جکوزی بادی مربع مدل هاوایی

bestway 54138

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
49,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جکوزی بادی مربع بست وی مدل هاوایی یکی از خاص ترین محصولاتی است که شرکت بست وی ان را تولید و عرضه کرده است. این جکوزی بادی دارای ساختاری مربعی شکل با لبه های گرد می باشد که سبب شده تا این محصول از نظر زیبایی محصولی محبوب به شمار رود. از مهم ترین قابلیت های این جکوزی می توان به دارا بودن سیستم هیدورجت و ایرجت اشاره نموده که باعث می شود تا بتوانید با تغییر حالت اب به راحتی از این محصول برای ماساژ هم استفاده نمایید. ساختار مواج بخش های داخلی و خارجی این کالا نیز باعث شده تا شما در هنگام قرار گیری در داخل این محصول در بهترین ارگونومی ممکن از این جکوزی استفاده کنید. ظرفیت داخلی این جکوزی مناسب برای استفاده 4 الی 6 نفر بزرگسال خواهد بود که ظرفیت مناسبی برای استفاده های خانوادگی به شمار می رود. هم چنین شما می توانید به سادگی و به صورت دستی دمای اب را تا 40 درجه سانتی گراد هم افزایش داده و از یک اب داغ نیز در داخل این محصول بهره مند شوید. قابلیت ذخیره انرژی و تایمر برای خاموش و روشن کردن خودکار این محصول هم دیگر مزیت خوب این جکوزی به شمار می رود.

نوعمربعی
ظرفيت آب795 ليتر
طول180 سانتي متر
عرض180 سانتي متر
ارتفاع71 سانتی متر
جنس بدنهPVC و برزنت لایه ای
تعداد4-6 نفر
نمایشگر
نوع نمایشگردیجیتالی
زيرانداز
شرکت سازندهبست وی
ساير ويژگي هاوزن حالت پر شده: 867 کیلوگرم
نصب سریع
قابل استفاده با برق خانگی 220v
با ضمانت یک ساله
قابلیت گرم کردن آب تا 40 درجه
اقلام همراهDVD آموزشي، فشار سنج 

جکوزی بادی مربع مدل هاوایی از سری جکوزی های پیش ساخته شرکتی با طراحی فوق مدرن و بسیار عالی می باشد که توسط برند بست وی طراحی شده است . این جکوزی بادی از سری جکوزی های پرتابل و آماده می باشد که تنها می بایست پس از خرید ، آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . خرید جکوزی بادی همواره مقرون به صرفه تر از احداث جکوزی های بتنی و سیمانی بوده و همچنین ویژگی ها و مزیت های بسیار زیادی دارد . شما می توانید با خرید جکوزی بادی مربع مدل هاوایی ، بستر آب گرم ایده آل خانگی را برای خود ایجاد کرده تا برای ریلکس کردن و آب درمانی از آن استفاده کنید . در ادامه با نقد و بررسی جامع جکوزی بادی هاوایی همراه ما باشید .

 


طراحی و آرگونومی ساخت

جکوزی های بادی بر خلاف بدنه سفت و سخت جکوزی های بتنی یا سیمانی از بدنه لایه لایه ساخته شده اند که قابلیت باد شدن دارند ، این نوع ساختار در بسیاری از محصولات بادی دیگر مانند استخر بادی و ... نیز استفاده شده است و از نظر کیفیت در سطح مطلوب و بالایی قرار دارد . بدنه این جکوزی بادی از محفظه های باد شونده ای تشکیل شده است که می توانید آن را با باد کردن راه اندازی کنید . برای اینکار دریچه های هوایی در بدنه قرار گرفته است . جکوزی بادی فوق دارای پکیج کاملی از جکوزی مدرن می باشد و در کنار خود دستگاه گرمکن آب ، هیدروجت ، ایرجت و پمپ تصفیه آب دارد . با استفاده از هیتر یا گرمکن آب ، می توانید دمای آب داخل جکوزی را کنترل کنید و حتی دمای آب را تا حداکثر 40 درجه سانتی گراد افزایش دهید .همچنین با استفاده پمپ تصفیه آب جکوزی می توانید از کثیف شدن آب جلوگیری کرده و به صورت مداوم آب جکوزی را بدون هدر رفتن تصفیه کنید . همچنین با استفاده از هیدروجت می تواند آب داخل جکوزی را به گردش در آورده و به همراه ایرجت جهت ماساژ استفاده کنید . این جکوزی بادی دارای دریچه تخلیه آب بوده و همچنین صفحه نمایشگر دیجیتالی آن می تواند شما از تنظیمات انجام شده در جکوزی مطلع سازد .

جنس محصول

جکوزی های بادی برخلاف دیگر جکوزی ها از بدنه های لایه لایه ساخته شده اند که جنس آن از pvc و برزنت می باشد ، هر دو اجناس نام برده شده در برابر رطوبت مقاوم بوده و همچنین در برابر دماهای مختلف آب و محیط ، نور خورشید و ... استحکام خوبی دارد . استفاده از برزنت در کنار pvc ضخامت بیشتری را به بدنه بخشیده است . تمامی قسمت های خارجی دستگاه های برقی ، عایق بوده و هیچگونه خطر برق گرفتگی را برای شما به دنبال نخواهد داشت .

ابعاد و ظرفیت

این جکوزی بادی به صورت مربع طراحی شده است که طول هر ضلع آن 180 سانتی متر و ارتفاع آن 71 سانتی متر می باشد ، بدین ترتیب بست وی استفاده از آن را برای 4 الی 6 نفر مناسب دانسته است . در صورت استفاده به صورت نیمه دراز کش ، فضا کوچک تر شده و تعداد کمتری می توانند از جکوزی استفاده کنند . ظرفیت آب جکوزی بادی مدل هاوایی فوق نیز 795 لیتر است که می توانید آن را به وسیله دریچه تخلیه به سرعت خالی کنید . به دلیل ظرفیت بالای این جکوزی ، بست وی برای محصول پمپ تصفیه آب در نظر گرفته است .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

شما می توانید برای راه اندازی جکوزی بادی خود از نصاب های نمایندگی اینتکس کمک بگیرید و یا با مطالعه دفترچه راهنما و مشاهده DVD های آموزشی نسبت به راه اندازی محصول خود اقدام کنید . استفاده از یک زیرانداز می تواند به نگهداری بهتر محصول کمک کند ، در صورت عدم استفاده از جکوزی بادی از درپوش استفاده کنید . از ضربه زدن با اجسام تیز و برنده اجتناب کنید . همانطور که گفته شد بدنه این جکوزی به صورت لایه لایه می باشد بنابراین در برخورد با اجسام تیز آسیب پذیر خواهد بود ، اما اگر بدنه دچار سوراخ شدگی باشد نگران نباشید چرا که با استفاده از برچسب تعمیرات می توانید آن را پنچر گیری کنید .

سخن پایانی

خرید جکوزی بادی در مقایسه با احداث جکوزی بتنی و سیمانی مقرون به صرفه بوده و هزینه کمتری را می طلبد ، همچنین شما می توانید جکوزی بادی خود را بدون حفاری زمین و بر روی زمین راه اندازی کنید ، بنابراین در هر محلی که مد نظر شماست می توانید جکوزی بادی خود را راه اندازی کنید . استفاده از جکوزی بادی در محیط های باز بلامانع است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...