جکوزی بادی 8 ضلعی اینتکس

intex 28454

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
125,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی 8 ضلعی اینتکس کد محصول : intex 28454 جکوزی بادی اینتکس از سری جکوزی های پیش ساخته بادی شرکت اینتکس می باشد که با طراحی زیبا و بسیار مدرن ساخته شده است تا شما بتوانید با صرف هزینه بسیار کم تر صاحب یک جکوزی ایده آل و مدرن خانگی شوید . جکوزی ها عمدتا به عنوان حوضچه آب گرم نیز شناخته می شوند که استفاده از آن ها اغلب برای ریلکس کردن ، آب درمانی و ریکاوری مفاصل می باشد .

چرا که استفاده از اب گرم می تواند درمان های ارتوپدیک را به همراه داشته باشد . در این بخش نیز قصد داریم تا با بررسی کامل جکوزی بادی 8 ضلعی اینتکس ، ویژگی های بدنه ، نوع دستگاه های متصل به محصول و ... را معرفی کنیم تا خریداران گرامی بیش از پیش با این نسل از جکوزی های بادی آشنا شوند . نوع طراحی بدنه همانطور که از نام محصول مشخص است این جکوزی بادی دارای بدنه بادی است ، بنابراین نیاز است تا برای راه اندازی محصول ، قسمت بدنه آن را توسط پمپ باد ، راه اندازی کنید .

intex 28454 

اینتکس با برخورداری از تکنولوژِی های روز دنیا ، محصولات بادی بسیار مقاوم و محکمی را طراحی کرده است تا بدین ترتیب برخی از اشیاء و یا سازه ها را به صورت پرتابل در آورد ، از این رو می توان انواع محصولات بادی را که نمونه غیر بادی آن وجود دارد را در محصولات اینتکس مشاهده کنید . به همین منظور اینتکس جکوزی های بادی یا پیش ساخته ای را با بهترین کیفیت ساخته است تا خریداران بتوانند نوع پرتابل و قابل حمل جکوزی ها را داشته باشند .

شکل این جکوزی بادی به صورت 8 ضلعی می باشد که در بدنه آن دریچه تحلیه آب و درگاه های اتصال پمپ تصفیه آب و همچنین هیتر آب وجود دارد . دستگاه های همراه جکوزی بادی این جکوزی بادی در کنار خود دستگاه ها و پمپ هایی دارد که با وجود آن ها می توان گفت که جکوزی های بادی پکیج کاملی از یک جکوزی مدرن و حرفه ای هستند . یکی از دستگاه های موجود در کنار محصول ، هیتر یا گرمکن آب جکوزی می باشد ، از آن جا که مطلع هستید جکوزی ها به داشتن آب گرم شهرت دارند ، از این رو وجود هیتر باعث می شود تا افراد بتوانند دمای آب جکوزی را تنظیم کنند . شما می توانید با استفاده از هیتر این جکوزی ، آب را تا دمای 40 درجه سانتی گراد بالا ببرید ، بر روی هیتر جکوزی صفحه نمایش دیجیتالی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید از دمای آب مطلع شده و یا آن را تغییر دهید .

همچنین در کنار هیتر ، پمپ تصفیه آبی قرار دارد که می توانید با استفاده از آن ، بدون تعویض آب استفاده شده جکوزی ، آن را تصفیه کرده و از هدر رفتن آب جلوگیری کنید .این پمپ آب قابلیت پمپاژ آب را به داخل جکوزی دارد ، تا بدین ترتییب شما بتواند گردش آب را در داخل جکوزی داشته باشید . جنس جکوزی بادی اینتکس برای ساخت بدنه اصلی این جکوزی بادی از pvc ضخیم استفاده کرده است ، پی وی سی ها خاصیت ضد آب داشته و بهترین گزینه برای ساخت محصولات بادی می باشد ، به طوریکه می توان گفت بیش از 90 درصد محصولات بادی این شرکت از پی وی سی ساخته شده است .

