جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس

intex 28428

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
48,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس از جدید ترین محصولات بادی شرکت intex می باشد که با ابعاد بسیار بزرگ تری ساخته شده است ، به طوریکه می تواند فضای کافی را برای استفاده 6 نفره فراهم کند . زیرا این جکوزی بادی دارای قطری بیش از 2 متر می باشد . به همین منظور نیز برای جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس از هیتر یا همان گرمکن آب جکوزی بسیار قوی استفاده شده است که این دستگاه می تواند آب داخل جکوزی را تا 40 درجه سانتی گراد تغییر دهد .

شما می توانید به دلخواه دمای آب جکوزی را میان 20 درجه تا 40 درجه سانتی گراد تنظیم کنید که برای اینکار صفحه نمایشی برای شما تعبیه شده است که می توانید با دکمه های قرار گرفته بر روی آن ، درجه را تغییر دهید . همچنین جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس دارای یک پمپ تصفیه آب است که علاوه و بر تصفیه کردن بسیار عالی آب داخل جکوزی می تواند جریان آبی را در داخل جکوزی ایجاد کند و همچنین با ایجاد حباب و گردش آب گرم ، یک جکوزی ایده آل را برای شما پدیدار کند .

شما می توانید به سادگی آن را راه اندازی کرده و حتی در طبقات آپارتمان نیز استفاده کنید ، زیرا تنها برای فضای بسته نبوده و شما می توانید با یک تهویه بسیار خوب ، از این جکوزی بادی در فضایی همچون حمام نیز استفاده کنید . جنس بسیار عالی بدنه این محصول که با ساختار الیافی تولید شده است ، کیفیت بسیار خوبی را به محصول بخشیده است که در ادامه و در بخش نقد و بررسی به صورت کامل به ویژگی های جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس خواهیم پرداخت .

راهنمای خرید جکوزی بادی آبگرم خانوادگی

جکوزی های بادی را می توان نسل جدید و بسیار عالی و محبوبی را در زمینه ساخت جکوزی های مدرن دانست که شما می توانید به مراتب با هزینه کمتر و عدم نیاز به لوله کشی های داخل زمین ، به راحتی از داشتن یک جکوزی با امکانات کامل نهایت استفاده را ببرید . اما در خرید جکوزی بادی نیز نیاز است تا به موارد مهمی توجه داشته باشید تا در نهایت خریدی را انجام دهید که تمامی ویژگی ها و نیاز های شما را داشته باشد و آن ها را برآورده کند .

جکوزی های بادی در اشکال و ابعاد مختلفی ساخته شده اند که می توانید آن ها را در دسته بندی مربوطه مشاهده و خریداری کنید . اما آن چیز که مهم است فضایی است که جکوزی بادی در اختیار شما قرار خواهد داد ، به طور کلی این محصولات بادی برای استفاده دو نفره ، 4 نفره ، 6 نفره و 8 نفره طراحی شده اند که می توانید با موجود بودن این محصولات ، آن را از فروشگاه تهران اینتکس با قیمت ارزان خریداری کنید .

جکوزی های بادی که در فروشگاه تهران اینتکس به فروش می رسد ، عمدتا دارای تمامی لوازم و اقلام همراه به خصوص دستگاه های گرمکن آب جکوزی و پمپ تصفیه آب را دارا هستند که شما را بی نیاز از خرید این اقلام خواهد کرد . از ویژگی ها و خصوصیاتی که جکوزی های بادی دارند می توان به امکان جابجایی آن ها و استفاده بر روی زمین اشاره کرد که حتی می توانید در طبقات نیز از این محصولات بی نظیر استفاده کنید .

مراقبت و نگهداری جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس

جکوزی بادی نیز با توجه به ساختاری که دارد ، در دسته محصولات بادی قرار می گیرد که استفاده از آن ها نیازمند مراقبت و نگهداری می باشد ، زیرا ساختار این محصولات به صورت بادی انجام شده است و همین موضوع نیز لازمه بدنه انعطاف پذیر و تقریبا نازک را دارد ، بنابراین بایستی در هنگام استفاده از جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس نیز به نکات و موارد مهمی توجه داشته باشید .توصیه می شود که راه اندازی و نصب جکوزی بادی را به درستی انجام دهید و قبل از اینکار به خوبی دفترچه راهنما و آموزش های لازم را مطالعه و مشاهده کنید ، زمین صاف و تمیزی را برای راه اندازی انتخاب کنید .

