جکوزی بادی بزرگ اینتکس

intex 28442

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
28,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی بزرگ اینتکس هم از دیگر محصولاتی است که شرکت اینتکس این بار ان را در ابعاد بزرگ تر و با طرفیت بیشتر به بازار عرضه کرده است تا شما بتوانید به صورت هم زمان 5 تا 6 نفره هم از این جکوزی استفاده کرده و لذت ببرید. اگر نگاهی کلی به این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که بدنه این کالا ساختاری فوق العاده ضخیم دارد که به صورت سه لایه شکل گرفته است و همین عامل باعث شده تا این محصول به سادگی دچار اسیب نشود. بخش داخلی این محصول هم به صورت شیار دار شکل گرفته است تا شما به صورت راحت و نرم از این جکوزی استفاده کنید. بر روی این محصول دریچه های تخلیه اب هم وجود دارد تا در زمان هایی که قصد استفاده از این محصول را ندارید بتوانید به سادگی ان داخلی ان را در مدت زمان کوتاهی تخلیه کنید. هم چنین قابلیت تنظیم دمای اب چکوزی به صورت دستی هم برای شما وجود خواهد داشت. در کنار این محصول DVD اموزشی نصب و راه اندازی این کالا را هم می توانید مشاهده کنید که باعث شده تا در مدت زمان کوتاهی و به صورت صحیح و اصولی این جکوزی را بتوانید راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. هم چنین دارا بودن بسته تعمیرات هم در کنار این محصول سبب شده تا در صورت اسیب دیدن این کالا بتوانید ان را ترمیم نمایید. این جکوزی بی نظیر هم اکنون قابل خرید از سایت فروشگاه اینتکس در ایران می باشد.

نوعگرد
ظرفيت آب1098 ليتر
قطر216 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن51.3 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

جکوزی بادی بزرگ اینتکس

یکی از محصولات جدید شرکت اینتکس که در سال 2020 میلادی ارائه شده و مشتریان خاص خود را هم به همراه داشته است ، جکوزی بادی بزرگ اینتکس می باشد که پس عرضه به بازار توانسته در مدت زمان بسیار کوتاهی فروش چشم گیری را به خود اختصاص داده و در بین جکوزی های محبوب شرکت اینتکس جای بگیرد. ساختار بی نظیر ، رویه طرح دار ، امکانات فراوان و هم چنین راه اندازی اسان و ساده این محصول همگی از مهم ترین خصوصیات این جکوزی به شمار می رود که در این مطلب سعی داریم تا به بررسی تک تک این موارد بپردازیم....

نوع طراحی و ساختار محصول

طراحی صورت گرفته در این جکوزی به این صورت است که شما می توانید از داشتن این محصول و نوع شکل گیری ان نهایت لذت را ببرید. در همین راستا باید عنوان کنیم که ارگونومی ساخت این جکوزی به صورت گرد است که از این نظر یک طراحی ایده ال برای تمام افراد است. رویه اصلی این محصول به صورت طرح دار شکل گرفته است به این صورت که باعث شده تا بر خلاف اکثر جکوزی های قبلی این محصول ساده نبوده و بسیار زیبا و جذاب به چشم اید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول نیز به دارا بودن دستگیره های حمل و نقل این جکوزی تعلق می گیرد که با استفاده از ان ها می توانید قبل از پر کردن اب داخلی این محصول ، به سادگی این جکوزی را جا به جا کنید. در کنار این موارد شما می توانید دریچه تخلیه اب این جکوزی را هم بر روی بدنه اصلی این محصول مشاهده کنید که باعث می شود تا شما به سادگی بتوانید در زمان هایی که قصد تخلیه کردن این محصول را دارید با باز کردن این دریچه اب داخلی را به صورت کامل خالی کنید. هم چنین ساختار بخث داخلی این جکوزی نیز به صورت شیار دار می باشد که همین امر نیز سبب شده تا شما بتوانید در بهترین شرایط ممکن به این محصول تکیه داده و نرمی و راحتی را به صورت کامل حس کنید. بهره مندی از دو رنگ خاکستری و سفید در طراحی لبه بالایی و همین طور بخش های داخلی این محصول هم دیگر ویژگی این جکوزی می باشد که باعث زیبایی هر چه بیشتر این کالا شده است.

قابلیت تنظیم دما

این جکوزی دارای ویژگی قابلیت تنظیم دمای اب نیز می باشد به این صورت که شما قادر خواهید بود تا به صورت دستی و از طریق نمایشگر این محصول دمای مربوط و دلخواه خود را به این محصول بخشیده و در بهترین حالت ممکن از این جکوزی استفاده کنید. این دما می تواند بین 20 تا 40 درجه تنظیم گردد که قطعا برای اب درمانی و هم چنین بیماران عضلانی بسیار مفید بوده و در یک اب گرم می توانند از این جکوزی استفاده کنند.

جنس و کیفیت محصول

کیفیت و جنس این محصول هم یکی دیگر از مواردی است که می توان با در نظر گرفتن ان به بهترین شکل ممکن ان را خریداری نمود. در همین راستا باید عنوان کنیم که این محصول دارای بدنه ای با جنس PVC دو لایه مقاوم است. البته در این جنس از لایه های برزنتی هم استفاده شده که سبب شده تا ضخامت و استوار بودن این محصول بیش از پیش افزایش یابد.

ظرفیت اب و ابعاد محصول

این جکوزی دارای قطر 216 سانتی متر می باشد که سبب شده تا شما بتوانید به صورت هم زمان 5 الی 6 نفره نیز از این محصول استفاده نموده و لذت ببرید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این جکوزی دارای وزن 51.3 کیلو گرم می باشد که این وزن قبل از راه اندازی بوده و در داخل بسته بندی این مقدار وزن را داراست که قطعا بعد از پر کردن اب داخلی این جکوزی این وزن بالای 1000 کیلوگرم نیز می شود و دیگر جا به جایی ان به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود. هم چنین بایدبه این مسئله هم اشاره کرد که حداکثر ظرفیت اب داخلی این جکوزی نیز 1098 لیتر است.

جمع بندی

جکوزی بادی بزرگ اینتکس یک محصول ایده ال است که برای استفاده های خانوادگی مناسب بوده و با بهره مندی از بهترین جنس و بهترین کیفیت روانه بازار شده است. این محصول را می توانید هم اکنون با تخفیف عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...