اما به دلیل اینکه لایه های pvc نازک هستند و در برابر اجسام تیز آسیب پذیر می باشند ، اینتکس از یک لایه ضخیم تر که از جنس برزنت می باشد ، برای دوام بیشتر و محافظت از pvc استفاده کرده است . رنگ ظاهری برزنت استفاده شده در بدنه جکوزی باعث شده تا جکوزی بسیار شیک دیده شود . راه اندازی جکوزی بادی راه اندازی جکوزی های بادی نسبتا ساده است ، اما توصیه فروشگاه اینتکس این است که برای راه اندازی جکوزی بادی حتما DVD های آموزشی که در کنار محصول قرار دارد را مشاهده کنید و از دفترچه راهنمای محصول برای راه اندازی صحیح جکوزی کمک بگیرید .

در بدنه این جکوزی بادی پمپ باد برقی سرخود وجود دارد که از آن طریق می توانید به سرعت بدنه بادی جکوزی را راه اندازی کنید تا نوبت به اتصال هیتر و پمپ تصفیه آب استخر برسد . نکاتی که در هنگام استفاده از جکوزی مطرح است این است که جکوزی را در محلی مناسب راه اندازی کنید . از ضربه زدن به قسمت بادی جکوزی جدا خودداری کنید . حتما مراحل راه اندازی را به ترتیب گفته شده انجام دهید . شما می توانید برای راه اندازی جکوزی بادی خود از نصاب های نمایندگی اینتکس بهره مند شوید .

جکوزی بادی 8 ضلعی اینتکس یکی از محبوب ترین جکوزی های بادی در سطح جهان می باشد که در دو سایز مختلف تولید شده و محصول 28454 مدل کوچکتر آن است اما در میان این دو محصول تفاوت ابعادی محسوسی وجود ندارد. این جکوزی دارای قطر دو متری می باشد و دیواره های آن از هر سمت حدود 25 سانت فضا را اشغال می کنند که در نهایت فضای یک متر و نیمی را برای استفاده شخص محیا می کند. با این مشخصه های فیزی و همراه با تمامی لوازم، بسته بندی این جکوزی بادی حدود 70 کیلوگرم بوده که در میان این دسته از کالا ها یکی از محصولات پرتابل به حساب می آید. تجهیزات همراه این جکوزی بادی به سه قسمت مختلف تقسیم می شوند که در قالب یک پک مجتمع به کنار جکوزی متصل می شوند.

مورد اول گرمکن آب است، گرمکن این محصول 2200 واتی بوده و می تواند دمای آب را تا 40 درجه افزایش دهد. مورد بعدی پمپ آب است که 650 واتی بوده و از چهار قسمت آب را به داخل جکوزی با قدرت 7 ~ 10 PSI پمپاژ می کند. آخرین قسمت موجود نیز پمپ تصفیه آب است که از نوع فیلتری بوده و می تواند آب داخل جکوزی را تا حد قابل قبولی تصفیه کند. جریان آب با تمامی این تجهیزات در حالت کلی 1741 لیتر در ساعت بوده و به خوبی صورت می پذیرد.

تمامی امکانات و فشار آب و دما را می توانید از طریق نمایشگر کناری جکوزی به سادگی کنترل کنید. همراه این جکوزی دو عدد فیلتر تصفیه اضافه به همراه دو عدد بالشت قرار دادن سر وجود دارد که به دیواره ها متصل می شود تا راحتی شخص را افزایش دهد. این کالا را می توانید با تماس با فروشگاه اینتکس ایران خریداری کنید. 

 نوع 8 ضلعی
ظرفيت آب795 ليتر
طول201 سانتي متر
عرض201 سانتي متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت
ظرفیت 4 نفر
هیتر
نوع هیتردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 998 کیلوگرم
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
قابلیت تصفیه و تنظیم فشار آب
دارای پمپ باد سرخود در دستگاه
دارای ساک حمل مخصوص
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج، قرص و سبد کلر، درپوش