حدالامکان می توانید با استفاده از زیرانداز از آسیب دیدن این محصول جلوگیری کنید . برخورد اجسام تیز می تواند به بدنه و قسمت های بادی جکوزی آسیب وارد کند . زمانی که جکوزی پر است آن را جابجا نکنید و برای استفاده 90 درصد استخر را از اب پر کنید . با این وجود در صورت آسیب دیدن بخش بادی شما می توانید به سادگی محصول را برای تعمیرات تحویل فروشگاه دهید تا تعمیرات به صورت تخصصی انجام شود و یا خودتان با استفاده از برچسب تعمیرات اینکار را انجام دهید .

  • جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس
  • قطر : 216 سانتی متر
  • ارتفاع : 71 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc برزنتی ضخیم
  • وزن بسته بندی : 50 کیلوگرم
  • ظرفیت : 1098 لیتر
  • تعداد: 6 نفر
  • دارای آبگرمکن (هیتر)
  • قبلیت تنظیم دما از 20 تا 40 درجه سانتی گراد
  • قابلیت تنظیم فشار
  • دارای صفحه نمایش
  • دارای درپوش
  • دارای پمپ تصفیه آب فیلتری
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 28428

جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس از نمونه جکوزی های جدید شرکت اینتکس می باشد که با ساختاری بسیار شیک و لوکس تولید شده است تا اینچنین به یکی از پر طرفدار ترین و محبوب ترین جکوزی های این برند تبدیل شود . جکوزی بادی که با عناوین دیگری همچون جکوزی پیش ساخته نیز شناخته می شود ، محصولاتی پرتابل و بسیار کابردی هستند که می توانید با استفاده از آن ها بستر های بسیار ایده آلی را برای آبدرمانی و ریلکس کردن داشته باشید . شما می توانید این محصولات را برای مصارف خانگی و ... استفاده کنید . در ادامه این مطلب نیز به بررسی بیشتر جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس خواهیم پرداخت تا بیش از پیش با ویژگی های آن آشنا شوید و بهتر بتوانید تصمیم خود را بگیرید .

طراحی و ساختار جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس

جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس به صورت گرد ساخته شده است که علاقه مندان زیادی به این نوع جکوزی ها دارند . همانطور که از نام محصول نیز مشخص است ، جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس دارای طراحی بادی بوده و بدنه آن ساختار بادی دارد که با راه اندازی فرم خاصی را به خود می گیرد ، به طوریکه شباهتی با استخر های بادی نیز دارند ، با این تفاوت که کیفیت ساخت جکوزی بادی بسیار زیاد بوده و همچنین ضخامت لایه های استفاده شده آن بسیار بیشتر است .

این جکوزی بادی در کنار استخر خود ، دستگاه هایی همچون پمپ تصفیه آب و هیتر دارد که می توانید به خوبی آن را به بدنه متصل کنید . وجود این دو دستگاه سبب شده است تا جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس به یکی از کامل ترین جکوزی های پیش ساخته تبدیل شود و بتواند نیاز افراد را برآورده کند ، زیرا هیتر موجود در کنار جکوزی بادی می تواند به خوبی دمای آب را افزایش دهد تا بتوانید از یک آبگرم بسیار عالی بهره ببرید .

هیتر موجود در کنار محصول قادر است تا دمای آب را از 20 تا 40 درجه سانتی گراد تغییر دهد تا بتوانید با کمک نمایشگری که در کنار جکوزی دارد به خوبی دما را تنظیم نمایید . ابعاد بزرگ جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس به شما اجازه خواهد داد تا بتوانید به صورت 6 نفره از آن استفاده کنید ، چرا که سایز بزرگی دارد و به صورت خانوادگی می توانید از آن استفاده کنید .

در کنار هیتر ، پمپ تصفیه آب قوی قرار دارد که می تواند به خوبی و به سرعت آب موجود در جکوزی را تصفیه کند ، همچنین می تواند در هنگام تصفیه ، آب را با فشار به استخر وارد کند و سبب گردش آن شود ، به همین دلیل نیز جکوزی شما به مانند یک حوضچه آب گرم تبدیل خواهد شد . این محصول همچنین دارای درپوش است که می توانید با قرار دادن آن ، از افتادن زباله به داخل آب جلوگیری کنید و حتی مانع از سرد شدن آب جکوزی شوید .

