جکوزی بادی بست وی خانوادگی

bestway 60009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
38,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی بست وی خانوادگی تولیدی جدید است که تحت نام و مدل بالی روانه بازار شده است. این مدل از سری جکوزی های تولید شده توسط شرکت بست وی نیز یکی از محبوب ترین محصولاتی است که از آن به عنوان یک جکوزی خانوادگی هم نام برده می شود. در واقع طراحی این کالا به گونه ای است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن از آن به صورت دو تا چهار نفره بسته به قد و وزن افرادی که قصد دارند از این محصول استفاده کنند ، بهره برده و به بهترین شکل ممکن از این محصول لذت ببرید. یکی از ویژگی های خوبی که این جکوزی داراست بحث بهره مندی از چراغ های LED در داخل این محصول است. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که در ساعاتی که هوا تاریک می شود و در یک فضای تاریک به بهترین شکل ممکن با روشن نمودن چراغ های این جکوزی یک فضای خاص را برای خود به ارمغان می آورید. هم چنین این کالا با برق شهری ایران نیز کاملا مطابق بوده و قابل استفاده در سراسر کشور می باشد. بهره مندی از قابلیت تایمر ذخیره انرژی نیز یکی دیگر از خصوصیات خوبی است که این جکوزی آن را در اختیار شما قرار داده است. شما نیاز به هیچ گونه وسیله خاصی برای راه اندازی این محصول ندارید و تنها با استفاده از یک عدد پمپ باد به ساده ترین شکل ممکن این محصول راه اندازی خواهد شد. با در نظر گرفتن این موارد هم اکنون می توانید سفارش خود را از طریق سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران ثبت نمایید.

نوعگرد
ظرفيت آب669 ليتر
قطر180 سانتي متر
ارتفاع66 سانتي متر
وزن35.5 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هانصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، ریموت کنترل 

جکوزی بادی بست وی خانوادگی یک محصول لوکس و جذاب است که در بخش توضیحات محصول سعی کردیم تا به صورت مختصر و مفید در خصوص ویژگی های این محصول با شما صحبت کنیم. حال در این بخش نیز قصد داریم تا در رابطه با این جکوزی توضیحات تکمیلی و کاملی را در اختیار شما قرار دهیم تا با آگاهی کامل در خصوص این محصول بتوانید سفارش خود را ثبت کرده و از در اختیار داشتن این محصول لذت ببرید پس تا انتهای این توضیحات و نقد و بررسی با ما همراه باشید.

ابعاد و اندازه های محصول

نخستین بخش از توضیحات این جکوزی بادی را به توضیح در خصوص  ابعاد و اندازه های جکوزی بادی بست وی خانوادگی اختصاص داده ایم. قطعا در هنگام خرید و انتخاب این محصول یکی از مهم ترین نکاتی که افراد با آگاهی کامل در خصوص آن دست به خرید محصول می زنند بحث ابعاد و هم چنین ویژگی های اعدادی یک محصول می باشد. در همین راستا این جکوزی نیز با ابعادی مناسب تولید و عرضه شده است که در این بخش به این موارد خواهیم پرداخت. در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که قطر اصلی این جکوزی 180 سانتی متر می باشد که از این حیث یک ابعاد استاندارد را در اختیار شما قرار داده است. هم چنین ارتفاع این جکوزی نیز 66 سانتی متر خواهد بود.

مسئله دیگر در خصوص این محصول بحث فضای داخلی این جکوزی است که این فضا نیز 132 سانتی متر می باشد. از نظر وزن نیز این جکوزی دارای وزن 35 کیلو گرمی می باشد که این وزن پس از پر کردن آب در داخل محصول و راه اندازی کامل به 696 کیلو گرم می رسد که مقدار بزرگی است. از نظر ظرفیت نیز این جکوزی مناسب برای استفاده 2 تا 4 نفر بزرگسال به صورت هم زمان خواهد بود.

امکانات و ویژگی های جکوزی بادی

در این بخش نیز سعی داریم تا شما را با امکانات مهم و کاربردی این جکوزی به صورت کامل آشنا کنیم. اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که این محصول از بدنه و جنس PVC طراحی و تولید شده است که قطعا این مورد نشان از کیفیت بالای محصول دارد. همین نکته باعث شده تا در حین خرید افراد خیالشان از بابت در اختیار داشتن یک محصول با دوام و با کیفیت راحت باشد. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که از ساختار کامفورت در بخش های داخلی خود بهره مند می باشد که باعث انعطاف پذیری بدنه و هم چنین نرم و راحت بودن تمامی بخش های این محصول شده است.

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که این محصول این مزیت را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا بتوانند با خیال راحت و با دمای حداکثر 40 درجه سانتی گراد یک کالای با کیفیت را در اختیار داشته باشند. همین دمای آب باعث می شود تا یکی از مهم ترین ویژگی های این جکوزی همین مورد باشد. دیگر خصوصیت خوبی که این جکوزی داراست بحث بهره مندی از چراغ های LED می باشد. این چراغ ها در بخش های داخلی این محصول به صورت کامل قرار دارند که این نکته باعث می شود تا با توجه  به نمایشگر لمسی موجود بر روی این محصول بتوانید به راحتی در فضای تاریک هم یک محیط نورانی و روشن را تجربه نمایید که مسئله ای بسیار مهم خواهد بود.

دیگر خصوصیت خوبی که این محصول داراست بحث سیستم ماساژور این کالاست. با توجه به طراحی فوق العاده ای که بدنه این محصول دارد شما با فعال کردن این سیستم می توانید از ماساژ درون جکوزی بادی بست وی خانوادگی نیز استفاده کرده و لذت ببرید. هم چنین این جکوزی بادی دارای سیستم تایمر ذخیره انرژی می باشد که با فعال کردن آن می توانید به فعالیت این جکوزی در تایم مد نظر خود پایان داده و انرژی و مصرف برق را هم کنترل نمایید.

جمع بندی

با توجه به توضیحات کامل و جامعی که در خصوص این جکوزی عنوان کردیم قطعا شما به این نکته پی برده اید که یک محصول مناسب و جذاب را می توانید خریداری کنید که قطعا نیاز شما از بابت یک محصول کامل را به بهترین شکل ممکن برطرف می کند. در همین راستا باید به این مسئله هم اشاره کنیم که شما به هیچ وسیله دیگری برای راه اندازی این محصول نیاز نخواهید داشت و تمامی وسایل درون باکس این کالا قرار دارد. با در نظر گرفتن این توضیحات پیشنهاد می کنیم اگر قصد خرید جکوزی بادی دارید هم اکنون این محصول را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران در سبد خرید خود جای دهید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...