جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی

bestway 60085

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
48,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی یک جکوزی بادی جدید و بسیار پر طرفدار است که دارای ظاهر زیبا بوده و بدنه آن به صورت طراحی چوب ساخته شده است ، به همین دلیل به عنوان یک جکوزی بادی لوکس می توانید از آن استفاده کنید . از ویژگی های بسیار خوب جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی می توان به پرتابل بودن و قابل حمل بودن آن اشاره کرد . این جکوزی دارای بدنه بادی بوده و جنس بدنه آن از پی وی سی برزنتی می باشد که قابلیت باد شدن را داراست . این جکوزی بادی بیشتر برای استفاده خانگی بوده و می توانید آن را در هر جایی حتی در فضای باز هم راه اندازی کنید . قطر جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی 180 سانتی متر و ارتفاع آن 66 سانتی متر می باشد . وزنی که این جکوزی بادی دارد ، 34 کیلوگرم بوده که امکان جابجایی را برای شما راحت تر خواهد کرد . با توجه به ابعادی که جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی دارد در درون آن 669 لیتر آب می توانید بریزید تا پر شود . گرمکنی که برای جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی در نظر گرفته شده است می تواند به خوبی این مقدار آب را گرم کند . سیستم گرمایشی این جکوزی بادی قابلیت کنترل داشته و با کمک پنل دیجیتالی که هوشمند است ، می توانید به بهترین شکل جکوزی را راه اندازی کنید . درپوشی که جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی دارد نیز از جنس برزنت بوده و دارای قفل می باشد . شما می توانید جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی را به عنوان یک پکیج کامل از فروشگاه اینترنتی اینتکس انتخاب و خریداری کنید . 

  • جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی
  • قطر : 180 سانتی متر
  • ارتفاع : 66 سانتی متر
  • وزن : 34 کیلو گرم
  • ظرفیت آب : 669 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته
  • سیستم گرمایش با تایمر برای صرفه جویی برق
  • سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه
  • دارای درپوش برزنتی به ابعاد دهانه جکوزی
  • کد محصول : bestway 60085

جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی

جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی از جدید ترین جکوزی های بادی طراحی شده بازار است که شما می توانید از آن برای آب تنی و ریلکس کردن در داخل آب استفاده کنید . چکوزی های بادی همان ویژگی های بسیار خوب جکوزی های خانگی و عمومی را دارد که شاید از آن ها استفاده کرده باشید . با این تفاوت که جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی به صورت بادی طراحی شده است و برای ساخت آن از مصالح ، سرامیک و ... استفاده نشده است . این طراحی دقیقا ویژگی بسیار خوب جکوزی های بادی می باشد که باعث شده تا بسیاری از افراد از این نوع از جکوزی ها برای تفریحات آبی خود استفاده می کنند . 

جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی همانطور که از نامش مشخص است ، توسط شرکت بست وی تولید شده است ، این شرکت از بزرگترین تولید کنندگان محصولات بادی در دنیا می باشد که جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی و انواع جکوزی های بادی دیگر را در طرح ها و سایز های مختلف تولید کرده است . این برند یک برند معروف بوده و محصولات آن در واقع جزء محصولات بادی اورجینال قرار می گیرد ، برای همین است که فروشگاه اینترنتی اینتکس نیز این محصولات را موجود کرده است تا مشتریان بتوانند به راحتی جکوزی بادی اورجینال خود را انتخاب کرده و از آن استفاده کنند . 

جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی به صورت گرد طراحی شده است و ظرفیت آن و ابعاد آن بزرگ است . قطری که جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی گرد دارد ، 180 سانتی متر است و همچنین ارتفاع آن 66 سانتی متر می باشد . با توجه به ابعاد گفته شده ، جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی می تواند به راحتی تا 4 نفر را در داخل خود جای دهد و در واقع شرکت بست وی این محصول را با ظرفیت چهار نفره ساخته است تا شما بتوانید به صورت خانوادگی و یا دوستانه از این جکوزی بادی استفاده کنید . 

از آن جا که جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی برای استفاده خانگی ساخته شده است ، شما می توانید به راحتی آن را در هر زمانی که نیاز دارید ، راه اندازی کرده و استفاده کنید . راه اندازی جکوزی بادی نیز بسیار آسان و سریع بوده و شما می توانید بدون مشکل ، جکوزی های بادی خود را راه اندازی کرده و از آن ها استفاده کنید . از آن جا که جکوزی های بادی به صورت بادی طراحی شده اند ، در ابتدا نیاز است که برای راه اندازی این محصولات ، قسمت های بادی بدنه را راه اندازی کنید تا جکوزی فرم بگیرد . سپس باید به سراغ وسیله ها و ابزار هایی بروید که در کنار جکوزی بادی وجود دارد . 

یکی از این وسیله ها و تجهیزات بسیار کاربردی و ضروری برای جکوزی بادی خانگی طرح چوب بست وی ، گرمکن آب جکوزی است که شما می توانید آن را به بدنه جکوزی نصب کنید تا پس از آن بتوانید با استفاده از این وسیله بسیار عالی ، آب جکوزی را گرم کنید . جکوزی ها همواره با آب گرمی که در اختیار افراد قرار می دهند ، شناخته می شوند . برای همین است که شرکت بست وی این جکوزی بادی را به همراه آبگرمکن مخصوص جکوزی طراحی کرده است تا بتوانید شرایط را برای استفاده بسیار بهتر کنید . این جکوزی بادی ، دارای نمایشگر بر روی خود است که شما می توانید با استفاده از آن دمای آب و تنظیمات جکوزی بادی را کنترل کنید . 

این جکوزی بادی طراحی بی نظیر و بسیار زیبایی دارد ، برای اینکه شرکت بست وی بدنه آن را به صورت طرح دار و شبیه به طراحی چوبی تولید کرده است ، برای همین زیبایی ظاهری آن بیشتر از سایر جکوزی های بادی شده است و علاقه زیادی به استفاده از آن پیدا خواهید کرد . این جکوزی از بدنه ای با جنس پی وی سی تولید شده است و قابل استفاده در محیط های روباز مانند حیاط است ، بنابراین اگر دوست داشته باشید ، می توانید جکوزی بادی را در حمام ، پارکینگ ، حیاط خانه و ... راه اندازی و استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...