جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی

bestway 60059

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
32,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی از جکوزی های بادی جدید شرکت بست وی می باشد که در سال 2022 ساخته شده است و می توان گفت که یکی از بزرگترین جکوزی های بادی این شرکت است که نزدیک به دو متر یعنی دقیقا 196 سانتی متر قطر داشته و ارتفاع آن نیز 66 سانتی متر است . به همین منظور می توان گفت که جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی برای استفاده سه تا چهار نفره مناسب بوده و شما می توانید برای استراحت کردن و ریلکس کردن در یک جکوزی مدرن با آب گرم از جکوزی بادی استفاده کنید . این جکوزی بادی قابلیت کنترل دما را داشته و سیستم گرمایشی آن بسیار عالی و قابل کنترل است ، همچنین دارای تایمر بوده که می توانید برای صرفه جویی در مصرف برق ، جکوزی بادی و گرمکن آب را زمانبندی کنید . همچنین جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی دارای سیستم ماساژ بوده که می توانید برای استراحت کردن از آن کمک بگیرید . از سایر قابلیت ها و ویژگی های جکوزی بادی مدل هالیوود می توان به پنل کنترل دیجیتال پیشرفته آن اشاره نمود . برای ساخت و تولید این محصول از لایه های پی وی سی برزنتی استفاده شده است که بسیار ضخیم است . ظرفیت داخل جکوزی 908 لیتر می باشد . این جکوزی بادی دارای چراغ بوده که می توانید رنگ جکوزی را تغییر داده و فضا را نورانی کنید . این چراغ ال ای دی قابلیت تغییر نور از طریق کنترل از راه دور را نیز دارد . 

  • جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی
  • قطر : 196 سانتی متر
  • ارتفاع : 66 سانتی متر
  • وزن : 39 کیلو گرم
  • ظرفیت آب : 908 لیتر
  • جنس بدنه : پی وی سی برزنتی
  • دارای پنل کنترل دیجیتال پیشرفته
  • دارای ال ای دی های رنگی با قابلیت کنترل از راه دور
  • سیستم گرمایش با تایمر برای صرفه جویی در مصرف برق
  • سیستم ماساژ از طریق دریچه های موجود در بدنه
  • دارای درپوش برزنتی به ابعاد دهانه جکوزی
  • کد محصول : bestway 60059

جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی یک جکوزی بادی جدید است که بست وی آن را تولید کرده و همچنین یک جکوزی زیباست که دارای چراغ ال ای دی می باشد . این چراغ ال ای دی باعث می شود که جکوزی بادی بسیار زیبا تر از همیشه باشد ، شما می توانید رنگ چراغ جکوزی بادی را تغییر دهید ، چرا که این چراغ ال ای دی 7 رنگ است و شما می توانید آن را تنظیم کنید و حتی در حالت چشمک زدن قرار دهید . با استفاده از جکوزی بادی می توانید در داخل آب گرم نشسته و تفریح کنید . این جکوزی بادی کاملا شبیه به جکوزی های دیگر است که آن ها را دیده اید و می تواند شبیه به آن ها آب گرم را در اختیار شما قرار دهد .

دلیل آن نیز این است که شرکت بست وی برای جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD جدید خود ، از سیستم گرمایشی استفاده کرده است و شما می توانید برای گرم کردن آب جکوزی از این سیستم استفاده کنید و آب جکوزی را تا آن جایی که دوست دارید افزایش دهید . شما می توانید آب را تا یک دمای مشخصی بالا ببرید و در آن درجه ثابت نگه دارید . زیرا جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی دارای پنل کنترل دیجیتال هوشمند است که می تواند برای شما کارایی بسیار خوبی را داشته باشد تا شما بتوانید جکوزی بادی را تنظیم کنید و دمای آن را مشخص کنید و حتی برای گرمکن آب جکوزی تایمر قرار دهید تا در یک زمان مشخص آب را گرم کند یا به پایان برساند . 

برای همین شما یک جکوزی بادی کاملی را از فروشگاه اینتکس خریداری می کنید و لوازمی که در کنار جکوزی بادی وجود دارد می تواند راه اندازی و استفاده از جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی را برای شما بسیار راحت تر کند . گرمکن آب جکوزی به صورت برقی کار می کند و برای همین دارای یک سیم است که می توانید آن را به برق وصل کرده و از این طریق گرمکن را روشن کنید تا آب جکوزی گرم تر شود . تمامی سطح گرمکن آب استخر عایق بندی شده و آب به داخل آن نخواهد رفت ، برای همین مشکلی از بابت برق گرفتگی یا خرابی گرمکن از طریق رطوبت ایجاد نمی شود . 

بدنه جکوزی بادی به صورت بادی ساخته شده است و زمانی که قصد دارید از جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی استفاده کنید ، قسمتی از بدنه را باید راه اندازی کنید . راه اندازی که جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی دارد شبیه به راه اندازی استخر بادی است و تفاوتی در آن ها وجود ندارد ، شما می توانید حتی از پمپ باد برای اینکه سریع تر جکوزی بادی را راه اندازی کنید ، استفاده کنید . قطر جکوزی بادی 196 سانتی متر است و ارتفاع آن 66 سانتی متر بوده و شبیه به سایر جکوزی های بادی بست وی می باشد . در داخل این جکوزی نیاز است که 908 لیتر آب ریخته شود . جکوزی بادی مدل HOLLYWOOD بست وی یک درپوش برزنتی دارد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...