جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی

bestway 60005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
47,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی یک جکوزی بادی فوق العاده زیبا و شیک می باشد که دارای بدنه ای شبیه به چوب دارد که آن را بسیار شکیل و دوست داشتنی کرده است . جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی برای استفاده خانوادگی کاربرد دارد و می تواند برای 4 نفر به راحتی مورد استفاده قرار بگیرد . به همین دلیل است که به آن جکوزی بادی خانوادگی گفته می شود . این جکوزی بادی قطری 180 سانتی متری داشته و ارتفاع آن 66 سانتی متری می باشد . بنابراین هر 4 نفر به راحتی می توانند از جکوزی بادی استفاده کنند و داخل آن نشینند . این جکوزی بادی از پی وی سی برزنتی ساخته شده است که در برابر رطوبت مقاوم بوده و همچنین دمای آب تاثیری بر کیفیت جکوزی بادی ندارد . این جکوزی بادی دارای سیستم گرمایشی بسیار خوبی است که برای کنترل کردن آن یک پنل کنترلی دیجیتالی در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید به سادگی دمای آب را کنترل کنید . گرمکن این جکوزی بادی دارای تایمر است که می تواند به صورت اتوماتیک آب را گرم کند و در مصرف برق نیز صرفه جویی نماید . همچنین جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی دارای سیستم ماساژ می باشد که از طریق دریچه های موجود در بدنه می تواند این کار را انجام دهد . شما می توانید جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی را به همراه درپوش برزنتی از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید .

  • جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی
  • قطر : 180 سانتی متر
  • ارتفاع : 66 سانتی متر
  • وزن : 34 کیلو گرم
  • ظرفیت آب : 669 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته
  • سیستم گرمایش با تایمر برای صرفه جویی در مصرف برق
  • سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه
  • دارای درپوش برزنتی به ابعاد دهانه جکوزی
  • کد محصول : bestway 60005

جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی یک جکوزی بزرگ است که برای استفاده کردن خانوادگی ساخته شده تا اگر دوست دارید که یک جکوزی بادی بزرگ داشته باشید ، جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی را از فروشگاه اینتکس خریداری و از آن استفاده کنید . جکوزی بادی بیشتر برای استفاده دو نفره یا چهار نفره ساخته می شود ، برای همین با توجه به اندازه ای که جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی دارد ، 4 نفر می توانند از آن استفاده کنند . این جکوزی بادی بسیار زیباست و بدنه آن طرح چوب است ، برای همین در میان انواع جکوزی های بادی پر فروش قرار گرفته است .

جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی می تواند شبیه به یک استخر باشد ، ولی تفاوتی که دارد این است که جکوزی بادی دارای گرمکن است و این گرمکن می تواند آب داخل جکوزی را با دمایی که دوست دارید تنظیم کند تا شما یک استخری داشته باشید که آب آن گرم است و می توانید احساس خوبی را داشته باشید . بست وی برای اینکه جکوزی بادی خانوادگی را با طراحی چوب ساخته است ، ظاهر آن اصلا شبیه به یک محصول بادی نیست و اگر دوست دارید که اینچنین باشد ، می توانید جکوزی بادی طرح دار خریداری کنید که در فروشگاه اینتکس مدل هایی از این نوع جکوزی های بادی جدید وجود دارد .

قطر جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی 180 سانتی متر است و ارتفاعی که جکوزی بادی دارد 66 سانتی متر است . این اندازه دقیقا برای جکوزی های بادی استفاده می شود که چهار نفر بتوانند از جکوزی بادی استفاده کنند . دلیل اینکه این جکوزی بادی برای خانواده هاست ، همان بزرگ بودن جکوزی بادی است . این جکوزی بادی را می توانید در هر جایی راه اندازی کنید . بدنه جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی از پی وی سی برزنتی ساخته شده است و کیفیت آن بسیار بالاست .

کیفیت مهم ترین چیز در خرید جکوزی بادی است که بست وی به خوبی با استفاده از پی وی سی برزنتی کیفیت جکوزی بادی را بیشتر کرده است . وزن جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی 34 کیلوگرم است و حجم جکوزی بادی 669 لیتر می باشد . جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته است و برای اینکه جکوزی بادی را بتوانید تنظیم کنید می توانید از این پنل کنترلی که دارای صفحه نمایش دیجیتالی است استفاده کنید و تنظیمات را انجام دهید .

جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی دارای سیستم ماساژ است که از طریق دریچه های موجود در بدنه امکان پذیر است و اگر دوست دارید که جکوزی بادی بتواند شما را ماساژ بدهد می توانید از جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی استفاده کنید . یک قابلیت بسیار خوب دیگری که جکوزی بادی خانوادگی طرح چوب بست وی دارد ، این است که شما می توانید از تایمری که برای سیستم گرمایش جکوزی بادی در نظر گرفته شده است به جهت صرفه جویی در مصرف برق استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...