جکوزی بادی 8 ضلعی اینتکس

جکوزی بادی 8 ضلعی اینتکس از جکوزی های بسیار زیبا و با طراحی خاص 8 ضلعی می باشد که برای استفاده خانوادگی طراحی شده است . تولید کننده این جکوزی بادی ، برند اینتکس می باشد که بهترین تولید کننده محصولات بادی در دنیا بوده و کیفیت محصولات تولیدی این برند ، زبانزد است ، برای همین فروشگاه اینتکس نیز به نمایندگی این شرکت ، جکوزی بادی 8 ضلعی اینتکس را برای فروش گذاشته است تا شما بتوانید در صورت علاقه این محصول را با قیمت ارزان و با ضمانت سلامت و اصالت خریداری کرده و از آن استفاده کنید . در ادامه این مطلب به نقد و بررسی کامل جکوزی بادی 8 ضلعی اینتکس خواهیم پرداخت ، پس در ادامه همراه ما باشید . 

جکوزی بادی 8 ضلعی اینتکس مناسب برای استفاده 4 نفره بوده و برای همین از آن به عنوان جکوزی بادی خانوادگی نیز یاد می شود . برای اینکه ظرفیت بالایی دارد و تعداد نفرات زیادی می توانند از آن استفاده کنند . بدنه ای که این جکوزی دارد به صورت بادی است و برای ساخت آن از لایه های پی وی سی استفاده شده است . این جنس یک جنس بسیار با کیفیت و مقاوم است که معمولا از آن برای ساخت تمامی محصولات بادی به خصوص برای ساخت استخر های بادی ، جکوزی بادی ، تشک بادی روی آب و ... استفاده می شود . برای اینکه این جنس ضد آب است و باعث می شود که محصولات بادی که با آب سر و کار دارند ، طول عمر بالاتری داشته باشند . 

این جکوزی بادی همچنین دارای وسیله ها و تجهیزات کاملی است که شرایط را برای استفاده کردن شما بسیار راحت کرده است . همانطور که می دانید ، هر جکوزی با آب گرمی که در اختیار فرد قرار می دهد ، شناخته می شود و محبوب است . برای همین شرکت اینتکس برای اینکه شما بتوانید جکوزی های بادی را با آب گرم استفاد کنید . یک گرمکن آب برای این جکوزی در نظر گرفته است که نوع آن برقی است و شما می توانید با وصل کردن آن به برق شهری ، آب داخل جکوزی را گرم کنید . این گرمکن کاملا ایمن و استاندارد است و بدنه آن عایق بندی شده و مشکلی را از این بابت به وجود نخواهد کرد . 

همچنین این هیتر می تواند در کمترین زمان ممکن ، آب جکوزی را تا دمای مد نظر شما افزایش دهد ، به همین منظور مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد . جکوزی های بادی را می توانید تا دمای بالای 40 درجه گرم کنید . حتی بدنه جکوزی بادی که از پی وی سی ساخته شده است ، به خوبی می تواند در برابر این دما مقاوم باشد . شما می توانید آب گرم جکوزی را کنترل کنید . این محصول دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی می باشد که شما می توانید از این طریق آب جکوزی را کنترل کنید . این جکوزی بادی ظرفیت 795 لیتری دارد و همچنین طول و عرض آن 201 سانتی متر با ارتفاع 71 سانتی متر است که بیشتر برای استفاده بزرگسالان مناسب می باشد . این محصول دارای ضمانت 1 ساله فروشگاه اینتکس می باشد . 

از سایر ویژگی ها و خصوصیت های جکوزی بادی 8 ضلعی اینتکس می توان به موارد دیگر مانند داشتن تصفیه آب مخصوص جکوزی اشاره کرد . این پمپ تصفیه آب که با استفاده از فیلتر روند تصفیه را انجام می دهد ، قدرت پاک کنندگی بالایی را دارد و می تواند از هدر رفتن آب جلوگیری کند تا شما پس از هر بار استفاده کردن از جکوزی بادی بتوانید آب را تصفیه کرده و دوباره از آن استفاده کنید . ویژگی های این جکوزی بادی تنها به این موارد محدود نمی شود  ، برای اینکه شما می توانید حتی برای راه اندازی جکوزی بادی از پمپ باد سرخود استفاده کنید که در بدنه جکوزی بادی قرار داده شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...