جکوزی بادی خانوادگی جدید بست وی

bestway 60001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی خانوادگی جدید بست وی یک جکوزی فوق العاده با کیفیت و با ویژگی های عالی است که شما می توانید از آن برای آب تنی و ریلکس کردن در داخل آب استفاده کنید . جکوزی های بادی به مانند جکوزی های دیگر می تواند حوض های آب گرم بسیار عالی را برای شما ایجاد کنند تا بتوانید برای جنبه های تفریحی و همچنین درمانی از آن ها استفاده کنید . این جکوزی دارای بدنه بادی بوده و یکی از جکوزی های فوق پیشرفته است که حتی قابلیت جابجایی بسیار آسان را دارد . به این نوع جکوزی بادی ، جکوزی پرتابل و قابل حمل نیز گفته می شود . این جکوزی بیشتر برای استفاده یک الی دو نفره ساخته شده است و قطری معادل 180 سانتی متر و ارتفاع 66 سانتی متری را داراست . وزن آن 34 کیلوگرم است که شامل خود جکوزی بادی به همراه سیستم گرمایشی و سایر متعلقات می شود . این جکوزی ظرفیتی 669 لیتری دارد و بدنه آن از جنس برزنت ساخته شده است که بسیار مقاوم بوده و در برابر رطوبت نیز کیفیت خوبی را از خود خواهد داشت . برای اینکه شما بتوانید دما و سایر مشخصه های جکوزی بادی را کنترل کنید یک پنل کنترل دیجیتالی پیشرفته برای این محصول از سوی بست وی در نظر گرفته شده است که می توانید از آن استفاده کنید . همچنین سیستم گرمایشی این محصول دارای تایمر است تا بتوانید در مصرف برق صرفه جویی کنید . شما می توانید جکوزی بادی خانوادگی بست وی را با قیمت بسیار مناسب و ارزان از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . 

  • جکوزی بادی خانوادگی جدید بست وی
  • قطر : 180 سانتی متر
  • ارتفاع : 66 سانتی متر
  • وزن : 34 کیلو گرم
  • ظرفیت آب : 669 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته
  • سیستم گرمایش با تایمر برای صرفه جویی در مصرف برق
  • سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه
  • دارای درپوش برزنتی به ابعاد دهانه جکوزی
  • کد محصول : bestway 60001

جکوزی بادی خانوادگی جدید بست وی یک جکوزی بسیار خوب است که برای استفاده خانگی ساخته شده است . این جکوزی را شرکت بست وی ساخته است و شما می توانید از آن شبیه به یک استخر استفاده کنید که تفاوت آن با استفاده ها در این است که شما می توانید با استفاده از سیستم گرمایشی که بر روی جکوزی بادی نصب می شود ، آب داخل جکوزی را داغ کرده و در درجه ای که دوست دارید آن را نگهدارید و از جکوزی استفاده کنید . شما می توانید در جکوزی نشسته و یا تقریبا دراز بکشید . به دلیل اینکه جکوزی بادی خانوادگی جدید بست وی بزرگ است و شما بسیار راحت خواهید بود . برای همین است که این جکوزی بادی یک جکوزی بادی خانوادگی محسوب می شود و خانواده ها می توانند در کنار هم از جکوزی بادی بست وی استفاده کنند . 

جکوزی بادی خانوادگی جدید بست وی در واقع برای استفاده 4 نفره ساخته شده است و هر چهار نفر می توانند در کنار یکدیگر نشسته و از جکوزی استفاده کنند . مطمعنا اگر دو نفره از جکوزی بادی اسفاده کنید جا بسیار بزرگ تر خواهد شد و شما می توانید پاهای خود را دراز کنید . این جکوزی بادی به صورت دایره ای شکل ساخته شده است و برای اندازه گیری آن از قطر استفاده می شود . قطر جکوزی بادی خانوادگی جدید بست وی 180 سانتی متر می باشد و ارتفاع جکوزی همچنین 66 سانتی متر است . برای همین است که شما می توانید بسیار راحت از جکوزی بادی استفاده کنید و داخل آن بشینید . شما می توانید سطح آب و ارتفاع آب را تعیین کنید . 

وزن جکوزی بادی خانوادگی جدید بست وی به همراه سیستم گرمایشی جکوزی 34 کیلوگرم می باشد . این سیستم گرمایشی هوشمند است و دارای تایمر می باشد ، برای همین شما می توانید با قرار دادن و تنظیم کردن تایمر مدت زمان گرم شدن جکوزی بادی را مشخص کنید . همچنین شما می توانید از پنل کنترلی اینکار را انجام دهید . پنل کنترلی که در این جکوزی بادی استفاده شده است از نوع دیجیتالی پیشرفته است که می تواند به صورت کامل تمامی جزئیات جکوزی و تنظیمات را ببینید و آن را تغییر دهید . همانطور که فروشگاه اینتکس تایید کرده است ، این جکوزی بادی دارای سیستم ماساژ است که از طریق دریچه های موجود انجام می شود . این دریچه ها در بدنه جکوزی بادی قرار دارد . 

بدنه این جکوزی بادی است و طراحی آن شبیه به استخر هاست و از پی وی سی برای تولید آن استفاده شده است ولی این پی وی سی به صورت برزنتی است و برای همین کیفیتش بسیار بالاتر خواهد بود . برای همین است که شما نیاز دارید که برای استفاده کردن از جکوزی بادی آن را راه اندازی کنید . بعد از اینکه جکوزی بادی خانوادگی جدید بست وی را باد کردید می تواندی با مقدار 669 لیتر ، کاملا جکوزی بادی را با آب پر کنید و سپس داخل آن بروید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...