جکوزی بادی خانوادگی طرح حصیری بست وی

bestway 60019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
45,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی خانوادگی طرح حصیری بست وی از بهترین جکوزی های ساخته توسط برند بست وی می باشد که تمامی خصوصیت های یک جکوزی بی نظیر را داشته و شما می توانید یک فضای بسیار بزرگی را برای استفاده چهار نفره داشته باشید . به همین دلیل نیز به این جکوزی بادی ، جکوزی بادی خانوادگی گفته می شود . این محصول به صورت بادی طراحی شده است و جنس بدنه آن از پی وی سی برزنتی است که خاصیت باد شدن را دارا می باشد . این جکوزی بادی 196 سانتی متر قطر دارد و ارتفاع آن به 71 سانتی متر می رسد ، به همین دلیل می توان گفت که یکی از بزرگترین مدل های فروشگاه اینتکس و برند بست وی می باشد و به همین دلیل وزنی نسبتا بیشتر از سایر جکوزی های بادی دارد . همچنین ظرفیت جکوزی بادی خانوادگی طرح حصیری بست وی 916 لیتر می باشد . یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این جکوزی بادی که باعث منحصر به فرد شدن آن شده و آن را به یکی از زیبا ترین جکوزی های بادی تبدیل کرده است ، طراحی حصیری بدنه جکوزی بادی می باشد . این محصول دارای سیستم گرمایشی تایمر دار بوده و مصرف برق کمی را به همین دارد . همچنین سیستم ماساژ در آن وجود داشته و برای کنترل گرمایش و دمای جکوزی بادی پنل دیجیتالی پیشرفته برای محصول در نظر گرفته شده است . 

  • جکوزی بادی خانوادگی طرح حصیری بست وی
  • قطر : 196 سانتی متر
  • ارتفاع : 71 سانتی متر
  • وزن : 42 کیلو گرم
  • ظرفیت آب : 916 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته
  • سیستم گرمایش با تایمر برای صرفه جویی در مصرف برق
  • سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه
  • دارای درپوش برزنتی با قفل ایمنی به ابعاد دهانه جکوزی
  • کد محصول : bestway 60019

جکوزی بادی خانوادگی طرح حصیری بست وی

جکوزی بادی خانوادگی طرح حصیری بست وی از جکوزی های مدرن و بسیار با کیفیت فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که در ابعاد بزرگی ساخته شده و از آن به عنوان جکوزی بادی خانوادگی یاد می شود . جکوزی های بادی یکی از بهترین انتخاب برای آن دسته از افرادی خواهد بود که دوست ندارند هزینه زیادی را برای ساخت جکوزی های بتنی کنند و همچنین فضای کافی را برای اینکار ندارند . بنابراین انتخاب و خرید جکوزی بادی خانوادگی می تواند یک انتخاب خوب و بسیار عالی برای آن ها باشد تا بتوانند برای ریلکس کردن در آب از این نوع از جکوزی های جدید استفاده کنند . تنوع در جکوزی های بادی بسیار زیاد بوده و شما می توانید این محصولات را در ابعادی مختلف و با طرح های گرد و یا مربعی شکل خریداری کنید . البته جکوزی بادی خانوادگی طرح حصیری بست وی به صورت گرد طراحی شده است که زیبایی خاص خود را دارد . 

جکوزی بادی خانوادگی طرح حصیری بست وی توسط شرکت بزرگ بست وی ساخته شده است و می توان گفت که نام خود برند می تواند تضمین کننده کیفیت جکوزی بادی باشد ، برای اینکه بست وی یکی از برند های نامی در زمینه تولید و فروش جکوزی بادی و انواع محصولات بادی در دنیا بوده و خرید از این برند بسیار پیشنهاد می شود . بست وی تجربه بسیار بالایی در این زمینه دارد و سعی کرده است تا با استفاده از بهترین متریال ها و بهترین طراحی ، جکوزی های بادی فوق العاده با کیفیتی را ایجاد کند . به عنوان مثال جکوزی بادی خانوادگی طرح حصیری بست وی دارای بدنه ای قطور و بسیار ضخیم است که انواع وسیله ها و تجهیزات مورد نیاز جکوزی نیز در کنار آن قرار داده شده است . 

قطر جکوزی بادی خانوادگی طرح حصیری بست وی 196 سانتی متر است و ارتفاع آن نیز 71 سانتی متر می باشد . از این استخر بادی چهار نفر می توانند به صورت همزمان استفاده کنند ، برای اینکه فضای بزرگی را دارد . از آن جا که مطلع هستید ، جکوزی های بادی تفاوت های بزرگی با استخر ها داشته و این محصولات بیشتر برای استراحت کردن و ریلکس کردن بوده و همچنین می توان از خاصیت درمانی آن ها نیز استفاده کرد . برای اینکه جکوزی ها به آب گرم خود معروف هستند و تفاوت عمده آن با سایر جکوزی های بادی در همین نکته است . این محصولات بادی در کنار خود وسیله های کاربردی بسیار عالی دارند که می توانید با استفاده از آن ها آب داخل جکوزی را گرم کنید .

یکی از بهترین وسیله هایی که در کنار این جکوزی بادی قرار دارد ، هیتر آب یا همان آبگرمکن مخصوص جکوزی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن آب داخل جکوزی را گرم کنید . این جکوزی و هیتر آن قابلیت تنظیم را داشته و شما می توانید دمای آب را آنطور که مد نظرتان است ، تنظیم کنید . بنابراین اگر دوست دارید که از آب بسیار داغ استفاده کنید ، می توانید درجه را افزایش دهید و یا برعکس آن را انجام دهید . این جکوزی بادی دارای پنل کنترل کننده دیجیتال پیشرفته بوده و شما می توانید از این پنل به راحتی جکوزی بادی را کنترل کنید . سیستم گرمایشی این جکوزی بادی دارای تایمر بوده که می تواند برای صرفه جویی در مصرف برق بسیار موثر باشد . 

یک ویژگی بسیار خوبی که در این جکوزی بادی وجود دارد دارا بودن سیستم ماساژ در بدنه و دریچه های موجود در بدنه جکوزی بادی می باشد . شما می توانید با فعال کردن این بخش ها ، زمانی که در جکوزی نشسته و به دیواره های آن تکیه داده اید ، جکوزی بدن شما را ماساژ خواهد داد . به منظور جلوگیری از ورود گرد و غبار و یا جلوگیری از سرد شدن آب جکوزی در مواقعی که از آن استفاده نمی کنید ، می توانید درپوش جکوزی بادی را بر روی آن قرار دهید تا مانع از سرد شدن آب شود . جنس درپوش جکوزی از برزنت بوده و جنس بدنه خود جکوزی بادی از پی وی سی برزنتی می باشد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...