جنس جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس

شرکت اینتکس برای ساخت جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد خود نیز به مانند سایر محصولات بادی از جنس بسیار خوب pvc استفاده کرده است ، زیرا این مواد یکی از بهترین مواد برای تولید محصولات بادی است چرا که ضد آب بوده و همچنین طول عمر بالایی در مجاورت با آب و همچنین نور آفتاب دارد ، از سوی دیگر این جنس کاملا ضد حساسیت بوده و برای پوست مشکلی ایجاد نخواهد کرد . پی وی سی استفاده شده در ساخت جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس خاصیتی چرمی داشته که زیبایی محصول را دوچندان کرده است . 

شرکت تولید کننده جکوزی بادی آبگرم خانوادگی

در خرید های محصولات بادی بایستی به موارد مهمی همچون برند تولیدی آن ها توجه داشته باشید ، مخصوصا اگر قصد خرید جکوزی بادی دارید و هزینه نسبتا زیادی را نیز برای تهیه آن خواهید پرداخت . طبق بررسی های انجام شده و سابقه ای که فروشگاه اینتکس در جکوزی های بادی دارد ، بهترین برند های تولیدی این محصولات ، برند هایی همچون اینتکس و بست وی می باشند که بیش از هر برند دیگری فروش بالایی دارند .

هر دو برند تولیدات خود را در کشور چین تولید می کنند اما تحت لیسانس آمریکا بوده و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارند ، همچنین هر دو مهم ترین رقبای یکدیگر هستند . اما در این میان نیز می توان گفت که شرکت اینتکس که سازنده جکوزی بادی آبگرم خانوادگی نیز می باشد ، از بزرگترین شرکت های فعال در این زمینه می باشد که وسعت تولیدات آن زیاد بوده و تنوع بسیار بالایی را نیز در محصولات بادی خود دارد ، همچنین از نظر پشتیبانی و جلب رضایت مشتری نیز بسیار مقتدر ظاهر شده است .

راه اندازی جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس

محصولات بادی همچون جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس را نیاز است برای استفاده از قبل راه اندازی کنید ، برای اینکار شما می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . قبل از راه اندازی بایستی زمین صاف و تمیز را انتخاب کنید . پس از راه اندازی بخش بادی آن ، نیاز است تا پمپ تصفیه آب و آبگرمکن آب جکوزی را نصب کنید . شما می توانید با مشاهده آموزش های لازم و دفترچه راهنمای محصول ، راه اندازی جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس خود را انجام دهید .

تعمیرات جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس

به صورت کلی و مفصل در بخش های قبلی در رابطه با جنس بدنه جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس و همچنین در بخش توضیحات به نحوه مراقبت و نگهداری از جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس پرداخته شد که بیش از پیش با نگهداری و چگونگی استفاده این محصولات آشنا شدید ، اما در این بخش قصد داریم نحوه تعمیرات جکوزی بادی آبگرم خانوادگی گرد اینتکس بپردازیم و شما را در این زمینه راهنمایی کنیم .

توجه داشته باشید که آسیب پذیری دستگاه ها و پمپ های این محصولات بسیار کم بوده و بیشترین مواردی که از آسیب دیدگی این محصولات ارائه شده است ، آسیب پذیری بخش دیواره های بادی این محصول است که دلیل آن نیز داشتن لایه های نازک و همچنین ساختار بادی محصولات است ، بنابراین با نگهداری اصولی می توانید از آسیب دیدن این محصولات پیش ساخته که طول عمر بالایی نیز دارند جلوگیری کنید . برای تعمیرات شما می توانید از برچسب های تعمیراتی استفاده کنید .

بدنه جکوزی بادی همانند یک استخر بادی بوده که می توانید آن را از دیگر پمپ ها و دستگاه ها جدا کنید و سپس بخش آسیب دیده آن را یافته و علامت گذاری کنید ، سپس مقداری از برچسب تعمیرات که همان لیبل نیز خوانده می شود را جدا کرده و به بدنه محصول بادی به وسیله چسب مایع مخصوص بچسبانید ، با چسباندن برچسب می توانید از خروج باد جلوگیری کنید زیرا درز ایجاد شده به خوبی پوشش داده خواهد شد .

سخن پایانی

شما عزیزان و همراهان گرامی فروشگاه تهران اینتکس می توانید از خدمات پس از فروش اینتکس استفاده کرده و در صورت آسیب دیدن محصولات بادی ، آن را به فروشگاه اینتکس تحویل دهید تا تعمیرات جکوزی بادی شما به صورت تخصصی تر انجام شود . شما می توانید محصولات خود را در صورتی که در شهر های دورتر هستید به وسیله پست و باربری ارسال کنید . برای کسب اطلاع از قیمت و همچنین پاسخگویی به سوالات و راهنمایی های لازم می توانید با شماره تلفن های فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...