جکوزی بادی بزرگسال بست وی

bestway 60017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
34,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی بزرگسال بست وی از سری محصولات ایده آل و منحصر به فردی است که شرکت بست وی در سال 2021 از این کالا رونمایی کرده است. در تولیدات قبلی این شرکت معمولا محصولات با ظرفیت های 2 تا 4 نفره و با ارتفاع های 66 سانتی متری روانه بازار می شدند اما این بار این محصول با ارتفاع 71 سانتی متری و با ظرفیت 4 تا 6 نفره به بازار عرضه شده که همین امر باعث شده تا از آن به عنوان یک جکوزی بادی خانوادگی و یا به عبارت دیگر یک جکوزی بادی سایز بزرگ نام برده شود. این محصول با بهره گیری از تکنولوژی محافظ سرما تولید شده است به گونه ای که به هیچ عنوان در فصول و آب و هوای سرد نیز دچار آسیب نشده و می تواند با خیالی راحت دمای آب را تا 40 درجه سانتی گراد نیز برای شما گرم نگه دارد. هم چنین این جکوزی دارای نمایشگر LED می باشد که شما می توانید تمامی تنظیمات مورد نظر خود نظیر نوع ماساژ ، نوع فوران آب ، دمای آب و هم چنین ذخیره انرژی را هم به ساده ترین شکل ممکن با استفاده از این نمایشگر تنظیم نمایید. طراحی داخلی این جکوزی نیز به صورت طرح دار و با ساختاری مواج شکل گرفته است که از دیگر خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود. با توجه به این مسائل پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید جکوزی بادی دارید حتما این محصول را هم در اولویت های خرید خود در نظر گرفته و از طریق نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش این محصول نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب916 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن41.25 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد4-6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، ریموت کنترل 

جکوزی بادی بزرگسال بست وی یک محصول با طراحی گرد و رنگ جذاب است که جزو محصولات شیک ، پر طرفدار و با کیفیت بست وی نیز به شمار می رود. در همین راستا در ادامه این مطلب قصد داریم تا خصوصیات کاملی از این جکوزی بادی را در اختیار شما قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید تا قبل از ثبت سفارش و خرید این محصول امکانات کامل این جکوزی را دانسته و با علم به این موضوع این محصول فوق العاده را در سبد خرید خود اضافه کنید...

نوع طراحی و امکانات جکوزی بادی

قطعا خیلی از افراد در هنگام خرید و زمانی که سعی دارند یک جکوزی بادی را برای خود انتخاب کنند به این مسئله بسیار توجه می کنند که محصولی را برای خرید خود برگزینند که هم از نظر نوع طراحی و هم از نظر امکانات بتواند گزینه ای مناسب برای خرید به شمار رود. در همین راستا این جکوزی یکی از همان محصولاتی است که می تواند هم از نظر ساخت و هم از نظر امکانات بهترین شکل ممکن جواب نیاز های شما را بدهد.

در همین خصوص در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول از نظر نوع طراحی همان طور که در تصاویر آن نیز مشاهده می کنید دارای یک ساختار کاملا گرد می باشد که این مسئله باعث شده تا فضای داخلی این جکوزی به صورت کامل مورد استفاده قرار بگیرد. اگر به بخش های داخلی این محصول هم نگاه کنید متوجه خواهید شد که این کالا دارای ساختار های موازی بوده است که این موارد باعث شده تا یک کالای طبی و بی نظیر را در اختیار داشته باشید که قطعا با تکیه دادن به بخش های مختلف این محصول هم به هیچ عنوان احساس خستگی نخواهید داشت.

دیگر ویژگی خوبی که این محصول داراست بحث بدنه مقاوم این جکوزی است. شما می توانید مشاهده کنید که بخش های داخلی این محصول به صورت کامفورت بوده و انعطاف پذیری و نرمی و راحتی فوق العاده ای را در اختیار شما قرار می دهند. هم چنین جنس رویه این محصول هم به صورت طرح چرم بوده و از نوع PVC طراحی و تولید شده است که همین نکته نیز باعث شده تا شما از یک محصول با کیفیت بالا بتوانید استفاده کنید.

از نظر امکانات هم باید اشاره داشته باشیم که این محصول توانسته به بهترین شکل ممکن در کنار خود یک عدد نمایشگر دیجیتالی را قرار دهد که با این نمایشگر شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به ساده ترین شکل ممکن تنظیمات مورد نظر خود را در خصوص این جکوزی به کار برده و بتوانید با خیالی راحت از امکانات این محصول استفاده کنید.

برای مثال این مورد در اختیار شما قرار دارد که بتوانید به سادگی دمای آب ، تنظیمات مربوط به ماساژور و هم چنین دیگر خصوصیات این محصول را با زدن چند دکمه فعال کرده و از این موارد هم بهره مند شوید. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که پمپ تصفیه آب فیلتری نیز در کنار این محصول وجود دارد که به راحتی می توانید با تعویض فیلتر این پمپ نیز مجدد از تصفیه آب کامل با خیالی راحت بهره مند شوید.

علاوه بر این ها این محصول دارای یک عدد درپوش نیز می باشد که وجود این درپوش باعث شده تا در مواقعی که قصد استفاده از این محصول را ندارید بتوانید به ساده ترین شکل ممکن این مورد را بر روی این جکوزی قرار داده و به بهترین شکل ممکن از این امکان فوق العاده محصول هم بهره مند شوید.

جمع بندی

سعی کردیم تا توضیحات تکمیلی جکوزی بادی بزرگسال بست وی را هم در کنار توضیحات ابتدایی این محصول به صورت کامل در اختیار شما قرار دهیم تا با علم به این موضوع بتوانید با آسودگی خاطر دست به خرید این کالا زده و به بهترین شکل ممکن خریدی مطمئن را تجربه نمایید. این محصول به صورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت و نیاز به تهیه هیچ گونه وسایل اضافی برای راه اندازی و استفاده از این جکوزی نخواهید داشت. با توجه به این موارد حال شما می توانید با کمترین قیمت ممکن نسبت به دیگر سایت ها و فروشگاه ها خرید این جکوزی بادی را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...