جکوزی بادی بزرگ بست وی

bestway 60013

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
31,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی بزرگ بست وی محصولی خاص و ایده آل برای افرادی است که قصد دارند تا به صورت خانوادگی و با تعداد بالا و هم زمان از یک جکوزی تمام عیار استفاده کرده و لذت ببرند. طراحی صورت گرفته در این جکوزی به گونه ای است که شما تمام آن چه که یک جکوزی باید دارا باشد را به صورت یکجا در این محصول می توانید مشاهده نمایید. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این محصول تنها با استفاده از یک پمپ باد راه اندازی شده و می توانید در ساده ترین زمان ممکن این کالا را راه انداخته و از آن بهره مند شوید. این محصول دارای سطح بدنه مواج است که پس از تکیه دادن به آن با توجه به دمای آب و گرمای موجود می تواند حس فوق العاده ای را به شما ببخشد. هم چنین این مزیت را شما در اختیار خواهید داشت که به ساده ترین شکل ممکن دمای آب را به صورت دستی و با ریموت کنترل موجود در کنار این محصول تغییر داده و تا 40 درجه سانتی گراد نیز این دما را بالا ببرید. این جکوزی هم چنین دارای سیستم محافظ جریان برق نیز می باشد که از صدمه دیدن جکوزی در زمان های نوسانات برق جلوگیری میکند. هم چنین بهره مندی از چراغ های LED نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. این جکوزی بادی مناسب برای استفاده هم زمان 4 الی 6 نفر میباشد. با در نظر گرفتن این خصوصیات می توانید هم اکنون سفارش خود را از طریق سایت فروشگاه اینتکس در ایران با قیمتی عالی به ثبت برسانید.

نوعگرد
ظرفيت آب806 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن40 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد4-6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، ریموت کنترل 

جکوزی بادی بزرگ بست وی هم محصولی جدید از این کمپانی بزرگ می باشد که توانسته یک کالای شیک ، منحصر به فرد و جذاب برای افرادی باشد که قصد خرید یک جکوزی بادی را دارند. بهره مندی از امکانات بی نظیر این محصول در کنار خصوصیات طراحی و ساختاری این جکوزی همگی از مواردی است که باعث شده تا مشتریان با خیالی راحت بتوانند دست به انتخاب این محصول زده و از یک محصول تمام عیار لذت ببرند. با در نظر گرفتن این موارد حال شما می توانید با مطالعه این نقد و بررسی خصوصیات کامل تری از این جکوزی را در اختیار داشته باشید...

ابعاد ، اندازه و ولتاژ جکوزی بادی

نخستین بحثی که در این نقد و بررسی قصد داریم تا در خصوص این جکوزی بادی در اختیار شما قرار دهیم بحث ابعاد و اندازه های این محصول و همین طور موارد دیگری است که با اعداد و ارقام سر و کار دارد. در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای ظرفیت داخلی 806 لیتر می باشد که این مقدار حجم آب داخلی نشان از بزرگ بودن ابعاد این محصول دارد. از نظر ابعاد و اندازه های اصلی این جکوزی نیز باید اشاره کنیم که این کالا دارای قطر 196 سانتی متری می باشد. هم چنین ارتفاع این محصول هم 66 سانتی متر است که باعث شده تا یک فضای ایده آل برای نشستن افراد بزرگسال فراهم شود.

در کنار این ابعاد باید به این نکته هم اشاره داشته باشیم که فضای داخلی این محصول 146 سانتی متر می باشد و باقی قطر این محصول را بدنه اصلی جکوزی شکل داده است. در زمانی که شما این محصول را به صورت کامل راه اندازی کرده و در داخل این محصول آب پر می کنید ، این جکوزی وزن 840 کیلو گرمی خواهد داشت. در حالت قبل از راه اندازی هم این کالا از وزن 40 کیلو گرمی بهره مند می باشد که همین ویژگی باعث شده تا حمل و نقل این محصول هم به صورت تک نفره سخت شود. در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که نوع ساختار این جکوزی به گونه ای است که با برق 220 ولت شهری به سادگی کار می کند که این عامل باعث شده تا دیگر نیازی به خرید جداگانه تبدیل به هیچ عنوان نداشته باشید.

سیستم ماساژ

یکی از خصوصیات خوبی که این جکوزی برای شما فراهم کرده است بحث سیستم ماساژ این محصول است. در واقع شما می توانید مشاهده کید که نمایشگر دیجیتال این محصول دکمه ای وجود دارد که سیستم ماساژ این محصول را فعال می کند. همین نکته باعث شده تا به ساده ترین شکل ممکن بتوانید این حالت را فعال نمایید. پس از فعالسازی این محصول شما می توانید مشاهده کنید که حباب هایی درون این محصول به وجود می آید که این حباب ها با توجه به ساختار بدنه اصلی این جکوزی می تواند حالت ماساژ را برای شما تداعی کند که قطعا مسئله ای بسیار مهم و اساسی خواهد بود.

سیستم تنظیم دمای آب

دیگر خصوصیت خوبی که این جکوزی داراست بحث بهره مندی از سیستم تنظیم دمای آب این محصول است. با توجه به دکمه های موجود بر روی نمایشگر این محصول این کار برای شما بسیار ساده شده است که با چند کلیک ساده بتوانید دمای آب را کم و یا زیاد کرده و در بهترین حالت ممکن از این محصول استفاده کنید. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که شما می توانید حداکثر دمای داخلی آب این محصول را تا 40 درجه سانتی گراد نیز بالا برده و از یک محیط گرم و ایده آل لذت ببرید.

ویژگی های نمایشگر دیجیتال

همان طور که در بخش های قبلی هم اشاره کردیم این محصول دارای یک عدد نمایشگر دیجیتال در کنار خود می باشد که با استفاده از این نمایشگر شما می توانید به راحتی کنترل های مورد نیاز خود را بر روی این محصول اعمال کنید. هم چنین بر روی این نمایشگر دکمه قفل نیز وجود دارد که باعث می شود تا این نمایشگر قفل شده تا در موارد مورد نیاز مجدد با باز کردن این قفل بتوانید تغییرات مورد نیاز خود را اعمال نمایید.

جمع بندی

با در نظر گرفتن این خصوصیات و ویژگی ها حال شما با آگاهی کامل می توانید دست به خرید و ثبت سفارش این جکوزی بادی بزنید. در همین راستا فروشگاه اینتکس می تواند با قیمتی ارزان این محصول کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهد تا با خیالی راحت سفارش خود را با کمترین قیمت ممکن ثبت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...