جکوزی بادی طرح دار بست وی

bestway 54174

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
45,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی طرح دار بست وی یکی دیگر از محصولات فوق العاده ای است که شرکت بست وی در دسته بندی جکوزی های بادی ان را روانه بازار کرده است. در ابتدا اگر بخواهیم در خصوص طراحی این جکوزی صحبت کنیم باید عنوان کرد که رویه اصلی این جکوزی دارای طرح و نقش های مربعی شکل و خطوط مختلف در قسمت های گوناگون این جکوزی می باشد که سبب شده تا یک محصول چشم نواز را از این حیث شاهد باشیم. در خصوص نوع ساختار این جکوزی بادی هم می توان به گرد بودن و دارا بودن گرمکن اب و پمپ مخصوص این جکوزی اشاره کنیم که قطعا نکات مهمی در خصوص این محصول می باشد. علاوه بر این ها باید به دارا بودن صفحه نمایش دیجیتالی این جکوزی هم اشاره کنیم که به سادگی می توانید دمای اب و دیگر موارد را به صورت دستی کنترل نمایید. این جکوزی مناسب برای استفاده 4 تا 6 نفر به صورت هم زمان می باشد که به دلیل داشتن ابعاد مناسب نیز قابل استفاده در داخل منزل هم خواهد بود. این کالا هم چنین امکان نصب و راه اندازی ساده و اسان را هم دارا بوده و در کنار ان تجهیزاتی همچون قرص کلر و فیلتر را هم می توانید مشاهده نمایید که از ویژگی های این جکوزی بادی به شمار می رود. هم اکنون این محصول از سایت فروشگاه اینتکس در ایران قابل خرید خواهد بود.

نوعگرد
ظرفيت آب795 ليتر
قطر196 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن67.6 کیلوگرم
جنس بدنهPVC
تعداد4-6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 864 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، شناور قرص کلر، فیلتر

جکوزی بادی طرح دار بست وی

استفاده از جکوزی بادی این روز ها در داخل منزل و یا باغ و حیاط خانه به یک عامل رایج تبدیل شده است که می توانید با توجه به نیاز خود و هم چنین مزیت ها و مقابپیسه جکوزی های مختلف با هم یک انتخاب عالی را داشته باشید. در همین راستا نیز جکوزی بادی طرح دار بست وی یکی از همین جکوزی هایی است که با دارا بودن کیفیت عالی و هم چنین طرح و نقش فوق العاده ای که دارد باعث جذابیت زیاد این محصول شده است. ما هم در این مقاله سعی داریم تا تمامی این موارد را به صورت کامل برای شما شرح دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا در اولین نگاه برای انتخاب این محصول شما با نوع ساختار و همین طور جزئیات بدنه و رویه اصلی این جکوزی رو به رو خواهید شد. در همین رابطه نیز می توان عنوان کرد که این جکوزی با بهره گیری از ظاهر گردی که دارد باعث شده تا یک محصول کاملا جذاب و عالی را شاهد باشید که باعث شده تا مشتریان زیادی را جذب خود کند. اگر نگاه دقیق تری به رویه اصلی این محصول بیندازید می توانید متوجه شوید که این جکوزی دارای طرح چهارخانه ریز می باشد که با بهره گیری از رنگ سفید و مشکی تولید و روانه بازار شده است. هم چنین بر روی بدنه این جکوزی مدل این محصول و شرکت سازنده ان را هم می توانیم مشاهده کنید که قطعا عامل مهمی در انتخاب این جکوزی می باشد. در بخش کناری این جکوزی هم می توانید پمپ و سیستم گرمایش و تنظیم فشار و پمپ این جکوزی را هم ببینید که به بهترین شکل ممکن در کنار این جکوزی تعبیه شده است. تمامی این موارد در کنار دارا بودن نمایشگر دیجیتالی و قابلیت نصب سریع از مهم ترین مزایای این جکوزی به شمار می رود که در ادامه به دیگر خصوصیات این محصول هم اشاره خواهیم کرد.

جنس بدنه

دیگر عامل مهمی که باعث می شود تا با در نظر گرفتن ان این جکوزی را انتخاب کنید بحث جنس بدنه این محصول می باشد که قطعا در کنار بحث طراحی و همین طور خصوصیات این جکوزی ، دیگر عامل مهم در انتخاب می باشد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این جکوزی با بهره گیری از جنس PVC روانه بازار شده است که این جنس تمامی بخش های این محصول را در بر گرفته است. هم چنین ضخامت لایه های این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات مهم این جکوزی به شمار می رود.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد این جکوزی نیز می توانیم عنوان کنیم که این محصول دارای قطر 196 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 71 سانتی متر خواهد بود که این ابعاد مناسب برای استفاده 4 تا 6 نفر به صورت هم زمان بوده و باعث شده تا یک جکوزی بزرگ و خانوادگی را شاهد باشیم. همچنین وزن این جکوزی 67.6 کیلو گرم بوده و در حالت پر شده نیز دارای وزن 864 کیلو گرمی می باشد. تمامی این موارد از ویژگی های ابعاد و وزن این محصول به شمار می رود.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

شما برای راه اندازی این محصول پس از خارج کردن کامل این جکوزی از داخل بسته بندی باید ان را بر روی زمین قرار دهید. پس از ان نیز می توانید به سادگی و با استفاده از پمپ باد موجود در کنار این جکوزی ان را به برق متصل نموده و سعی کنید تا به راحتی این جکوزی را باد کنید. این کار به صورت اتوماتیک انجام شده و شما تنها می بایست این جکوزی را پس از باد شدن کامل از برق بکشید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که پس از باد کردن و پر کردن اب داخلی این جکوزی حال می توانید با تنظیم فشار اب و میزان دمای اب از این محصول به شکل دلخواه خود بهره مند شوید. باید به این مسئله هم اشاره کنیم که مراقبت از این کالا هم کاری ساده و اسان بوده و با رعایت یک سری اصول نظیر دور کردن اشیا نوک تیز انجام می شود.

جمع بندی

جکوزی بادی طرح دار بست وی یک محصول فوق العاده در بین جکوزی های موجود در بازار می باشد که با دارا بودن قرص کلر و فیلتر و هم چنین قابلیت راه اندازی سریع سبب شده تا یک محصول معقول را شاهد باشیم که می توانید هم اکنون ان را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...