جکوزی بادی بست وی مدل HAWAII

bestway 54154

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی ‍‍‍بست وی مدل HAWAII از جدی ترین جکوزی های بادی آماده شرکت بست وی برای سنین بزرگسال بوده که تولید شده از بهترین جنس بدنه با کیفیت بی نظیر می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC و برزنت بوده که دارای ضخامت بالایی می باشد. بدنه این جکوزی همانند دیگر جکوزی های بادی دو لایه بوده و از با داشتن ابعاد و ظرفیت آب خود قادر است تا 4 نفر را به راحتی در خود جای دهد. این محصول پمپ مخصوص گرم کن و باد کننده بدنه برخوردار بوده که قادر است دمای آب را حداکثر تا 40 درجه افزایش دهد. از ویژگی های بسیار خوب این جکوزی داشتن پمپی با قابلیت پمپاژ و مکش آب بوده و از اقلامی مانند درپوش و زیرانداز برای مراقبت بهتر بهره مند می باشد. از این جکوزی بادی می توان با خیالی آسوده در فضای باز نیز استفاده کرد زیرا مقاومت لازم را در برابر نور و گرمای آفتاب خواهد داشت.

نوعگرد
ظرفيت آب840 ليتر
طول180 سانتي متر
عرض180 سانتي متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 879 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج 

جکوزی بادی بست وی مدل HAWAII

جکوزی بادی پیش ساخته بست وی در مدل HAWAII یکی از بهترین و جدید ترین جکوزی های بادی تولید شده برای سنین بزرگسال بوده که به منظور تفریحات آبی و بخصوص آب درمانی استفاده می شود. این محصول همانند دیگر جکوزی های بادی تولید شده با کیفیت و ساختار بدنه بسیار مناسبی بوده که امکان استفاده در فضای باز را به مصرف کنندگان خود خواهد داد. محصولی که دارای ویژگی ها و امکانات بسیار مناسبی بوده که امکان استفاده راحت تر کاربران را فراهم می سازد. جکوزی های بادی اصولا به دلیل قیمت کمتر نسبت به جکوزی های بتنی و چوبی و همچنین داشتن قابلیت حمل همیشه از فروش خوبی برخوردار بوده است. اما در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت جکوزی

طراحی و ساختار بدنه این جکوزی بادی قابل حمل به شکل مربعی بوده که در میان طراحی های جدید قرار می گیرد. ساختار داخلی بدنه به صورت لایه لایه ای بوده که برای افزایش استحکام بدنه بسیار تاثیر گذار خواهد بود. طراحی فضای داخل جکوزی به شکل مواج بوده تا در زمان نشستن درون آن به خوبی اعضای بدن را پوشش دهد تا در نتیجه باعث ایجاد محلی راحت برای استفاده شود. در قسمت کف این کالا یک دریچه مخصوص تخلیه آب و یک دریچه آب نیز در دیواره داخلی بدنه به کار برده شده تا امکان ورود و خروج آب به دستگاه همراه این جکوزی را داشته باشد. اما دستگاه همراه این جکوزی بادی به صورت مجزا پس از راه اندازی این محصول به بدنه وصل شده و امکان گرم و تصفیه کردن آب را خواهد داشت. دستگاهی دیجیتالی که دارای تنظیمات مخصوص دما و فشار آب بوده و توسط برق شهری کار خواهد کرد. دمای آب این جکوزی به وسیله دستگاه هیتر قابلیت افزایش تا 40 درجه سانتی گراد داشته و به راحتی قابل تنظیم خواهد بود.

 

جنس بدنه جکوزی

جنس بدنه ای که این جکوزی بادی پرتابل داشته از نوع پلاستیک PVC دولایه با روکش برزنتی بوده و از روکش طرح چرم برای فضای داخل محصول استفاده شده است. این بدنه دارای ضخامت و کیفیت بالایی بوده تا مقاومت خوبی در برابر دما و فشار آب و حتی ساییدگی های سطحی داشته باشد. همچنین در صورت استفاده از این جکوزی در فضای باز و قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به آن وارد نخواهد شد.  بنابراین می توان با خیالی آسوده از این کالا در فضای باز استفاده کرد. یکی از بهترین ویژگی های جنس بدنه این کالا انعطاف بالای آن با وجود ضخامت خوب بدنه بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتری را فراهم خواهد ساخت تا به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل باشد. همچنین در صورت آسیب دیدن به هر نقطه ای از بدنه به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود تا به استفاده یک باره از این نوع محصولات خاتمه دهد.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای این جکوزی بادی بست وی در نظر گرفته شده معادل (طول: 180 سانتی متر ، عرض: 180 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده 2 الی 4 نفر در سنین بزرگسال خواهد بود. این ابعاد در واقع ابعاد راه اندازی شده این کالا بوده که در صورت تخلیه باد بدنه و جمع کردن آن این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. گفتنی است که ابعاد ذکر شده شامل تمام قسمت های بدنه شده بنابراین فضای مفید داخل بدنه مقداری کمتر خواهد بود. این مقدار ابعاد قادر است تا ظرفیت آب 840 لیتری داشته باشد. ظرفیت آبی که 80 درصد حجم بدنه را در بر خواهد گرفت. اما ارتفاعی که این جکوزی بادی داشته تا قسمت لبه بدنه بوده به همین دلیل عمق مفید آن حدود 60 الی 65 سانتی متر خواهد بود تا از سر ریز شدن آب جلوگیری شود. وزن این کالا با توجه به داشتن لوازم همراه خود به 39.7 کیلوگرم رسیده و وزن جکوزی در حالت پر شده 879 کیلوگرم خواهد بود.

ویژگی ها و امکانات همراه

از ویژگی های بسیار کاربردی جکوزی بادی بست وی مدل HAWAII می توان به قابلیت حمل و استفاده از آن در هر مکان مورد نظری مانند باغ ، ویلا و مکان های ورزشی اشاره نمود. بدنه اصلی این محصول وزن و حجم بسیار کمی داشته و به راحتی توسط هر نوع وسیله نقلیه ای قابل حمل خواهد بود. همراه این جکوزی پیش ساخته یک زیرانداز و یک درپوش قرار داده شده تا موجب مراقبت ها بهتر از این کالا شود. گفتنی است که درپوش آن امکان وصل شدن به بدنه توسط قفل های پلاستیکی سرخود را خواهد داشت. از دیگر امکانات و ویژگی های دیگر این جکوزی بادی می توان به داشتن فشار سنج و راه اندازی سریع در کمترین زمان ممکن اشاره نمود. این کالا توسط شرکت اینتکس قابلیت عرضه به تمامی نقاط ایران را خواهد داشت.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...