جکوزی بادی مربعی بست وی

bestway 54173

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
29,000,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی مربعی بست وی یکی از فوق العاده ترین محصولاتی است که شرکت بست وی ان را با دقت فراوان و با رفع عیوب دیگر جکوزی های خود به بازار عرضه کرده است. این کالا با بهره گیری از فوق العاده ترین رویه و بدنه سبب شده تا به راحتی دچار اسیب نشده و یک جکوزی مقاوم نیز به شمار آید. در همین خصوص هم می توانیم عنوان کنیم که این کالا از رویه ای با جنس PVC برزنتی شکل گرفته است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که ابعاد این جکوزی نیز به گونه ای است که می توانید به سادگی از ان در هر فضایی استفاده نمایید. از خصوصیات خوب این محصول دارا بودن پمپ دیجیتال و هم چنین گرمکن فوق العاده اب با در اختیار داشتن تنظیمات دما اشاره کنیم که قطعا از مزایای مهم این محصول به شمار خواهد رفت. هم چنین باد کردن و راه اندازی این جکوزی هم با استفاده از یک پمپ باد شکل می گیرد که به سادگی و در عرض چند دقیقه می توانید این کار را انجام دهید. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در کنار این استخر درپوش و زیر انداز نیز وجود دارد که در هنگام استفاده و چه در زمان های عدم استفاده از این محصول می توانید از ان نهایت استفاده را ببرید. این جکوزی زیبا هم اکنون با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس در ایران قابل خرید می باشد.

نوعبیضی
ظرفيت آب795 ليتر
طول180 سانتي متر
عرض180 سانتي متر
ارتفاع71 کیلوگرم
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد2-4 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 867 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج

جکوزی بادی مربعی بست وی

جکوزی بادی مربعی بست وی از دیگر تولیدات شرکت بست وی در حوزه جکوزی های بادی می باشد که قطعا این محصول زیبایی های خاص خود را دارا می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این جکوزی هم از نظر ظاهر و هم از نظر کارایی یکی از فوق العاده ترین تولیداتی است که شرکت بست وی ان را روانه بازار کرده است. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که طراحی فوق العاده این کالا در کنار دارا بودن خصوصیات کاربردی از دیگر مزایایی است که به همه ان ها در این مقاله خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

اولین نکته در مورد این جکوزی ساختار و نوع طراحی این جکوزی بادی می باشد که سبب شده تا یک محصول کامل و ایده ال را شاهد باشیم. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این جکوزی از نظر شکل و شمایل ساختاری مربعی دارد که البته لبه های کناری ان همگی به صورت گرد طراحی شده اند که باعث شده تا جلوه زیباتری به این محصول ببخشد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول از بدنه ای شیار دار طراحی شده است که باعث شده تا رویه اصلی این جکوزی جلوه بیشتری به خود بگیرد. نکته دیگر در خصوص این جکوزی بحث رنگ ان است که تقریبا می توان ان را بادمجانی نام گذاری کرد که قطعا یک رنگ خاص در بین جکوزی های موجود در بازار می باشد. نکته مهم دیگر در بخش طراحی این محصول به ساختار داخلی این جکوزی تعلق می گیرد که همانند رویه خارجی این جکوزی از ساختار شیار دار تولید شده و تنها تفاوت این دو رنگ ان هاست که این محصول از رنگ سفید بهره مند می باشد. هم چنین در بخش کناری این محصول هم موتور و پمپ این جکوزی را می توانید مشاده کنید که باعث پمپاژ اب و تنظیم دمای اب این جکوزی می شود که قطعا خصوصیات مهم این کالا به شمار خواهد رفت.

جنس بدنه

دیگر ویژگی این جکوزی بادی بحث جنس بدنه ان می باشد که این عامل هم در خرید و انتخاب این محصول کاملا اثر گذار خواهد بود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این جکوزی از جنس رویه و بخش های داخلی PVC و برزنتی بهره مند می باشد. این جنس یکی از رایج ترین نمونه ها در بین محصولات بادی بوده و به دلیل دارا بودن ضخامت مناسب و هم چنین کیفیت بالا سبب شده تا فروش این جکوزی فوق العاده افزایش یابد.

ابعاد و وزن

دیگر مسئله در خصوص این جکوزی بادی به بحث ابعاد ان تعلق می گیرد که سبب شده تا این جکوزی برای استفاده تمام افراد مناسب باشد. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول دارای طول و عرض مشابه 180 سانتی متر بوده و ارتفاع این کالا نیز 71 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها دیگر نکته به ظرفیت اب این جکوزی تعلق می گیرد که 795 لیتر ظرفیت دارد. هم چنین وزن این جکوزی در حالت پر شده 867 کیلو گرم خواهد شد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با نحوه راه اندازی این جکوزی هم می توان عنوان کنیم که این عامل یکی از ساده ترین کار های ممکن خواهد بود. شما در ابتدا می بایست سعی کنید تا این محصول و تمامی تجهیزات ان را از داخل بسته بندی خارج کرده و سعی کنید که ان را در مکانی که قصد دارید از این جکوزی در ان جا استفاده نمایید قرار دهید. پس از ان نیز می توانید به راحتی با استفاده از پمپ باد این محصول و اتصال ان به برق به سادگی صبر کنید تا این جکوزی شکل کاملی را به خود بگیرد. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث پر کردن اب این جکوزی است که این عامل نیز زمان گیر بوده و بسته به فشار اب شما طول خواهد کشید. در انتها نیز می توانید به سادگی از این جکوزی استفاده کرده و لذت ببرید.

جمع بندی

جکوزی بادی مربعی بست وی یک جکوزی کاملا جذاب با طراحی شیک و در عین حال رویه ای مقاوم و با کیفیت می باشد که با دارا بودن ضمانت یک ساله و هم چنین قابلیت تنظیم فشار و دارا بودن فشار سنج و نمایشگر دیجیتالی سبب شده تا یک جکوزی کامل را شاهد باشیم که قابل خرید از فروشگاه اینتکس خواهد بود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...