جکوزی بادی طرح چوب بست وی

bestway 54189

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
51,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی اگر شما هم جزو افرادی هستید که به دنبال خرید یک جکوزی بادی فوق العاده زیبا و در عین حال با کیفیت می گردید ، جکوزی بادی طرح چوب بست وی یک پیشنهاد فوق العاده برای شما به شمار می رود. این کالا با بهره گیری از طرحی شبیه به چوب سبب شده تااز این حیث با تمام جکوزی های موجود در بازار متمایز گردد که خصوصیت مهم این محصول به شمار می رود. علاوه بر این ها دارا بودن درپوش و زیر انداز هم از دیگر مزایای مهم این محصول می باشد که قطعا بسیار مهم و اساسی خواهد بود. هم چنین مهم ترین مزیت این جکوزی دارا بودن مقاومت بدنه بالا و هم چنین ضخامت فوق العاده این محصول است که باعث شده تا به راحتی اسیب نبیند. این عامل به سبب دارا بودن رویه برزنتی و PVC این جکوزی خواهد بود. علاوه بر این ها شما برای راه اندازی این جکوزی می توانید از پمپ باد سر خود این محصول بهره مند شوید که به راحتی قادر به باد کردن این محصول خواهید بود. علاوه بر این ها دارا بودن قابلیت تنظیم دما و هم چنین فشار اب هم از دیگر مواردی است که این جکوزی در اختیار شما خواهد گذاشت. این محصول هم اکنون از فروشگاه محصولات بادی در ایران قابل خرید با قیمت مناسب و ارزان و ارسال سریع درب منزل می باشد.

نوعگرد
ظرفيت آب1098 ليتر
قطر216 سانتي متر
ارتفاع71 سانتي متر
وزن40 کیلوگرم
جنس بدنهPVC دو لایه مقاوم
پمپ تصفيه
نوع پمپسرخود
درپوش
زيرانداز
شرکت سازندهاينتکس
ساير ويژگي هاقابليت نصب در مدت زمان چند دقیقه
دارای پمپ باد سرخود
داراي گارانتي
اقلام همراهDVD آموزشي، بسته تعميرات

جکوزی بادی طرح چوب بست وی

جکوزی های بادی موجود در بازار انواع مختلفی دارند که هر یک نیز دارای خصوصیات منحصر به فرد خود خواهند بود. در این بین نیز جکوزی های وجود دارد که از نظر ظاهر و شکل و شمایل با تمامی این دسته از محصولات متفاوت بوده و قطعا ظاهر زیبای ان ها باعث می شود تا یک جکوزی فوق العاده را شاهد باشیم. جکوزی بادی طرح چوب بست وی نیز از همین دسته محصولات می باشد که با دارا بودن ظاهر زیبای خود در کنار داشتن امکانات فوق العاده سبب شده تا به یک پیشنهاد عالی بدل گردد که در ادامه به خصوصیات ان نیز خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین نکته و در واقع مهم ترین خصوصیت این محصول که سبب شده تا با تمامی جکوزی های بادی موجود در بازار متفاوت شود بحث ظاهر و ساختار این جکوزی می باشد که قطعا عاملی مهم و تاثیر گذار در دید مشتری خواهد بود. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که از نظر ساختاری این جکوزی از نوع گرد تولید شده است که رویه اصلی ان را نیز طرحی چوبی شکل داده است که قطعا می توان ان را خاص ترین جکوزی موجود در بازار نامگذاری کرد. این محصول در کنار دارا بودن این طرح زیبا دارای دستگیره های حمل نیز در کناره های خود می باشد که در هنگام باد کردن و قبل از پر کردن اب می توانید به سادگی این جکوزی را جا به جا نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که دارا بودن محفظه های تخلیه اب بر روی بدنه این جکوزی هم عامل مهم دیگری خواهد بود. این محصول دارای یک عدد صفحه نمایشگر دیجیتالی بوده که قادر خواهید بود تا با استفاده از ان به راحتی این جکوزی و دمای اب و فشار ان را کنترل نمایید. تمامی این موارد در کنار دارا بودن زیر انداز و درپوش این محصول از خصوصیات فوق العاده این جکوزی به شمار می رود.

جنس بدنه

شاید این سوال برای شما پیش امده باشد که این جکوزی چه مقدار مقاومت دارد و ایا می توان به ان اطمینان کرده و با خیال راحت اقدام به خرید این جکوزی نمود یا خیر ؟ جواب این سوال کاملا واضح می باشد زیرا این جکوزی با بهره گیری از رویه ای با جنس PVC دو لایه مقاوم و برزنتی سبب شده تا یک کالای ایده ال و با دوام را شاهد باشیم که با دارا بودن ضخامت فوق العاده سبب گشته تا این محصول کاملا با کیفیت شود که قطعا می توانید از ان در هر شرایطی استفاده نموده و لذت ببرید.

ابعاد و وزن

دیگر عامل در انتخاب این جکوزی نیز دارا بودن ابعاد استاندارد و در واقع بزرگ این محصول است که ان را به یک جکوزی خانوادگی تبدیل کرده است که با خیال راحت می توانید تا 6 نفر هم از ان استفاده کنید. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که این جکوزی دارای قطر 216 سانتی متر و همین طور ارتفاع 71 سانتی متر می باشد که تمامی این موارد از ویژگی های فوق العاده این جکوزی در بخش ابعاد به شمار می رود. هم چنین دارا بودن وزن 40 کیلو گرمی این جکوزی هم نشان از سبک وزن بودن این محصول در مقایسه با دیگر جکوزی ها می دهد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این جکوزی دارای یک عدد پمپ باد سر خود خواهد بود که باعث شده تا راه اندازی این جکوزی کاری کاملا ساده و اسان شود و شما بتوانید در کمترین زمان ممکن این محصول را راه اندازی نموده و از ان استفاده کنید. در همین خصوص نیز می توان عنوان کنیم که پس از متصل کردن به برق این کالا راه اندازی شده و با پر کردن اب این جکوزی می توانید از داشتن ان لذت ببرید. در کنار این جکوزی یک عدد DVD اموزشی هم قرار گرفته است که با استفاده از ان هم می توانید اموزش های مربوط به راه اندازی و هم چنین مراقبت از این محصول را به صورت کامل فرا گرفته و به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

جکوزی بادی طرح چوب بست وی یک جکوزی فوق العاده با دارا بودن قابلیت نصب و راه اندازی در چند دقیقه می باشد که دارای درپوش، زیرانداز ، پمپ تصفیه و بسته نعمیرات بوده و با قیمت ارزان از نمایندگی رسمی اینتکس قابل خرید خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...