگر کسی به سراغ جکوزی های سنتی که نگهداری سختی دارند ، نرود . توجه داشته باشید که جکوزی های بادی به خوبی می توانند آب را گرم کنند و شرایط ایده آل را به عنوان یک جکوزی استاندارد فراهم کنند . توجه داشته باشید که برای این جکوزی بادی ، هیتر یا همان گرمکن آب استخر در نظر گرفته شده است که می توانید از آن طریق به آسانی جکوزی های بادی خود را گرم نگه دارید . 

این هیتر به صورتی طراحی شده است که قابل تنظیم بوده و شما می توانید آب جکوزی را در حدود دماهای مختلف 20 تا 40 درجه سانتی گراد تنظیم کنید . توجه داشته باشید که جکوزی های بادی به خوبی می توانند در برابر دماهای مختلف دوام بیاورند و علت آن نیزجنس بسیار خوبی است که برای تولید این محصولات بادی استفاده شده است . در بخش هیتر جکوزی بادی 4 نفره اینتکس یک صفحه نمایش قرار داده شده است که از آن طریق می توانید اطلاعات جکوزی را نیز داشته باشید و نسبت به کنترل دما اقدام کنید .

جکوزی بادی 4 نفره اینتکس از لایه های ضخیم پی وی سی طرح چرم ساخته شده است و یکی از بهترین اجناس برای تولید جکوزی بادی و حتی استخر های بادی می باشد . البته لایه هایی که در ساخت جکوزی بادی استفاده می شود بسیار مقاوم تر و با ضخامت بیشتری است ،به طوریکه این جکوزی بادی با توجه به ابعاد بزرگ خود بتواند ظرفیتی 795 لیتری آب را تحمل کند ، بدون اینکه مشکلی برای آن به وجود بیاید . این لایه ها در برابر رطوبت نیز مقاوم بوده و همچنین دمای مختلف آب نیز تاثیری بر روی آن نمی گذارد .

این جنس حتی اجازه میدهد تا بتوانید از جکوزی بادی در فضاهای آزاد و در مقابل نور آفتاب نیز استفاده کنید . در بخش بالایی این جکوزی بادی درپوشی تهیه و طراحی شده است که می توانید در صورت نیاز آن را بر روی جکوزی بکشید تا بدین ترتیب بتوانید مانع از ورود کثیفی ها به داخل جکوزی بشوید و همچنین بتوانید دمای آب را حفظ کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...