جکوزی بادی دو نفره

intex 78002

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
27,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی دو نفره یکی دیگر از جکوزی های با دوام و جذابی است که با توجه به ابعاد و اندازه هایی که دارد توانسته تا به سرعت به محبوبیت زیادی در میان افراد مختلف دست یابد. با توجه به این که این جکوزی یک محصول ایده آل برای دو نفر می باشد به همین دلیل قطعا می تواند به بهترین شکل ممکن نیاز شما را در جهت دارا بودن یک جکوزی مناسب و کامل برطرف سازد. در رابطه با خصوصیات این محصول باید عنوان کنیم که رنگ بدنه اصلی این جکوزی یکدست آبی می باشد اما شرکت تولید کننده سعی کرده تا رنگ کرم این محصول را هم ارائه کند تا دست شما در هنگام خرید باز باشد. از نظر جنس و کیفیت بدنه نیز باید عنوان کنیم که این جکوزی با بدنه ای از نوع PVC برزنت طراحی گردیده که این جنس در میان تولیدات جکوزی بادی یک نوع رایج و پر طرفدار می باشد. علاوه بر این ها در بخش کناری این محصول نمایشگر دیجیتال را هم می توانید مشاهده کنید که قابلیت تنظیم دمای آب و دیگر خصوصیات فوق العاده این محصول را در اختیار شما قرار خواهد داد. بهره مندی از زیرانداز و همین طور قابلیت نصب سریع و آسان نیز از دیگر خصوصیات خوب این جکوزی بادی به شمار می رود.

نوعگرد
ظرفيت آب802 ليتر
قطر175 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن37 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهاینتکس
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 839 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي 

جکوزی بادی دو نفره محصولی است که در این مطلب سعی داریم تا به صورت تخصصی به بررسی آن بپردازیم. قطعا این مسئله بسیار مهم خواهد بود که شما اگر قصد هزینه کردن در جهت خرید یک جکوزی بادی را دارید بتوانید قبل از هر چیز به ویژگی های آن محصول و همین طور خصوصیات آن اشراف کامل داشته باشید. در همین رابطه نیز در این بخش سعی خواهیم کرد که به صورت کامل در خصوص این موارد صحبت کنیم تا شما قبل از خرید هر آن چه که در خصوص جکوزی بادی دو نفره نیاز دارید را دانسته و با آگاهی دست به انتخاب این محصول بزنید....

شیوه طراحی و ساختار محصول

اولین بخش از بررسی این جکوزی بادی را به بررسی نوع طراحی و ساختار این محصول اختصاص داده ایم. اگر نگاهی دقیق به خصوصیات این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این جکوزی بادی دارای یک ساختار کاملا گرد می باشد. این گرد بودن محصول باعث شده تا مشتریان بتوانند پس از قرار گیری در داخل این جکوزی به راحتی از تمام فضای این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و از در اختیار داشتن این جکوزی لذت ببرند. این ساختار گرد هم چنین باعث خواهد شد تا شما به راحتی بتوانید این محصول را در فضای مد نظر خود قرار داده و بدون نگرانی از بابت نوع راه اندازی و اشغال فضای زیاد توسط این محصول بتوانید از آن استفاده نمایید.

دیگر مسئله در خصوص این جکوزی بادی بحث رنگ این محصول می باشد. اگر دقت کرده باشید رنگ اصلی این محصول به صورت یکدست آبی طراحی و تولید شده است اما بخش های داخلی این جکوزی دارای تفاوت رنگ بوده و با توجه به دارا بودن دو مدل از این محصول یک مدل دارای بخش داخلی سفید رنگ و مدل دیگر نیز با رنگ آبی آسمانی طراحی و تولید شده اند که این مسئله را هم باید در نظر داشته و با توجه به سلیقه خود دست به خرید و انتخاب این محصولات بزنید. بر روی بدنه این جکوزی بادی شما می توانید به صورت لاتین یک سری توضیحات را هم مشاهده نمایید که وجود این توضیحات باعث شده تا شما با رعایت کردن این موارد بتوانید به بهترین شکل ممکن از این محصول صحیح و سالم سالیان سال استفاده کنید.

هم چنین بخش های داخلی این جکوزی بادی نیز به گونه ای طراحی شده اند که شما این مزیت را در اختیار دارید که با توجه به طراحی موازی و شیار دار این محصول به بهترین شکل ممکن بتوانید از آن استفاده نموده و لذت ببرید. این ساختار موازی سبب می شود تا فرد در زمانی که به این محصول تکیه می دهد به هیچ عنوان احساس یکنواختی نکند و در واقع یک ساختار طبی و نرم و راحت را در اختیار داشته باشد. در کنار این موارد این محصول دارای صفحه نمایش دیجیتالی هم می باشد که وجود این صفحه نمایش باعث شده تا به راحتی بتوانید دمای آب و دیگر ویژگی های این جکوزی بادی زیبا را تنظیم نموده و از تمامی امکانات این محصول به بهترین شکل و راحت ترین روش ممکن استفاده نمایید.

جنس و کیفیت بدنه

در رابطه با جنس و کیفیت بدنه این محصول نیز باید عنوان کنیم که از نظر کیفیت هم این محصول توانسته تا به بهترین شکل ممکن نیاز مشتریان خود را برآورده سازد. در واقع شما می توانید مشاهده نمایید که بدنه اصلی این محصول با ساختاری برزنتی و با بهره مندی از جنس PVC طراحی و تولید شده است که قطعا این مورد باعث شده تا مشتریات با آسودگی خاطر بتوانند دست به خرید این محصول زده و نگران کیفیت این جکوزی بادی به هیچ عنوان نباشند. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که با توجه به ساختار موازی بخش های داخلی این محصول همان طور که اشاره کردیم این جکوزی یک محصول طبی بوده و باعث می شود تا از تعریق شما جلوگیری شود که این مسئله هم بسیار مهم خواهد بود.

ابعاد و اندازه های محصول

در رابطه با ابعاد و همین طور ظرفیت های این محصول نیز باید به یک سری نکات مهم دیگر هم اشاره کنیم. همان طور که می دانید این محصول دارای قطر 175 سانتی متر و همین طور ارتفاع 71 سانتی متر خواهد بود. این ابعاد برای استفاده دو نفر ایده آل است اما ممکن است که با توجه به ابعاد افرادی که قصد استفاده از این جکوزی را دارند ، بتوانید به صورت هم زمان 4 نفره هم از این جکوزی بادی استفاده نمایید. در کنار این موارد این جکوزی دارای ظرفیت آب 802 لیتر می باشد. این مقدار آب قطعا ظرفیت بالایی است و برای استفاده و راه اندازی این محصول زمان زیادی را می خواهد. هم چنین از نظر وزن در هنگام راه اندازی و قبل از پر کردن آب در داخل این محصول شما می توانید وزن 37 کیلو گرمی را مشاهده نمایید اما در حالت پر شده این محصول دارای وزن 839 کیلو گرم خواهد شد که قطعا بسیار سنگین بوده و تا قبل از پر کدن آب باید فضای مد نظر خود برای قرار دادن این جکوزی را تعیین نمایید زیرا پس از آن دیگر امکان جا به جایی ساده این محصول وجود نخواهد داشت.

حال با توجه به تمام موارد عنوان شده شما قادر خواهید بود تا با آگاهی کامل دست به انتخاب و خرید این جکوزی بادی زده و آن را از طریق سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران به سبد خرید خود اضافه کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...